MuscleMeat

duizelig na pre workout

sam1234

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
142
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Heb week of 1 a 2 terug een potje PWO gekocht, Presurge heet het.
echter werkt het bij mij volgens mij averechts?
Word enorm duizelig en kom helemaal in me eigen wereld en voel me hele lichaam zwaar worden. Kortom lijk wel ape stoned :o
de 1e keer begon het direct al zo. nu na 3 keer was vandaag de ergste keer, nu begon het na de 1e oefening al. alles begon te draaien en viel na de deadlift zowat flauw. tussen setjes in zat ik zo 3 minuten lang voor me uit te staren zonder dat ik het echt doorhad.
Enorm vervelend en lijkt me ook niet bepaald gezond.

Moest erna ook nog meteen werken als bezorger op de scooter, en na mijn workout heeft het nog zeker 2 uur aangehouden.

1 van jullie hier ervaring mee? en het liefst een oplossing natuurlijk :rolleyes:

Had het bij de Crazy van b&f huismerk niet, maar die werkte verder ook niet echt.

Ik dacht aan te lage suikerspiegel, echter heb ik na de training een volle shake gehad met brinta erdoor en redelijke schep druivensuiker. Kwartier later een dikke bak pasta en ranja. hielp allemaal niks.

http://www.bodyenfitshop.nl/workout...e-nutrition/presurge-unleashed/review/?page=2

Ik heb precies hetzelfde bij pre-workouts.

Bij mij ligt het zeer waarschijnlijk aan caffeine-overgevoeligheid. Die Caffeine Anhydrous zit echt bijna in elke pre-workout en ik ga daar bijna knock-out van en voel me heeeeelemaal niet lekker. Dat zou het kunnen zijn. Niet meer pakken dan.

Skip de preworkout.
Imo overrated.

Ik heb als ik unstoppable heb gebruikt de rest van de dag een onrustig gevoel, bij andere preworkouts merk ik niet veel erna. Iedere preworkout is anders en ieder lichaam is anders, gewoon een andere pre zoeken

• Topic Starter Topic Starter
Dank heren! :)

Maar hoe kan ik weten dat ik overgevoelig ben voor cafene? want ik heb niet het gevoel dat ik gevoelig ben voor cafene, drink namelijk best wel heel veel koffie en heb nergens last van.
zelfs 's avond rond een uur of 10...

Maar ik ga denk ik dan de jack3d micro proberen. Deze geef ik wel aan klasgenoot ofzo.
Kan ik ook ergens proef samples halen?

Dank heren! :)

Maar hoe kan ik weten dat ik overgevoelig ben voor cafene? want ik heb niet het gevoel dat ik gevoelig ben voor cafene, drink namelijk best wel heel veel koffie en heb nergens last van.
zelfs 's avond rond een uur of 10...
Dan zal het dat vast niet zijn inderdaad. Ik sta al op mijn kop na 2 koppen koffie.

Stoppen met dat nutteloze spul man. Als je voeding goed op orde is zijn er naar mijn mening maar een paar sups die je nodig hebt en een pre workout valt daar zeker niet onder.

Probeer alleen conquer nog denk ik, anders is t klaar..

Ja maaria @IRONSLAVE als je fysiek zwaar werk hebt (verhuizer) en dan ook nog altijd ver moet fietsen is de zin soms wel weg ; p
En vaak had ik er na de pwo wel super veel zin in .

Maar bedankt heren (:

Ik vind een PWO zeker een goede aanvulling. Als je dit nodig hebt... Ik zit nu ook weer in zo een fase dat ik het nodig heb. Motivatie is ver te zoeken namelijk zodra ik thuis kom en ff op de bank neerplof.

ontopic. Ik had dit ook met PWO's werd soms echt duizelig van en trainde mijzelf echt compleet leeg waardoor ik na een training net een zombie was totdat ik weer wat goede voeding binnen had.

ik zoek nog een goede pre work out..wat ik fijn vond is er niet meer..

Kijk anders naar simpele caffeine pillen en een potje agmatine, daar heb je basis van de meeste pre workouts mee voor een fractie van de prijs. En je kan goed bepalen hoeveel je binnenkrijgt

Mr_Freaky , ja precies! haha

TheDutchOak , ik ga dat wel even proberen ja! enig idee wat een normale dosis is? aangezien ik anders net zo goed 2 koppen koffie kan nemen. Agmatine gebruik ik al dus die houdt ik er zeker in :)
Misschien wel even handig te zeggen dat ik normaal als ik in de avond trainde eerst 2 koppen koffie nam na het eten, toen de PWO en dan pas op de fiets sprong. is misschien ook wel veelte veel van het goede....

Ga vanavond na werktijd nog 1 keer 1 schepje proberen. zonder koffie of iets anders. puur 1 schepje pwo.

Ik denk dat je duizelig wordt door de hoeveelheid caffeine die je in 1x binnenkrijgt? Ik kan niet vinden hoeveel er in presurge zit maar ik gok dat je zo'n 400 mg?? binnenkrijgt. Heb je wel eens naar je hartslag gekeken in rust voor en na alle koffie/pwo?

Zelf heb ik laatst Redline White Head als PWO op, ik heb een behoorlijke conditie en mijn hartslag in rust ligt normaal rond de 70, 30/45 minuten na inname was dit 125 en na 5 minuten lopen! op de loopband ging het naar de 140. Hier zit per dosering 400 mg caffeine in, wat iets te heftig is voor mij persoonlijk :) Overigens ook aan vrienden gegeven om te proberen, komen allemaal tot de conclusie dat de rush te erg is waardoor het trainen alleen maar slechter gaat.

@sjongiee

tja.. ik moet gewoon blijven proberen met verschillende producten ben ik bang:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:17 ----------

zit trouwens in 1 scoop 350 mg cafene

Nou hele nacht niet geslapen na 1 schepje om half 9.
kortom ben misschien toch wel gevoelig voor zoveel cafene. En ga nu als allerlaatste conquer gebruiken, ook omdat daar minder cafene inzit.
anders pleur ik alle pwo meuk eruit

Nou hele nacht niet geslapen na 1 schepje om half 9. kortom ben misschien toch wel gevoelig voor zoveel cafene. En ga nu als allerlaatste conquer gebruiken, ook omdat daar minder cafene inzit. anders pleur ik alle pwo meuk eruit

dan zit je denk ik aan de 450 mg caffeine als je er ook nog 2 kopjes koffie bij drinkt, dat tikt wel aan:D

zelf gebruik ik Assault als PWO, niet het opgejaagde/nerveuze gevoel, wel een lekkere pomp en de juiste spieropbouwende ingredienten.

Ik zelf drink ook veel koffie. Maar het verschil tussen koffie en capsule cafeïne is een wereld van verschil.
Neem elke morgen voor het trainen 2 capsules 250 milligram van xxl ik drink dan geen koffie.
op niet trainings dagen drink ik al snel 3 bekers van 250ml is dus 480 milligram je zal dan het zelfde effect verwachten. Nou dat is het totaal niet.

Op mindere dagen wil ik dan nog wel eens 1 capsule er bij nemen. en een uur later merk ik duidelijk verschil..

C4 als preworkout.
Ben er supergelukkig mee.

heb al conquer besteld, zit maar 150mg in! dus dat scheelt zeker dik. ben benieuwd morgen binnen :)

Terug
Naar boven