Hallo allemaal,
Ik vroeg mijn eigen af waar jullie allemaal de materialen kopen om thuis wat bij te kunnen trainen. Ik kan namelijk op internet nergens een fatsoenlijke winkel vinden die dumbbells verkoopt. Ik bedoel dus niet de halters waar jezelf gewichten bij kunt plaatsen maar echt dumbbells van bijvoorbeeld 16kg 18kg en zo. Weet iemand een leuke winkel of webwinkel?
Alvast bedankt.
Ik vroeg mijn eigen af waar jullie allemaal de materialen kopen om thuis wat bij te kunnen trainen. Ik kan namelijk op internet nergens een fatsoenlijke winkel vinden die dumbbells verkoopt. Ik bedoel dus niet de halters waar jezelf gewichten bij kunt plaatsen maar echt dumbbells van bijvoorbeeld 16kg 18kg en zo. Weet iemand een leuke winkel of webwinkel?
Alvast bedankt.

Maar toch zou ik graag liever deze dumbbells hebben. Ik weet dat het wat kost, maar ik wil boven een bepaald gewicht gewoon vaste dumbbells hebben. De gewichten met schijven en zoow vind ik niet opschieten. De kwaliteit is vaak slecht, de de sluiting slijt snel, en soms ben je een heel eind bezig met het verwijderen of toevoegen van schijven.