Fitness Seller

Gevonden dumbbells

• Topic Starter Topic Starter
elchiefz zei:
Ik heb onlangs bij helisports.nl deze set gekocht... incl. rek voor 'maar' 650 euro.

Dumbbellset

Ik ben er erg blij mee... ze gaan van 2 tot 20 kilo... er is nog plek over op het rek dus zal later nog op zoek gaan naar de zwaardere exemplaren.

Kijk dat ziet er interessant uit:) Alleen zou ik ze liever vanaf 10 kilo bestellen... die kleine gewichten gebruik ik toch niet zo vaak, en daar kan je dan makkelijk dumbbells met losse gewichten voor gebruiken. Ff kijken of het dus ook vanaf 10 kilo kan.

pinky zei:
En... weet niemand een winkel in Nederland (liefst noord-brabant) waar ik vaste dumbbells kan kopen? Ik kan zelf nog steeds niks vinden.
Ik weet het bijna zeker dat ze hier hebben, als je het zeker wil weten zou je even van te voren moeten bellen. :)

Action Sport
hoogstraat 348
Eindhoven
040-2572121

Ik koop veel bij www.fitnessapparaat.nl is echt super goed. Daar heb je dus ook die vaste dumbbells, ik zelf vind dat alleen veel minder practisch, je kan ze niet eventjes lichter of zwaarder maken :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Pas bij het ophalen van een setje dumbbells wel effe op het totaalgewicht van alle dumbbells bij elkaar :D Maat van me had zo'n uitgebreid setje besteld in Duitsland (dacht iets van 5-65 kg) om zelf op te halen en moest wel 3x rijden :hair:

Waarom moet je dan 3 x rijden, 65 kilogram is in feite gewoon een extra persoon in de auto, kan toch makkelijk?

Trickolutions zei:
Waarom moet je dan 3 x rijden, 65 kilogram is in feite gewoon een extra persoon in de auto, kan toch makkelijk?

Neuh, dumbbells koop je meestal in setjes van 2 :D Een reeks van 5-65 kg betekent dus 2x5 + 2x6 + 2x7 ... 2x63 + 2x65 = veul ;)

nofear train! zei:
die hebben ze ook in het fitnesscentrum waar ik momenteel zit, gaan daar tot 40kilo. die dingen worden wel overdreven groot hoor, die dumbbells vanaf 30 kilo zijn echt groot, overdreven groot! Soms een beetje lastig om bepaalde oefeningen mee te doen.
Heb je wel eens een 70KG dumbbell gezien? :D

Terug
Naar boven