MuscleMeat

dumbels

TheDragon

Novice
Waardering
0
Beste BBers,

Ik lees nu al een tijdje dit forum voornamelijk vanwege mijn interesse in BB en het eet advies en de oefeningen, omdat ik met een chronische aandoening* zit moet ik namelijk goed mijn spieren trainen.
Nu wil ik niet alleen de conditie van mijn spieren trainen maar ook de omvang, en vroeg ik mezelf af met welk gewicht dumbbells jullie begonnen en aanraden om mee te beginnen.

*90% onderdrukt door medicijnen, en heeft geen directe gevolgen op mijn spieren.

P.S.
Het hangt natuurlijk van de persoon af, dit begrijp ik helemaal maar ik ben best nieuwsgierig.

Met vriendelijke groeten,
TheDragon

dat verschil per persoon ik zou het er met een fysiotirapeut of dokter over hebben die weten daar namelijk maar van en waarschijnlijk ook van jou aandoening

mvg, sluipschutter

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je antwoord sluipschutter, Ik zal er zeker een afspraakje maken met de fysiotherapeut om dit na te gaan.

Maar ik zou toch nog graag willen weten met hoeveel jullie zijn begonnen, dit betekent natuurlijk niet dat ik dan ook met zoveel zou moeten beginnen maar ik vind het leuk om te weten!

Groeten,
TheDragon

Uhm ik begon op mn 17de volgens mij.
Bench press was op het begin rond de 40 kg ofzo. DB curls 8 kg d8 ik.

Uhm ik begon op mn 17de volgens mij.
Bench press was op het begin rond de 40 kg ofzo. DB curls 8 kg d8 ik.
wat heeft hij er nou aan...

je moet gewoon de gewicten gebruiken die je aankan , niet de gene gebruiken die die sterke jongens gebruiken , opbouwen is het antwoord ;)

Ik ben begonnen met 6kg als je het wil weten:pEn nu kan ik setjes van 3x 6 maken met 16kg maar ik train nog steeds vaak op het laast met een bicep oefening met 10kg ofzo, kan ik oefening ook beter uitoefenen.
Gewoon rustig opbouwen en komt hellemaal goed;)
veel succses.

Terug
Naar boven