MuscleMeat

dunne kuiten

Train ze anders aan het begin van je workout, weet je zeker dat het niet aan je inspanning ligt.

Ik heb er tegenwoordig ook moeite mee men kuiten goed te trainen. Komt vooral omdat de standing-calf-raise machine er niet meer is. Probeer van alles, maar gaat niet super meer. Nou ga ik in januari op wintersport en heb ik nog nooit geskiet. Dus moest ik daarvoor oefenen. Twee keer al gedaan en de volgende dag word ik wakker met flinke spierpijn in men kuiten. Toch weer een goede manier van kuiten trianen gevonden. ;)

Hebben jullie een Hack squat machine of een Leg press ? ?
Beide prima om je kuiten te trainen..

Anders gewoon been voor been met een dumbbell in je hand of een stang op je nek en als het even kan iets onder de bal van je voet voor een grotere ROM

Ik heb er tegenwoordig ook moeite mee men kuiten goed te trainen. Komt vooral omdat de standing-calf-raise machine er niet meer is.

Kan ook prima in de smith machine, gewoon 2 schijven op elkaar stapelen en gaan met die banaan.

Ik heb ook niet echt van die superkuiten tov van mij quads, ik ga ze denk ik vanaf nu elke trainingsdag aanpakken(4x pw).Gewoon kijken of het helpt.

Terug
Naar boven