MuscleMeat

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

Gefeliciteerd Chris!!

Dat Ruby en ik de 3de plaats kregen toegewezen klopt ook geen k*t van!!!

Wij hadden netzoveel punten als kelvin en johhny, allebei 25! maar omdat sarko opeens vond dat hun de harnass pull 2x wonnen, hun de 2de plaats verdiende.

In het regelement staat:
• Per onderdeel worden aan de behaalde tijden punten toegekend, dus de snelste tijd heeft de
eerste plaats op het onderdeel, de op één na snelste tijd heeft de tweede plaats op het onderdeel,
etc. Voor het dagklassement zullen de behaalde punten van ieder onderdeel worden opgeteld. Bij
gelijk aantal punten zullen de tijden bij elkaar geteld worden en alsdan zullen de punten worden
toegekend.

Als ik de tijden vergelijk van Kelvin en johnny met die van ruby en mij horen wij de 2e plaats te krijgen!

Tijden: Harnas pull Hand over hand punten
K+J 25,34 en 25,65 31,55 en 33,72 25

N+R 29,34 en 29,12 27,18 en 25,72 25

C+J 27,41 en 28,12 27,19 en 24,95 27

De totale tijd van Kelvin en johnny = 116,26 s
Nino en Ruby = 111,36 s:eek:

dus wij waren 4,9 sec sneller totaal, dus waren wij eigenlijk 2de!:rolleyes:
Niet slecht voor de 1ste keer!
En ruby en ik waren ook een stuk lichter dan de meeste, samen maar 230 kg.

Ik ga woensdag verhaal halen bij sarko, waarom de regels niet werden nageleefd! en hij krijgt geen frikandellen meer van me!

Hahaha, wij weten 't zelf in ieder geval Nino.
Hebben voor onszelf een erg mooie prestatie neergezet.
Volgende keer gaan we proberen ook de harnas sneller te doen.

Regels regels regels.........

(Chris en Jan Willem, nogmaals van harte met jullie 1e plek!)

• Topic Starter Topic Starter
Hallo Chreiz,

Zou jij willen vermelden sterkste man puntensysteem = sterkste man regels. Zeker bij 4 runs eerlijk. Bij 2 runs discutabel, kijk maar naar de competitie bij de gemengde teams. Hier niet eerlijk bij 2 runs! Nino heeft inderdaad gelijk en ik had dit misschien moeten verduidelijken. Volgend jaar(als deze competitie er dan nog is) zal ik een strafrecht dik boek met regels produceren. De plaatsen zijn op deze wijze toegekend en zullen dus op deze manier tijdens de competitie in 2011 worden toegepast. Tussentijds veranderen lijkt mij niet correct! Ik organiseerde in 2009 een wedstrijd in Den Haag en toen bestond deze discussie ook maar is het duidelijk gezegd voor de wedstrijd tijden tellen bij een gelijke stand. Toen was het in mijn nadeel!!!!!!!!!!!! Ik was namelijk 1e op de h.o.h. en Kelvin en Johnny hadden toen geen 1e plaats.

Ik hoop weer voldoende geïnformeerd te hebben,

MVG Sarko

Hier is een reply van Sarko, hopelijk maakt dit het duidelijk voor iedereen.

Laatst bewerkt:
Hmm kan de uitslag niet echt in een fatsoenlijk format weergeven, ik wacht wel tot ze online komen op RDP.

hallo!!! ik hoor niemand over mijn supermegamonsterprestatie bij het gemengd team:mad:

Brutus en Maatje Gefeliciteerd met jullie 1e plaats volhouden nu alles pakken :cool:

Laatst bewerkt:
Skinnie, jullie ook van harte met de 1e plek!!!

Goed gewerkt!!!!

Skinnie, jullie ook van harte met de 1e plek!!!

Goed gewerkt!!!!

thanks, jullie ook gefeliciteerd!

wou gelijk ook even Sarko en Miriam bedanken voor de organisatie en de zorg voor de atleten (drinken etc) en ik was heel blij met de stoeltjes:)

ik heb het aardig verkloot met de harnaspull...:( (was 2 dagen vantevoren door mijn rug gegaan en voelde mijn benen amper, moest het even van mijn gewicht hebben)
hand over hand heb ik puur met mijn armen moeten doen.. toch nog kelvin en johnny verslagen:)

prachtig vond ik het dat de scheidsrechter Siem Wulfse was, blijft toch een legende

Heeft er iemand wat foto's voor me? iemand een groepsfoto?

heb je er een paar gestuurd

In principe alle wedstrijden ja, behalve die van augustus, want dan zit ik in Praag.

En spannend werd het zeker! Met twee winnende pulls met het harnas maakten de Nederlandse kampioenen Johnny Meijerhof en Kelvin de Ruiter hun favorietenrol meer dan waar, maar hoe zouden zij zich houden in het hand over hand geweld? Destrey Raymond en Jaimy Schuurman, met 300+ kilogram ‘’zwaarste team’’ van vandaag, pakten twee mooie tweede plaatsen

waarom worden ik en destery als zwaarste team genoemt beetje zielig

En spannend werd het zeker! Met twee winnende pulls met het harnas maakten de Nederlandse kampioenen Johnny Meijerhof en Kelvin de Ruiter hun favorietenrol meer dan waar, maar hoe zouden zij zich houden in het hand over hand geweld? Destrey Raymond en Jaimy Schuurman, met 300+ kilogram ‘’zwaarste team’’ van vandaag, pakten twee mooie tweede plaatsen

:roflol::roflol::roflol::roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=_mRBoJU-MTY

Laatst bewerkt:
dude jullie zijn toch ook het zwaarste team :P

als je het zo erg vind moet je afvallen :trollface:

ik snap het punt niet zo... ze zeggen toch ook altijd bij bijvoorbeeld Gijs "de lichtste deelnemer in het veld"... niks ergs aan toch?

Terug
Naar boven