XXL Nutrition

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

nog even en dan weer dagje knallen :p in roterdam

• Topic Starter Topic Starter
Nog maar een update van de deelnemers.

En zaterdag 13.00 de eerste wedstrijd in Slinge, Rotterdam.

Ik wil voor vrachtwagen spelen, heb een kartonnen doos en een skateboard.

Nog een andere mededeling van huishoudelijke aard, de wedstrijd van 7 mei gaat definitief niet door!

En tot nu toe zijn er 10 teams bij de mannen, dus dat wordt elk onderdeel 2x doen:p

pffff oke geen probleem word gezellige :D heb der zin in nog 2 dagen :D

tuurlijk eet ik genoeg maak jij daar maar geen druk om :p

Thanks mo. Zo maar eens een bordje pasta wegtikken.

Laatst bewerkt:
Succes Jaimy!

Vandaag dus Dutch League Vrachtwagentrekken, de eerste match.
Uiteindelijk zijn er 8 teams gekomen bij de heren en 3 teams gemengd.

Het parcours was nasty met hoogteverschillen. De truck was 14 ton wat nog best zwaar was soms door het parcours.

Harnas Pull
27, iets - 3e plaats
28, iets - 3e plaats

Kelvin de Ruyter en Johney Meijerhof eerste en Destrey en Jaimy 2e bij beide runs.

Hand over hand
27, iets - 2e plaats
24, iets - 1e plaats

De eerste run 2e, op 1 honderdste verschil met de nr1. Dit waren niet kelvin en johney (die waren 3e), maar ruby en nino. Bij de 2e run waren wij eerste, Ruby en Nino 2e. Kelvin en Johney waren echter 6e of 5e, waardoor dit de eindstand was:

Jan-Willem en ik met 27 punten op de eerste plaats!!
Kelvin en Johney met 25 punten op de tweede plaats
Ruby en Nino met 25 punten op de derde plaats

Was best onverwacht voor mij en ik ben er uiteraard happy mee dat we eerste zijn en zelfs de Nederlands kampioenen hebben verslagen. Wel respect voor hen omdat ze ook nog deelnamen in de gemengde competitie.

1e truckpull samen met destry goed gegaan 26sec 14ton net 1sec boven kelvin en johney

mooien prestaatsie als zeg ik het zlef :D

aangezien ik het hier nergens lees des en jaimy op de hand over hand? Of laatste geworden daarop dat niemand het zegt :P

Damn Chris. Dat is echt een top prestatie om Kelvin en Johney te verslaan.
Deed Sarko zelf niet mee?

Thanks man, het verbaasde me zelf ook wel een beetje. Ze hadden het laten liggen op de hand over hand.

Sarko deed zelf niet mee, hij vond dat en organiseren en meedoen niet heel lekker meer samengaat.

we waren 4e geworden :)

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Met de harnaspull 2e Geworden

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Kelvin en Johnny trokken de Harnaspull op 25.zoveel sec. en ik en destery zaten net een half seconde eronder

Chreiz 4 president

Jan-Willem en ik met 27 punten op de eerste plaats!!
Kelvin en Johney met 25 punten op de tweede plaats
Ruby en Nino met 25 punten op de derde plaats

Was best onverwacht voor mij en ik ben er uiteraard happy mee dat we eerste zijn en zelfs de Nederlands kampioenen hebben verslagen. Wel respect voor hen omdat ze ook nog deelnamen in de gemengde competitie.

****ing netjes, zeg! Zag wel op de uitslagen van het NK truckpull dat johnny en kelvin daar flink inleverden, maar om ze daar zo op te grazen te nemen is puik werk! :)

erg netjes, kelvin & johnny verslaan met truckpull is altijd knap. gefeliciteerd.

Terug
Naar boven