Fitness Seller

Nieuw Dutch League Vrachtwagentrekken

Waarom vindt je dat erg? Is niet vervelend bedoeld of zo!

---------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:34 ----------

Heb ze gekregen, ik zal ze van de week bij het artikel plaatsen. Bedankt Jan.

niks te danken, per ongeluk sta ik op elke foto die ik je gestuurd heb:)

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

2pq9w5g.jpg

hier alvast een preview om jullie lekker te maken:)

hier wordt ik gefeliciteerd door johnny meyerhof met mijn megamonsterprestatie.

Brute rechterarm Skinnie !

ik Vindt niet nodig omdat tussen aanhalingstekens ze zetten als er plus 300 kg staat is voldoende starter20 avallen is niet nodig ben geen bodybuilder

Ik heb ook nog ongeveer 100 foto's , en 3 filmpjes staan.
zet ze op usb stick en geef ze van de week aan sarko

• Topic Starter Topic Starter
Volgende week zaterdag (4juni) is de volgende wedstrijd, op de beijerlandse laan te Rotterdam! Start 13.00.

als je het zo erg vind moet je afvallen :trollface:

ik snap het punt niet zo... ze zeggen toch ook altijd bij bijvoorbeeld Gijs "de lichtste deelnemer in het veld"... niks ergs aan toch?

Nee, maar als je dat tegen vrouwen zegt. Krijg je ook een klap om de oren :roflol:.

zaterdag gaat skinnie lekker knallen!:)

ben benieuwd of eric hams nog meedoet, misschien dat anderen nog mee willen doen en king skinnie willen verslaan?

opgeven kan nog bij sarko j.alberts@wellant.nl 0655370740

Laatst bewerkt:
Chreiz is unbeatable.

Sarko zoekt nog dringend een aantal deelnemende teams. I.v.m. een sterfgeval in de familie komt de familie de Ruiter niet. Dat scheelt dus een aantal teams, waaronder ook de gemengde teams waarin Kelvin en zijn zussen deelnemen. Ook Johnny Meijerhof kan nu niet meedoen omdat hij zonder teamgeno(o)t(en) zit.

Dus wie wil er nog deelnemen a.s. zaterdag. Er zijn nu nog slechts 5 teams voor a.s. zaterdag!

5 is weinig, hopelijk komen er meer.

5 maar??

Bij de heren toch wel meer mag ik hopen?

Is voor mij nog IETS te vroeg om mee te doen....... nog een paar maandjes lekker trainen en eten......maar ik hoop dat er genoeg mee gaan doen.

peeps wat is t adress voor zaterdag :D

Ik doe zaterdag ook mee met de gemengde, heb een dame gevonden die met mij meedoet.

De locatie is Beijerlandselaan te rotterdam. vlakbij de mooie moskee naast het stadion. er is een braderie gaande tijdens het evenement.

Nice, dan ben je al moe als je tegen ons gaat strijden :D.

jij hebt voordeel dat je zo'n dikke vrachtwagen chauffeur als partner hebt......

en ik ben aan het cutten de laatste tijd dus heb niet veel energy , weeg nog maar 112 kg.

maar ik kan niet toelaten dat skinnie weer 1ste wordt bij de gemengde klasse.

en ik wil nog wraak van de vorige keer!!

Terug
Naar boven