Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zover ik weet wordt het een heavy internationale wedstrijd ! Tenzij de plannen gewijzigd zijn natuurlijk.
---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------
Ok Alex,maar ga je dit jaar nog een hoop wedstrijden doen dan?
Maar het is altijd leuk als je meedoet
En misschien 1 grip oefening dan
Maat, ik heb mijn strongman agenda er eens op nagekeken en ik doe dat weekend aan de Sterkste man van Zwitserland mee. Helaas voor mij dus.
Maar heb best nog een aardig programma met Sterkste man NL, Belgium Strongman Cup en Sterkste man Zwitserland. Daar wil ik me tenminste goed op concentreren. Ook van ons Limburg uit zit er nog een wedstrijd aan te komen.
---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------
Ziet er mooi uit frenkpie,maar ga jij ook meedoen dan kunnen we weer een een -105kg klasse erbij doen
sweet onderdelenlijst fouad!..weetje al wat van de gewichten vand e timbers en yoke..of word et a la kampen of erger??
Werkelijk preachtige wedstrijd!!!! Echt super Fouad. Ik organiseer op de 28e zelf een wedstrijd dus evt kan ik meedoen met deze wedstrijd op de 29e. Ik denk er nog even over na want dat zal dan echt absoluut de laatste wedstrijd zijn dit jaar.
He Mo,gaat alles goed met jou en de jongens in Friesland?
Doe de jongens in ieder geval de groeten van mij.
Vandaag was mijn laatste training.Morgenochtend vroeg stap ik de auto in met de familie en dan is het even 3500 kilometer sturen naar Agadir en omstreken hahaha.
De Timbers zijn 120kg, de yoke wordt gewoon normaal dus ongeveer 340kg.Dit keer dus gewoon normale gewichten zodat we meer aanmeldingen krijgen.Vraag Jan en Johan voor me of ze ook meedoen in Rotterdam.
En tot 18 juli in Hoofddorp
Ja gaat goed fouad ..met jou ook??,,hier gaat et prima jan en johan doen de laatste voorbereidingen en het ziet er goed uit allemaal..ikzelf neem ff klein beetje lichte pauze ff bekomen van de afgelopen maanden..jouw wedstrijd word weer mn eerst volgende en had et vandaag met jan erover...en die zag de wedstrijd wel zitten dus kdenk dat hij zowieso ook meekomt
veel plezier en chill ze in marocco vriend!!
ik zie je de 18e!