MuscleMeat

Aankondiging Dutch Strongman Cup "Rotterdam" 2010

In willekeurige volgorde:

-Hercules hold(Auto)
-Stones op een trap 100-120-140-160-180
-Medley met timbers en wheelflip
-(Car)Deadlift op reps
-Carcircle
-Apollans Axle max

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Ok Alex,maar ga je dit jaar nog een hoop wedstrijden doen dan?
Maar het is altijd leuk als je meedoet
En misschien 1 grip oefening dan

Maat, ik heb mijn strongman agenda er eens op nagekeken en ik doe dat weekend aan de Sterkste man van Zwitserland mee. Helaas voor mij dus.
Maar heb best nog een aardig programma met Sterkste man NL, Belgium Strongman Cup en Sterkste man Zwitserland. Daar wil ik me tenminste goed op concentreren. Ook van ons Limburg uit zit er nog een wedstrijd aan te komen.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

ho ho ho Alex! Een Open sterkste man van limburg wedstrijd? Welke datum is gepland? :D:D

Gaat het een beetje vergelijkbaar worden qua niveau als afgelopen wedstrijd of wordt het een vergelijkbaar niveau krijgen als deze wedstrijd?

Zover ik weet wordt het een heavy internationale wedstrijd ! tenzij de plannen gewijzigd zijn natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:04 ----------

Ok Alex,maar ga je dit jaar nog een hoop wedstrijden doen dan?
Maar het is altijd leuk als je meedoet
En misschien 1 grip oefening dan

Maat, ik heb mijn strongman agenda er eens op nagekeken en ik doe dat weekend aan de Sterkste man van Zwitserland mee. Helaas voor mij dus.
Maar heb best nog een aardig programma met Sterkste man NL, Belgium Strongman Cup en Sterkste man Zwitserland. Daar wil ik me tenminste goed op concentreren. Ook van ons Limburg uit zit er nog een wedstrijd aan te komen.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Erg Jammer alex, dat je er niet bij zult zijn.
Maar ben wel benieuwd wat er in Limburg gaat komen en kom eens weer deze kant om even te trainen.
Wel voor 7 Juli want dan ga ik op vakantie.

grt Fouad

Ps ben van het weekend weer thuis en heb dan weer een afspraak ivm de wedstrijd.
Dus dan zal er wat meer informatie volgen

Ziet er mooi uit frenkpie,maar ga jij ook meedoen dan kunnen we weer een een -105kg klasse erbij doen

Ik wil best meedoen, maar ik weet niet of ik die zware geichten van jouw wedstrijden kan tillen..heb een 115 kg log, 310 yoke en 240 deadlift...

Hallo allemaal,na alle reactie,s en mails van iedereen worden dit de onderdelen.
Ik heb rekening gehouden met alle wensen en ik hoop dat er dan ook vele aanmeldingen zullen komen

• Apollans Axle Max
  • Medley (timbers en wheelflip)
  • Deadlift Max (stang)
  • Hercules hold met auto (onder voorbehoud)
  • Yoke race
  • Stones of strenght trap 100kg-120kg-140kg-160kg-170kg
aanmelden voor de wedstrijd kan via sterkste-man@hotmail.com
Grt Fouad

Werkelijk preachtige wedstrijd!!!! Echt super Fouad. Ik organiseer op de 28e zelf een wedstrijd dus evt kan ik meedoen met deze wedstrijd op de 29e. Ik denk er nog even over na want dat zal dan echt absoluut de laatste wedstrijd zijn dit jaar.

sweet onderdelenlijst fouad!..weetje al wat van de gewichten vand e timbers en yoke..of word et a la kampen of erger??

sweet onderdelenlijst fouad!..weetje al wat van de gewichten vand e timbers en yoke..of word et a la kampen of erger??

He Mo,gaat alles goed met jou en de jongens in Friesland?
Doe de jongens in ieder geval de groeten van mij.
Vandaag was mijn laatste training.Morgenochtend vroeg stap ik de auto in met de familie en dan is het even 3500 kilometer sturen naar Agadir en omstreken hahaha.

De Timbers zijn 120kg, de yoke wordt gewoon normaal dus ongeveer 340kg.Dit keer dus gewoon normale gewichten zodat we meer aanmeldingen krijgen.Vraag Jan en Johan voor me of ze ook meedoen in Rotterdam.
En tot 18 juli in Hoofddorp

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

Werkelijk preachtige wedstrijd!!!! Echt super Fouad. Ik organiseer op de 28e zelf een wedstrijd dus evt kan ik meedoen met deze wedstrijd op de 29e. Ik denk er nog even over na want dat zal dan echt absoluut de laatste wedstrijd zijn dit jaar.

Dat zou mooi zijn gijs.
We spreken elkaar de 18de

He Mo,gaat alles goed met jou en de jongens in Friesland?
Doe de jongens in ieder geval de groeten van mij.
Vandaag was mijn laatste training.Morgenochtend vroeg stap ik de auto in met de familie en dan is het even 3500 kilometer sturen naar Agadir en omstreken hahaha.

De Timbers zijn 120kg, de yoke wordt gewoon normaal dus ongeveer 340kg.Dit keer dus gewoon normale gewichten zodat we meer aanmeldingen krijgen.Vraag Jan en Johan voor me of ze ook meedoen in Rotterdam.
En tot 18 juli in Hoofddorp

Ja gaat goed fouad ..met jou ook??,,hier gaat et prima jan en johan doen de laatste voorbereidingen en het ziet er goed uit allemaal..ikzelf neem ff klein beetje lichte pauze ff bekomen van de afgelopen maanden..jouw wedstrijd word weer mn eerst volgende en had et vandaag met jan erover...en die zag de wedstrijd wel zitten dus kdenk dat hij zowieso ook meekomt;)

veel plezier en chill ze in marocco vriend!!

ik zie je de 18e!

Hallo allemaal,

De deelnemerslijst tot en met nu is nog een beetje kort dus bij deze vragen we wat meer deelnemers voor de wedstrijd.
Het wordt een leuke en niet te zware wedstrijd.
Dus een ieder die zin heeft kan zich inschrijven,even een mailtje naar sterkste-man@hotmail.com
De Onderdelen nogmaals:
Apollans Axle Max
Medley (timbers en wheelflip)
Deadlift Max (stang)
Hercules hold met auto (onder voorbehoud)
Yoke race
Stones of strenght trap 100kg-120kg-140kg-160kg-170kg

Er zijn leuke geldprijzen en ook mooi bekers en natura prijzen.

Graag zou ik willen weten of Gijs Boeijen,Jan Wagenaar,Richard van der Linden,Wesley Ortega,Jan Pieter Neuteboom en Arno Lauwersma ook zullen komen aangezien die hier ook op het forum komen.

grt Fouad Hsaini

Jammer, is de dag na m'n wedstrijd in Brielle

Mogen er buitenlanders mee doen?

hope so, zou nog mooier worden als mensen als jou en jimmy ook meekonden doen didier:P top van nl + top van belgie + whatever @ deze onderdelen is het waard om de trein weer eens op te zoeken voor een uur 3:P

Hier de definitieve onderdelen met de gewichten erbij en de afstanden.
Het zou leuk zijn als er wat meer jongens zich zouden aanmelden.

Apollans Axle Max
Medley (timbers120kg 20 meter en wheelflip 320 6 flips)
Deadlift Max (stang)
Hercules hold
Yoke race 330 kg 20 meter
Stones of strenght trap 100kg-120kg-140kg-160kg-170kg

Heb die dag BK vrachtwagentrekken. Dus zal dan toch niet kunnen deelnemen.

ik baal echt dat ie in de ramadan valt...maja you never know(6)

Terug
Naar boven