XXL Nutrition

Duur onderzoek toont aan: Wij voelen ons veiliger

met zoveel moslims in ons land is de kans ook klein op een terroristische aanval!

:p

klusmier zei:
met zoveel moslims in ons land is de kans ook klein op een terroristische aanval!

:p

ja klopt dat zou je denken, maar het erge is dat die lui grotendeels hun eigen volk opblazen. Als er een zelfmoordaanslag is in irak in een kerk of op makrtplein zijn vaak de moslims zelf slachtoffers.

Yzord zei:
Wat een ongelovelijke achterlijke, belachelijke, irritante snert onzin is dit zeg. Wij voelen ons veiliger...pfff....laat me aub niet lachen (shit, doek het toch).

Eerlijk is eerlijk, ons belastinggeld wordt weer goed benut :rolleyes:

Ik begrijp dat jij je onveiligt voelt en daar zal je wel je redenen voor hebben maar ik voel me wel gewoon veilig hoor.. en daar heb ik geen cijfertjes of statestiekjes voor nodig... gezien de reacties voelen andere mensen zich ook veilig.. dus kan wel kloppen dat "wij" ons veiligvoelen.. onderzoek klopt dus...

EricR zei:
Dagje rond gaan lopen in een buitenlandse stad die vele malen onveiliger is, leer je weer wat relativeren.

Dat heb ik in een ander topic ook al gezegd.. soms heb ik echt het gevoel dat mensen amper hun achtertuin hebben verlaten... ik zeg niet dat het zo is.. maar zo komt het wel over.. (voordat mensen met lijstjes komen waar ze al dan niet gewest zijn)

Als ze al weg gaan is het naar Nederlandse enclaves in het buitenland, dat geeft nog steeds geen goed beeld. Waarbij ik dan ook zeg dat het niet voor iedereen op gaat, maar de gemiddelde vakantieganger komt zijn landgenoten op vakantie ook weer tegen in grote getale.

Ik voel me meestal altijd wel veilig. Ik denk dat 't ook met je eigen instelling te maken heeft ten opzichte van andere personen.

Terug
Naar boven