- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar vraag je me wat laatste x dat ik ze had gemeten was afgelopen zomer, toen woog ik 86kg bij 11% en waren ze 40-41cm ik ga er eerlijk gezegt van uit dat ik nu nog steeds dezelfde maat heb!
haha fok dat, vroeger schaamde ik me echt voor me navel..maar nu weet ik wel beter, chicks diggen die shit (srs)rare navel man.
j/k
Brute foto! nice, die biceps veinsss![]()
hoe doe jij je borst 2x per week momenteel?zie spoiler voor foto's van paar dagen terug.
ik zelf vind me borst niet me sterkste spiergroep maar ook niet me zwakste, imo is die gewoon in verhouding..kan ook aan mij liggen.
ik train zowiezo laatste tijd 2x in de week chest omdat ik wat meer dikte erin wil krijgen nog, zo wil ik ook 2 maal in de week me quads/calves trainen, 1maal gehele leg workout en 1maal alleen isolatie voor meer definitie erin te krijgen zo heb ik vandaag +-400 lunges gedaan in totaal. Dit doe ik puur voor conditionering.
thx, benen is altijd een van me favo spiergroepen geweest om te trainen totdat me blessure kreeg vorige zomer. Nu heb ik mezelf weer herpakt, me shape is nu beter overall gezien tov. toen en ben een stuk droger
ma-vrij borst, soms een dag doorschuiven.
'We become what we think about' -intro/end van videoDit is inderdaad wel een beetje mijn streven zo! Droog, keihard en toch een behoorlijk pak massa op naturel basis!![]()
moet nog wat vanaf

thanks Pumped, mooi om na die jaren toch waardering van je te zien!nice fysiek kerel, aardig vooruitgegaan afgelopen jaren![]()
Ik doe zelden behind back, had nou seated front gedaan.haha succes met de beentjes Keun, zweten zal je!
doe je je bb-press voor of achter de nek, staand of zittend?
Heb ik nog nooit gedaan, maar kan ik me wel wat bij voorstellen ja!Lekkere workouts kerel.
Heb je wel 'ns handstand pushups gedaan? Dat zijn ook lekkere schouder press killers.
- had wel erg veel last van me polsen hierbij