johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx kerel! - emm apart om uit te leggen, ik doe het steeds minder overigens. Maar goed nogal sloppy uitgelegd maar dit doe ik:Goed fysiek man.
Wat voor oefeningen/stretches doe je eigelijk voor je rug qua stretchen en kraken?
Ging een heletijd niet zo lekker meer die incline, nu ineens wel!
thx van hetzelfde

Ach ja prima te doen, vind een crosstrainer maar niks eigenlijk ook! Doe ik ook nooit. - wat oefeningen betret probeerd ik bepaalde spiergroepen met bepaalde hoeken aan te spreken waar je niet zo snel bij stil staat en sommige weer wel voor de variatie, altijd het zelfde vind ik maar niks.30 min steps, gek
Wel mooie trainingen weer. Altijd leuk om te lezen, ook veel oefeningen die je niet veel vaker ziet.
Hoe gaat het verder met de contest?
thanks bro, ben nu eigenlijk best benieuwd hoe jij precies gepiekt had vorig jaar, je stond echt ziekelijk hard erbij! Mooi dat je afentoe komt kijken

Vooral die afterburn waar HIIT op gebasseerd is..toen leek er geen einde aan het zweten te komen ook

Het liefste een shoot, ben er nog mee bezig - achtertuin pics deden het ook prima dus, heb vaak duidelijkere pics dan de average pics op dbb imo.Ga je weer echt een fotoshoot doen of schiet je je final pics in de achtertuin..
Back-day
gister dus high carb dag gehad en nog eens een junkmeal gehad en dat zag ik gelijk vandaag op de weegschaal, 85kg vandaag fuaarrk haha.
vanaf deze week worden mijn medium carb dagen 2500 kcals kan een kleine 100 kcals verschillen. cardio word geupped en wil gaan experimenteren met zero carb dagen ipv. low carb, of low carb op een nog lager tandje.

for a negative bodyfat? - nee me low carb dag is nu zo'n 150gr carbs en die wil ik dan onder de 100 brengen.