Fitness Seller

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Tziet er echt goeed uit bro zowel je training als pics
thx kerel;)
Nice Keun!
Hebben jullie in de stad/dorp geen weekmarkt?
Bij ons kosten zoete aardappelen daar bijna niets bij een groentekraam!
Met die mannen valt ook nog goed te onderhandelen bij grotere afname
Nog nooit naar gekeken ook eigenlijk, kan ik wel eens doen binnekort maar waar ik gister was waren ze ook vrij goedkoop, sommige zijn zeker een halve kg p.stuk wat ik hier heb liggen!
Je gaat weer als een raket Koen! Je fysiek begint er inderdaad weer steeds bruter uit te zien! Zou je zeker zwaarder geven dan dat je zegt!
Thanks Marv, ik hoop alleen dat ik op tijd kan pieken voor de eind pics. - wil toch depleted gaan en laden maar de manier hoe twijfel ik nog even aan, ik verwacht(te) eigenlijk gewoon in shape te komen zonder echt 1 week te pieken dit keer.

Hier op de markt is de maat altijd verschillend, soms kleintjes maar soms idd van die grote van over halve kg.
Ik had laatst 9kg voor 5 euro.

Hier op de markt is de maat altijd verschillend, soms kleintjes maar soms idd van die grote van over halve kg.
Dit is indd een mooie prijs, maar ik ben al blij dat ik deze winkel heb gevonden! Hoe berreid jij ze als ik vragen mag? Ik schil ze altijd, snij ze in stukken en laat ze 20min koken. Maar ik wil ze ook eens bakken, want je kan de schil ook eten maar dit ziet er niet zo smakelijk uit eigenlijk.

Ben benieuwd naar jullie recepten met zoete aardappel? Zal binnenkort ook eens mijn slag slaan hier op de markt..

hier 10kg 90cent u jelly?

keun dikke progressie heb je man echt nice die shape van nu. had nog mn voeding voor je in mn log gezet als je nog niet had gezien.

Ben benieuwd naar jullie recepten met zoete aardappel? Zal binnenkort ook eens mijn slag slaan hier op de markt..
ik heb tot nu toe nog niks toegevoegd aan me zoete aardappel, heeft smaak zat. Ik vind het echt smaken naar dat suiker papier wat ik vroeger op de basisschool vaak at:roflol: (srs)
hier 10kg 90cent u jelly?

keun dikke progressie heb je man echt nice die shape van nu. had nog mn voeding voor je in mn log gezet als je nog niet had gezien.
not jelly just mad

thanks man, gaat ook lekker moet ik zeggen - volgens mij is dit de 5de week van me high/med/carb dieet, nu ga ik de cardio dus consequent houden en besluiten of ik deze hoeveelheden kcals/carbs kan behouden of moet gaan verlagen.
Ik had je groente berreiding gezien, heb je ook foto's van het eind resultaat want ik meen wel eens groenten hebben gezien maar ik zag voornamenlijk groene bladeren hahaha.

Ik zelf heb me groente inname ook verhoogt sinds gister, waar ik in varieëer
broccoli
erwten
wortels
komkommer
tomaat
paprika
uien
spinazie
sla

hahaha die groene bladeren was 1 soort groente ja :)
ik zal x foto maken.erwten en wortel zou ik eruit laten bevat niet echt goeie carbs meen ik ooit ergens gelezen te hebbe by zon keto dieet uitleg

Sicke bench.

Zoete aardappels zijn king. Echt mega lekker.

Zoete aardappel, biefstuk en ijsbergsla --> mijn fav. meal :D

haha ja ben op het moment ook biefstuk aan het maken..
ik zal zo alles updaten van vandaag

Back-Biceps

Pulldown (hammerstrength)
3x15x40KG warm-up
15x80KG
8x120KG
6x140KG
8x120KG
12x100KG

Pull-up
wide grip
2x10xbw
5xbw +10KG
3x4xbw +20KG
shoulder grip
3x6xbw

T-bar row (1-2 sec. squeeze)
12x50KG
10x70KG
10x90KG /me biceps schuurde langs me lats/shirt:o
12x70KG

DB-rows (1-2 sec. squeeze)
10x20KG
10x34KG
3x8x36KG

Facepulls ss Behind neck pulldown ss Back-extension ss Straight arm rope pulldown
5x15x15KG > 5x12-15x30-60KG > 5x20xbw > 5x15x10-15KG
max. 10 sec rust tussen de sets om het te noteren op me mobiel

DB-curl
10x10KG
10x20KG
5x24KG
8x18KG

Preacher-curl
2x12x12KG

Standing concentration-curl
3x12x8-10KG epic pump dat het pijn deed

In de avond nog 35min baantjes gezwommen en 15min in de sauna.

Comments:
Geen opmerkingen op me training, biceps vrij weinig op gedaan omdat ik al helemaal vol zat. T-bar rows was wel echt irritant, schaafwond op me biceps/lats vervolgens beetje water erop gedaan zodat het wat meer glijd (that's what she said trolol) maar had weinig nut, normaal nooit last van.

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 23:13 ----------

hahaha die groene bladeren was 1 soort groente ja :)
ik zal x foto maken.erwten en wortel zou ik eruit laten bevat niet echt goeie carbs meen ik ooit ergens gelezen te hebbe by zon keto dieet uitleg
njah ik eet me groenten ook niet voor het minimale aantal carbs wat erin zit, die berreken ik niet eens.

2wdqczq.jpg

whoa time to fap!

Die aders, sick
rare navel btw :roflol: (no hate)

wat is er mis met zijn navel :/

Geweldig streef fysiek koen klasse dikke aders mooi biceps en schouders en sicke taille

brute foto weer!
ik eet mijn zoete aardappelen op de zelfde manier als jou, geschild in stukken en 20min. koken of in aluminiumfolie bereiden in de oven (soort van poffen).

Streeffysiek en mentaliteit keun! Brute pics

hoeveel meten je armen

Terug
Naar boven