- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Laat maar weten hoe het is geworden

hahah de no homo telde bijna nietTrainingen, voeding, recepten en jij zien er lekker uit Koen!
*nohomo*

thanks marv
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat maar weten hoe het is geworden

hahah de no homo telde bijna nietTrainingen, voeding, recepten en jij zien er lekker uit Koen!
*nohomo*

Komt nog wel, kijken of ik hem in augustus kan pakken dan ga ik weer beetje clean bulken.
Ik sta op tussen 9-12uur max. - en ga naar bed tussen 12-3uur max. alles wat later is als 2uur heeft invloed op me dagelijkse routine (voeding).ik las dat je over dagritme sprak, hoe ziet jouw ritme eruit?
ikzelf slaap altijd tot 12u 's middags en ga slapen om 3u 's nachts (ik ben student dus hoef niet vroeg op te staan)
nu vraag ik me af of ik betere resultaten zou behalen als ik een normaal bioritme had, bvb. 8u opstaan, 11u gaan slapen
wat is jouw mening hierover?
lightweight!
mooi om te horen en bedankt, is alweer een tijd geleden dat ik me bf heb opgemeten zal nu misschien wel 8% ofzo (kunnen) zijn. Shape is in iedergeval stuk verbeterd tov. anderhalve maand geleden.heb nog niet in je log gepost, maar lees wel vaker meegaat goed aan je avatar te zien
mirin' vet%
japanse zoete rijstwijn? nee lijkt me niet..thx hendrie

Vandaag me 1ste low-carb dag op zo weinig carbs en het beviel me vrij goed, ik heb dan ook de heledag niks uitgevoerd. Tegen 4uur kreeg ik me 1ste complexe carbs pas binnen en verder heel veel groentes gegeten.Is iedereen het eten al een beetje zat? Ik wel eigenlijk een beetje..
pfff moest net echt stoppen bij een benzine station voor een Mars. Anders reed ik zo van de weg af, zo duizelig. Best vervelend als je zo gewend bent continu te eten.
Ik ben in notime ketose... lijkt zo..
Inderdaad, je taille mag er wezen Keun (no homo)
Sorry maar wat is Mirin en Jelly, ik heb dat gemist de laatste jaren..
Jelly = Jealous??
Mirinjapanse zoete rijstwijn? nee lijkt me niet..
Is iedereen het eten al een beetje zat? Ik wel eigenlijk een beetje..
pfff moest net echt stoppen bij een benzine station voor een Mars. Anders reed ik zo van de weg af, zo duizelig. Best vervelend als je zo gewend bent continu te eten.
Ik ben in notime ketose... lijkt zo..
Inderdaad, je taille mag er wezen Keun (no homo)
Sorry maar wat is Mirin en Jelly, ik heb dat gemist de laatste jaren..
Jelly = Jealous??
Mirinjapanse zoete rijstwijn? nee lijkt me niet..
stond op de loopband en na een half uurtje schoot m'n hartslag ineens omhoog, ik werd duizelig/licht paniek. Moest echt naar huis racen om een appel binnen 1 minuut op te eten en toen pas ging het langzaam weg 
hihi

Tijdens m'n workouts zorg ik dat ik genoeg energie binnen krijg altijd van te voren, koffie en aantal snelle carbs nog geen 5gr totaal.Ja ik had het laatst ookstond op de loopband en na een half uurtje schoot m'n hartslag ineens omhoog, ik werd duizelig/licht paniek. Moest echt naar huis racen om een appel binnen 1 minuut op te eten en toen pas ging het langzaam weg
![]()
anders heb ik echt het tempo van een slak. Ik werk momenteel in de horeca (bijbaantje) maar niet meer voor lang.