Fitness Seller

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Wou ze straks effe gaan maken hoeveel van alles moet ik pakke?

Ik ga dus gewoon een pot carbs of proteines halen voor de smaak. Kan ik ook die lekkere recepten maken!

Bp
12x50
10x50
10x90
6x110
1x130
0x150
10x100
10x100
8x90

Incline db press
10x24
3x8x30

Decline flyes
12x14
2x8x20

Cross over
15x7,5
15x12,5
7x17,5
15x12,5
12x7,5
15x5 ss 10x5 1 arm

Leg raises
10x
10x

Decline leg raises
12x
12x
10x
10x

Lying crunches /legs high
3x15x

Cardio
20min steps /interval /3min rustig tempo 1,5min HIIT

Comments:
Jammer van de PR attempt, was niet focused genoeg.
Morgen low carb

Jammer idd!

ik las dat je over dagritme sprak, hoe ziet jouw ritme eruit?
ikzelf slaap altijd tot 12u 's middags en ga slapen om 3u 's nachts (ik ben student dus hoef niet vroeg op te staan)
nu vraag ik me af of ik betere resultaten zou behalen als ik een normaal bioritme had, bvb. 8u opstaan, 11u gaan slapen
wat is jouw mening hierover?

1x130 BAM!!

Komt nog wel, kijken of ik hem in augustus kan pakken dan ga ik weer beetje clean bulken.
ik las dat je over dagritme sprak, hoe ziet jouw ritme eruit?
ikzelf slaap altijd tot 12u 's middags en ga slapen om 3u 's nachts (ik ben student dus hoef niet vroeg op te staan)
nu vraag ik me af of ik betere resultaten zou behalen als ik een normaal bioritme had, bvb. 8u opstaan, 11u gaan slapen
wat is jouw mening hierover?
Ik sta op tussen 9-12uur max. - en ga naar bed tussen 12-3uur max. alles wat later is als 2uur heeft invloed op me dagelijkse routine (voeding).
lightweight!

Sterke bench man. Jelly.

heb nog niet in je log gepost, maar lees wel vaker mee :D gaat goed aan je avatar te zien :o mirin' vet%

heb nog niet in je log gepost, maar lees wel vaker mee :D gaat goed aan je avatar te zien :o mirin' vet%
mooi om te horen en bedankt, is alweer een tijd geleden dat ik me bf heb opgemeten zal nu misschien wel 8% ofzo (kunnen) zijn. Shape is in iedergeval stuk verbeterd tov. anderhalve maand geleden.
Ben nu al bijna 8 weken bezig met me high/med/low carb dieet en sinds deze week aantal carbs p.dag verlaagd.

low>50-75gr
med>200gr
high>500gr

vandaag heb ik niet meer als 60gr carbs binnen gekregen en morgen high-carb dus, heb er zin in! Ik zal morgen wel enkele pics posten van me meals.

Sick die taille op je avatar

Is iedereen het eten al een beetje zat? Ik wel eigenlijk een beetje..
pfff moest net echt stoppen bij een benzine station voor een Mars. Anders reed ik zo van de weg af, zo duizelig. Best vervelend als je zo gewend bent continu te eten.
Ik ben in notime ketose... lijkt zo..

Inderdaad, je taille mag er wezen Keun (no homo)

Sorry maar wat is Mirin en Jelly, ik heb dat gemist de laatste jaren..

Jelly = Jealous??

Mirin??? japanse zoete rijstwijn? nee lijkt me niet..

Sick die taille op je avatar
thx hendrie :)
pfff moest net echt stoppen bij een benzine station voor een Mars. Anders reed ik zo van de weg af, zo duizelig. Best vervelend als je zo gewend bent continu te eten.

Jelly = Jealous??

Vandaag me 1ste low-carb dag op zo weinig carbs en het beviel me vrij goed, ik heb dan ook de heledag niks uitgevoerd. Tegen 4uur kreeg ik me 1ste complexe carbs pas binnen en verder heel veel groentes gegeten.
Ik kan in principe nog wel een tijd zo doorgaan om eerlijk te zijn, ik baal dan ook dat er in deze periode geen 'wedstrijden' zijn. En om in december weer in top-shape te staan en nog scherper gaat me niet lukken. Gemiste kans maar een ervaring rijker weer mbt cutten.
Zo erg is dat een mars nog niet, ik zelf pak ook regelmatig een stuk pure choco meestal rond trainingstijd voor meer pomp nog maar ook omdat het me behoefte wegneemt om af te wijken. Als ik met kleine dingen afwijk van me voeding pas ik dat zo aan, iets minder proteins, carbs of fat ..een kind kan de was doen.

Wat die thermen betreft, hou je er maar niet mee bezig.
En als je je toch afvraagt waar het vandaan komt, zoek 'Zyzz' op youtube en sindsdien zijn die thermen een hype geworden.

May he R.I.P.

No homo?

uploadfromtaptalk1342340829991.jpg

• Like
Waarderingen: YOGI

Jelly = Jealous??

Ja ik had het laatst ook :o stond op de loopband en na een half uurtje schoot m'n hartslag ineens omhoog, ik werd duizelig/licht paniek. Moest echt naar huis racen om een appel binnen 1 minuut op te eten en toen pas ging het langzaam weg :o

hihi:kiss:
Ja ik had het laatst ook :o stond op de loopband en na een half uurtje schoot m'n hartslag ineens omhoog, ik werd duizelig/licht paniek. Moest echt naar huis racen om een appel binnen 1 minuut op te eten en toen pas ging het langzaam weg :o
Tijdens m'n workouts zorg ik dat ik genoeg energie binnen krijg altijd van te voren, koffie en aantal snelle carbs nog geen 5gr totaal.
Ik heb alleen soms op me werk dat ik me slecht voel alsof ik zo kan omvallen, ik eet daar om de 3-6 uur soms vandaar dat ik nu nog maar 3x p.week werk, dit en omdat ik beetje vakantie wil en focussen op me training.
En soms pak ik dan snel wat aardbeien/druiven of wat chocola wat ze daar hebben..sta op me werk altijd zo strak van de espressos he :roflol: anders heb ik echt het tempo van een slak. Ik werk momenteel in de horeca (bijbaantje) maar niet meer voor lang.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 11:56 ----------

Ik zal vandaag AL mijn meals posten op me high-carb dag, misschien dat ik een enkeling nog wat variatie in maaltijden kan laten zien :)

Me ontbijt en pre/w meal gelijk:

140gr oats
30gr whey
200ml ei-eiwit (4-5 eieren)
20gr rozijnen
1 appel
3 sinas appels >glas juice

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ziet er goedmuit

Back-Biceps

DB-row
12x20KG
10x26Kg
10x32KG
10x34KG
10x36KG
12x34KG

Chin-up (wide grip)
10xbw
8xbw
6xbw +10KG
6xbw +10KG
4xbw +20KG
5xbw +10KG + 6xbw

BOR
15x50KG
10x90Kg
8x120KG nice
10x90KG

DL
8x110KG
3x6x140KG probleemloos

1 Arm cable-pulldown
3x12x15KG

Seated Row
15x40KG
3x15x60KG /2 sec. hold

Hammer-curl
10x18KG
10x20KG
10x16KG

Pose-curl
12x5KG
2x12x10KG

Preacher curl (1 arm)
12x14KG
10x16KG
12x12KG

Cardio
30min. steps >555kcals

Post workout meal

2le6hoy.jpg

Sick Sick Sick:)
Jij verdient zowieso plekje in de top 3 kan nie anders. ;)
Is je 8x120 row geen PR?;o

Terug
Naar boven