MuscleMeat

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Sick Sick Sick:)
Jij verdient zowieso plekje in de top 3 kan nie anders. ;)
Is je 8x120 row geen PR?;o
Voor m'n blessure heb ik wel eens 120-130kg gedaan, je zou het dus eigenlijk weer als een PR kunnen beschouwen, zelfde met me DL als een VPR

thx kerel! ik hoop in m'n beste shape te komen..dat sta ik nu al eigenlijk maar wil nog wat vocht kwijt en goed pieken.

Ziet er allemaal nice uit bro. Hoe is de high carb dag gegaan, +500gr carbs makkelijk weggekregen? Had je appelmoes/sorbetijs ofzo gegeten als toetje?

Sterke DL btw, herinner me dat je jaar geleden 200kg pakte. Ga je daar weer voor?

Ziet er allemaal nice uit bro. Hoe is de high carb dag gegaan, +500gr carbs makkelijk weggekregen? Had je appelmoes/sorbetijs ofzo gegeten als toetje?

Sterke DL btw, herinner me dat je jaar geleden 200kg pakte. Ga je daar weer voor?
Qua aantal maaltijden is het minimaal, dit is wat ik tot nu toe heb gegeten:

140gr oats, 30gr whey, 1 appel, 20gr rozijnen, 5 ei-eiwitten, 150-200ml verse juice
pre/w protein bar (+- 15gr carbs/10gr fats), 2 koppen koffie, paar aardbeien
post/w voor cardio 50gr brinta, 25gr whey
post/w 580gr zoete aardappel, 200gr kidney bonen, 200gr kalkoen, groente
90gr rijst, 150gr tartaar, 110gr frites >gelijk berrekend met de rest
enkele bonbons
2 rijstwafels - dun belegt met honing/appelstroop, 500gr kwark, 15gr rozijnen

40gr casseine

totaal: 3455 kcals |280gr e 32%|+-500gr kh 54%|55gr v 14%

Heb beleg bij de rijstwafels ook berrekend (minimaal), die totale maaltijd kwam uit op en kleine 50gr carbs wat een totaal 500gr maakt. Vetten iets eroverheen gegaan onbewust door de frieten natuurlijk, still hungry tough!

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jul 2012 om 21:34 ----------

Het voelde vandaag voor het eerst echt goed aan weer om te DL'en, de focus was er de balans in me positie, door een of andere reden raak ik vaak met 1 kant eerst de grond maar vandaag gelijktijdig gewoon zoals het hoord. Misschien toch nog iets met me bekken/stand voeten, ik had vandaag volgens mij met gemak 160+ kunnen pullen maar ik weet hoelang het heeft geduurd voordat ik weer kon DL'en en SQ'en en dat risico wil ik niet weer lopen.

Wanneer ga jij foto's maken dan?

Heb je ontbijtje net gemaakt, heerlijk! :D Maakte voorheen ook een havermout pannenkoek, alleen dan vaak één grote. Heb liever de kleintjes nu.

Had wel een iets ander recept: 3 eieren, 80-90g havermout, 50-100ml kokosmelk, appel, rozijnen en nog een schijf ananas er bij. Vervolgens honing en/of appelstroop om het af te maken.
Ben niet zo'n fan meer van de poeders, probeer de smaak nu ergens anders vandaan te halen. Is met name bij shakes soms even puzzelen.

Heb je ontbijtje net gemaakt, heerlijk! :D Maakte voorheen ook een havermout pannenkoek, alleen dan vaak één grote. Heb liever de kleintjes nu.

Had wel een iets ander recept: 3 eieren, 80-90g havermout, 50-100ml kokosmelk, appel, rozijnen en nog een schijf ananas er bij. Vervolgens honing en/of appelstroop om het af te maken.
Ben niet zo'n fan meer van de poeders, probeer de smaak nu ergens anders vandaan te halen. Is met name bij shakes soms even puzzelen.
Haha mooi om te horen, ik eet ze zelf op me low-carb dag en daar zittten gelijk al mijn complexe carbs in voor die dag! Geeft me het gevoel alsof ik niet aan het 'dieëten' ben haha.

Prima ingredienten, wel wat hoog in carbs ik zelf zou de ananas schrappen ivm. de zoetstoffen, ga ervan uit dat die uit een blik is. En wat beleg betreft, is het wel prima maar goed ik weet niet hoe jij met je carbs uitkomt p.dag ik zelf vind kaneel echt een van de betere toevoegingen qua smaak.
Ook wat magertjes in eiwitten, 3 eieren..ik zelf heb 30gr whey en 4-5 ei-eiwitten en de whey is voornamenlijk voor de smaak en om nog wat hoger in eiwitten te zitten. Prima bulk meal zo wat je hebt samengesteld wel ;)

gaat goed keun!

Coming soon on dbb....

The super awesome 'Keun and Killy killer' workout on video (afkorting KKK workout)

Haha mooi om te horen, ik eet ze zelf op me low-carb dag en daar zittten gelijk al mijn complexe carbs in voor die dag! Geeft me het gevoel alsof ik niet aan het 'dieëten' ben haha.

Prima ingredienten, wel wat hoog in carbs ik zelf zou de ananas schrappen ivm. de zoetstoffen, ga ervan uit dat die uit een blik is. En wat beleg betreft, is het wel prima maar goed ik weet niet hoe jij met je carbs uitkomt p.dag ik zelf vind kaneel echt een van de betere toevoegingen qua smaak.
Ook wat magertjes in eiwitten, 3 eieren..ik zelf heb 30gr whey en 4-5 ei-eiwitten en de whey is voornamenlijk voor de smaak en om nog wat hoger in eiwitten te zitten. Prima bulk meal zo wat je hebt samengesteld wel ;)

Eiwitten zijn overrated in relatie tot spiergroei. Mijn nieuwste inzicht na verschillende artikelen te hebben gelezen.
Moet zeggen dat ik niet heb gekeken naar de macro's, maar gewoon een lekker ontbijtje aan het maken was met jouw idee in het achterhoofd. Ik had er inderdaad ook kaneel en rozijnen bij.
Ben op het moment niet zo strikt bezig, probeer in ieder geval complete maaltijden met vooral veel groen om mijn lichaam meer bases te krijgen. Heb de afgelopen tijd met een veel te "verzuurd" lichaam rond gelopen resulterende in allerlei klachten.

• Like
Waarderingen: KEUN
Wat eet je voor de rest op de dagen dat je low/no carb eet.

Delts-Traps

Warm-up
5min. roeien

BB-press (warm up) ss BB front-raise
2x15x12,5KG ss 2x15x10KG

DB-press
12x14KG
10x24KG
8x32KG
5x40KG video VPR
2x8x32KG

Seated-side raises /strict
12x10KG
12x14KG
3x10x18KG
15x18KG

1 Arm side-raises /slow controlled reps> holds
10x6KG
10x6KG
8x6KG

Behind neck BB-press (max. 20sec. rust tussen set)
10x25KG
11x30KG
10x35KG
8x45KG
8x45KG
6x45KG ss 6x30KG ss 10x20KG

Front-raises /above head
10x10KG
3x10x8KG

BB-front raise
3x10x12,5KG

DB-shrugs ss CGBP
15x20KG ss 10x60KG
15x30KG ss 8x60KG
12x40KG ss 8x80KG
12x30KG ss 10x60KG

Chest-dips
3x15xbw

Hanging leg-raises
2x10xbw

Knee-raises
3x10xbw

Swissball Side-bend + rotation /breath technique
3x15x

Lying leg-raises /begin punt hoek 90graden
3x15x

Cardio
Spin fiets
40min.

Comments:
Shape was vandaag echt top, was te zien dat ik gister high-carb had gehad!

http://www.youtube.com/watch?v=kshONnCC_qM&feature=youtu.be

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jul 2012 om 23:16 ----------

Wat eet je voor de rest op de dagen dat je low/no carb eet.
afgelopen weekend was de 1ste keer dat ik zo low in carbs ging, normaal had ik iets meer carbs maar nu at ik tot 5uur geen complexe carbs. Om 5uur at ik 40gr carbs en in de avond nog een paar bosvruchtem die weinig carbs bevatten (50gr bosbessen slechts 5gr carbs).
At voornamenlijk bronnen met eiwitten zoals elke dag vis/tartaar en veel groentes! HEEL VEEL GROENTES om toch een vol gevoel te houden.
Verder veel water/koffie gedronken.

Laatst bewerkt:
nice training en mooie vid! jelly haircut

nice vid! en sterk!

sterke presses en ripped as ****. nice indeed

nice training en mooie vid! jelly haircut
dat 'badboy' cut hahah ;)

sterke presses en ripped as ****. nice indeed
thx bro's!

Vandaag begin ik met verhogen van me zout inname en hou me water tussen 6-7 liter. Tartaar word vervangen door vis. Heb nu op vrijwel alles meer speling e/k/v kan kleine bronnen toevoegen zoals fruit die laag in carbs zijn en kan nu probleemloos me (bio) pindakaas toevoegen aan me rijstwafels en heb nog ruimte over wat carbs/vetten betreft.
Carbs hou ik tussen 160-190 nu en vetten onder de 50gr, vetten 40gr en eiwitten rond de 210gr.
(door kleine toevoegingen verschilt het enkele gr)

Nu aan me koffie + kiwi en daarna een epic leg workout, deze week heb ik nog 2 leg workouts op het programma staan en dan komt het eind in zicht voor de pics, laatste week geen legs misschien licht extensions/lunges als afmaker begin van de week. Vanavond nog 45min baantjes zwemmen met 10-15min stoombad.

kcals:
1750 - moet toch nog wat toevoegen zie ik nu net
wat erbij komt 20gr whey/brinta post/w kom ik uit op 1888

Laatst bewerkt:
Lekker! have fun brah.

Terug
Naar boven