MuscleMeat

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Bedankt voor je reactie ik ga ook voor het eerst low carb doen alleen wil ik de carbs bij mijn ontbijt nemen. Veel succes verder

Kapsel vind ik niks maar je bent beest!

Vegeta: 'Strength is the only thing that means anything to me!'

Hij is trots op je:)

• Topic Starter Topic Starter
hoe kom je aan die universal dingen bro
van de FIBO, heb van dat shirt de mouwen afgescheurd omdat ik toch gaten bij me oksels/lats had. Heb hem ook nog als t-shirt zelfde kleur.
Bedankt voor je reactie ik ga ook voor het eerst low carb doen alleen wil ik de carbs bij mijn ontbijt nemen. Veel succes verder
Ik zou er nog even over na denken, of je carbs in tweeën delen of rond het avond eten zeg maar, anders ben je zo leeg. Ikzelf heb dan totaal geen energie om iets te doen desondanks de koffie.

Kapsel vind ik niks maar je bent beest!
niet haten op slechts 1 hoek brah :mad:
bovenop moet nog wat groeien, kijken of het bevalt anders gewoon weer kort op.
Vegeta: 'Strength is the only thing that means anything to me!'

Hij is trots op je:)
http://www.youtube.com/watch?v=WrA5REiOglk

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jul 2012 om 22:27 ----------

Legs

Warm-up
stretchen +-5min

Squat
2x10x60KG
3x6x100KG
2x10x80KG

Leg-extension
15x25KG
15x40KG
15x50KG
15x40KG
2x12x40KG
vieze pomp, lekker
1 legged
2x15x20KG

Walking BB-lunges (16 stappen p.keer)
2xbw
xbw +20KG
xbw +40KG
xbw +40KG
xbw +40KG
xbw +40KG
2xbw +15KG

SLDL
3x10x40KG

Jump-squats
3x20x9KG

Box step ups (box van 50cm hoog)
3x10x - 10x p.been

Toe-press
5x15x80KG

Leg-curl ss Rotary-calf
15x25KG ss 15x35KG
3x15x35KG ss 3x15x35KG

Comments:
Training binnen 1uur gedaan, hoge intensiteit, max 30 sec. rust tussen de sets.
Tussen de oefeningen enkele min.

Zojuist nog 40min gezwommen en daarna nog 10min in het stoombad.

Mooie trainingen Koen! Gaaf filmpje ook van die 40kg presses met je bad-ass haircut!

Inderdaad nice filmpje, en (om er ook maar ff over te beginnen) nice haircut hoor :cool:

Vandaag low-carb dag alweer, ditmaal vervroegt met het eind in zicht, morgen high-carb op 500+gr carbs weer dit ga ik als een kleine test pakken om te kijken hoe ik op welke carbs reageer als ik me in weet te houden qua voedingsmiddelen!

Vanmorgen nog even 15min cardio gedaan op nuchtere maag, low intensity.
Verder is me e/k/v verhouding vandaag 245-250gr/50-55gr/30-35gr het verschil in 5gr noteer ik voor als ik iets afwijk van me schema, zoals 1 theelepel (bio) pindakaas meer, of paar rozijnen om me energie level iets stabieler te houden. En door zulke minimale carb bronnen te pakken gaat dit prima.
En ik haatte voorheen op IIFYM :o Maar goed ik ga niet in grootte schale afwijken van me voeding
clean all the way.

Hahah en dan in de laatste saga's zit dat in de 100.000-den:roflol:

Mooie benentraining:) Geen last van tijdens zwemmen? haha
Wacht maar als ik in me laatste saga's zit:P
Mooie trainingen Koen! Gaaf filmpje ook van die 40kg presses met je bad-ass haircut!
Thanks marv, dacht wel dat jij het wel zou waarderen, principe is tot slaap opscheren en boven wat langer.
Doe de 40'ers makkelijker met delts tov. chest trouwens!
Inderdaad nice filmpje, en (om er ook maar ff over te beginnen) nice haircut hoor :cool:
hahah appreciated - hopelijk raten ze me kapsel ook :trollface:

Vandaag low-carb dag alweer, ditmaal vervroegt met het eind in zicht, morgen high-carb op 500+gr carbs weer dit ga ik als een kleine test pakken om te kijken hoe ik op welke carbs reageer als ik me in weet te houden qua voedingsmiddelen!

Vanmorgen nog even 15min cardio gedaan op nuchtere maag, low intensity.
Verder is me e/k/v verhouding vandaag 245-250gr/50-55gr/30-35gr het verschil in 5gr noteer ik voor als ik iets afwijk van me schema, zoals 1 theelepel (bio) pindakaas meer, of paar rozijnen om me energie level iets stabieler te houden. En door zulke minimale carb bronnen te pakken gaat dit prima.
En ik haatte voorheen op IIFYM :o Maar goed ik ga niet in grootte schale afwijken van me voeding
clean all the way.

Wacht maar als ik in me laatste saga's zit:P

Thanks marv, dacht wel dat jij het wel zou waarderen, principe is tot slaap opscheren en boven wat langer.
Doe de 40'ers makkelijker met delts tov. chest trouwens!

hahah appreciated - hopelijk raten ze me kapsel ook :trollface:

hehe, nou ik ga morgen naar de kapper dus dan maak ik er ook maar eens wat bijzonders van om de concurrentie bij te blijven :sd:

Sexy beast

Lijkt het maar zo of eet je vandaag maar 1500kcals?

Laatst bewerkt:
erg goed vooruit gegaan man!

Zo lijkt je onderarm net zo groot als je bovenarm haha damn.

Dikke onderarm inderdaad!

Ben zo terug..

..even fappen..

*nohomo*

meer pics. fb graag. fap fap fap

Terug
Naar boven