Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
van de FIBO, heb van dat shirt de mouwen afgescheurd omdat ik toch gaten bij me oksels/lats had. Heb hem ook nog als t-shirt zelfde kleur.
Ik zou er nog even over na denken, of je carbs in tweeën delen of rond het avond eten zeg maar, anders ben je zo leeg. Ikzelf heb dan totaal geen energie om iets te doen desondanks de koffie.Bedankt voor je reactie ik ga ook voor het eerst low carb doen alleen wil ik de carbs bij mijn ontbijt nemen. Veel succes verder
niet haten op slechts 1 hoek brah

http://www.youtube.com/watch?v=WrA5REiOglkVegeta: 'Strength is the only thing that means anything to me!'
Hij is trots op je![]()

Geen last van tijdens zwemmen? haha
Maar goed ik ga niet in grootte schale afwijken van me voedingWacht maar als ik in me laatste saga's zitHahah en dan in de laatste saga's zit dat in de 100.000-den
Mooie benentrainingGeen last van tijdens zwemmen? haha

Thanks marv, dacht wel dat jij het wel zou waarderen, principe is tot slaap opscheren en boven wat langer.Mooie trainingen Koen! Gaaf filmpje ook van die 40kg presses met je bad-ass haircut!
hahah appreciated - hopelijk raten ze me kapsel ookInderdaad nice filmpje, en (om er ook maar ff over te beginnen) nice haircut hoor![]()

Vandaag low-carb dag alweer, ditmaal vervroegt met het eind in zicht, morgen high-carb op 500+gr carbs weer dit ga ik als een kleine test pakken om te kijken hoe ik op welke carbs reageer als ik me in weet te houden qua voedingsmiddelen!
Vanmorgen nog even 15min cardio gedaan op nuchtere maag, low intensity.
Verder is me e/k/v verhouding vandaag 245-250gr/50-55gr/30-35gr het verschil in 5gr noteer ik voor als ik iets afwijk van me schema, zoals 1 theelepel (bio) pindakaas meer, of paar rozijnen om me energie level iets stabieler te houden. En door zulke minimale carb bronnen te pakken gaat dit prima.
En ik haatte voorheen op IIFYMMaar goed ik ga niet in grootte schale afwijken van me voeding
clean all the way.
Wacht maar als ik in me laatste saga's zit
Thanks marv, dacht wel dat jij het wel zou waarderen, principe is tot slaap opscheren en boven wat langer.
Doe de 40'ers makkelijker met delts tov. chest trouwens!
hahah appreciated - hopelijk raten ze me kapsel ook![]()

in dat geval ga ik de day before nog, fresh cut en shredded at the same time, is this reallife hahah XDhehe, nou ik ga morgen naar de kapper dus dan maak ik er ook maar eens wat bijzonders van om de concurrentie bij te blijven![]()
<3
goeie schatting 1427 om precies te zijn, met een kleine speling zit ik op 1500.Lijkt het maar zo of eet je vandaag maar 1500kcals?
Hoe ziet de rest van de week eruit..want zag dat je morgen 500g carbs pakt..?goeie schatting 1427 om precies te zijn, met een kleine speling zit ik op 1500.
Medium carbs is sinds 1 week onder de 200, wil deze dit weekend op 150-175gr houden. Daarna ga ik berrekenen hoeveel gr carbs ik in de laatste week pak.Hoe ziet de rest van de week eruit..want zag dat je morgen 500g carbs pakt..?