Fitness Seller

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Shit gast, abnormaal.

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de reacties verder van ieder :D
8 days out nu

Sicke shape gast. Ben je btw niet telkens je shirt aan het fixen zodat je roze mannipples niet naar buiten peeken?
haha dat valt reuze mee, blijft plakken door het zweet XD

Wanneer kom je nou eens trainen :mad:

Moet het zeker weer met je bierbuik doen!

Laatst bewerkt:
Gaat lekker zeg! Mooie prestatie hoor.

Serieuze kanshebber.

Beter een zieke fysiek in een basic gym, dan een basic fysiek in een zieke gym....he Killy? :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 18:15 ----------

Stuur maar naar me pm box, ik zal ze niet doorsturen :)

Tja, maar een gym met lichte dumbbells en slechte apparaten maken het niet makkelijker. Maar als het Keun niet irriteert no problem

Waarom slecht, zijn toch van Technogym?Welk merk train jij dan mee Killy?

Eumh, merk weet ik niet (merk ouwe roest in het geval van Straatweg :p).

De gele apparaten van de pure strength lijn is niks mis (zelfs wel fijn sommige).
Alleen de rest van techno gym is rotzooi.

Dumbbells op mijn werk gaan maar tot 32 en die plastic speeltjes voelen veel lichter dan ijzeren van 'hetzelfde gewicht'. 32 voelt aan als 26-28kg.

De cable machines hebben geen gelijke gewichtsoverdracht, bepaalde delen van het traject zijn zwaarder of lichter.
Plus dat ik alle normale machines zowat met het hele blok voor 20 reps kan doen.

90kg chest press hier op mijn werk is niet te vergelijken bij een 90kg bij Straatweg of bodies.
Tuurlijk kan je met de barbells een heel eind komen, maar de mogelijkheid om er eens een machine door te gooien is wel fijn.

2ppj9ly.jpg

Nice bro! Hoezo staat je in je stats 9%? Dit is toch wel een stukje lager hoor.

Een keiharde Keun!!

Respect man.

btw. Die plateloaded van Tecnogym mis ik wel sinds ik niet meer bij Basicfit train

Epic alpha kapsel

Nice bro! Hoezo staat je in je stats 9%? Dit is toch wel een stukje lager hoor.
weet ik, bf is geheim nu heb ik begrepen van andere deelnemers.
hehe nee, niet bijgewerkt en niet opgemeten dus geen reden om te veranderen zolang ik weet dat ik droger en harder word ;)
Een keiharde Keun!!

Respect man.

btw. Die plateloaded van Tecnogym mis ik wel sinds ik niet meer bij Basicfit train
thx bro, jij zelf staat year round op een low bf met je TRX oefeningen etc. erg nice om te zien!!
ik zelf pak zo nu en dan wat van die plate-loaded machines om de 2-3 weken voor de variatie.
hahaha wie vond het nog eens niks paar pagina's terug :roflol:
1 negatieve reactie rest win win

Keun is de nieuwe Zyz!

Ik eis eindfoto's in een rose korte broekje:D

*nohomo*

Beter een zieke fysiek in een basic gym, dan een basic fysiek in een zieke gym....he Killy? :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jul 2012 om 18:15 ----------

Stuur maar naar me pm box, ik zal ze niet doorsturen :)

Moest hardop lachen :roflol:
Ik train ook in een basic fit , niks mis mee. Enigste k*tte is idd de dumbbells tot 32....

Nice pics keun, vette tanktop ook, heb je die ook van fibo of waar? Wil er ook 1 hehe :o

Zojuist me voeding voor de dagen zondag tot donderdag op papier gezet, morgen laaste medium carb dag op -150gr carbs, laatste werkdag ook gelijk ook de enigste van deze week. Volgende week hele week niet beschikbaar gesteld zodat ik me 100% kan focussen op de laatste puntjes. Ik heb er zin in maar het gaat zwaar worden, ik begin echt leeg te raken dat merkte ik vandaag wel tijdens m'n workout.
Kon geen zware gewichten meer hanteren zonder me slecht te voelen dus low-weights high reps en veel supersetten met weinig rust.

Zal in de ochtend kijken of ik me training nog kan posten.
Moet al me meals preppen voor me werkdag, life of a shredder!

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 01:29 ----------

Moest hardop lachen :roflol:
Ik train ook in een basic fit , niks mis mee. Enigste k*tte is idd de dumbbells tot 32....

Nice pics keun, vette tanktop ook, heb je die ook van fibo of waar? Wil er ook 1 hehe :o
3 jaar terug bij muscletotaal besteld ;)

Goed man keun!
Ziet er hard uit..keep it up.

Terug
Naar boven