MuscleMeat

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Goed bezig Keun!

Klein detail: Pas op met grote hoeveelheden wortelen (en tomaten/rode kool/rode paprika) bij een low carb / ketogeen dieet voor een optimale werking, die bevatten minder vezels en meer suikers dan de andere groenten.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ga je met je load naar binnen bulken keun?!:)
Dat moet ik nog samenstellen moeilijk keuze kan van alles zijn.
Goed bezig Keun!

Klein detail: Pas op met grote hoeveelheden wortelen (en tomaten/rode kool/rode paprika) bij een low carb / ketogeen dieet voor een optimale werking, die bevatten minder vezels en meer suikers dan de andere groenten.
Bedankt voor de tip kerel! Hoe zit het met groene/oranje paprikas dan?

Goede vraag! Voor zover ik kan googlen is er weinig verschil tussen de verschillende kleuren.

Ben ook wel benieuwd wat je gaat laden, misschien heb jij nog lekkere dingen waar ik niet op gekomen ben. ik ga in ieder geval lekker aan de;

bananen (tegen kramp), aardbeien, appelschijfjes met kaneel en suiker, ananas etc
rijst
aardappels met appelmoes
rijstwafels met honing/jam
pannekoeken met honing
rozijnen/krenten (bron van potassium)
'lange vingers' en andere koekjes
waxy maize
brinta/havermout
sorbetijs
sultana's
suikerbrood (opletten want sommige merken bevatten meer vetten)
honey puffs / cornflakes etc

vul jij het lijstje aan? :D

(ik ben trouwens de hele tijd dit lijstje aan het aanvullen dmv edits)

Laatst bewerkt:
Goede vraag! Voor zover ik kan googlen is er weinig verschil tussen de verschillende kleuren.

Ben ook wel benieuwd wat je gaat laden, misschien heb jij nog lekkere dingen waar ik niet op gekomen ben. ik ga in ieder geval lekker aan de;

bananen (tegen kramp), aardbeien etc
rijst
aardappels met appelmoes
pannekoeken met honing
waxy maize
brinta/havermout

Klikt als muziek in den oren, ik ga na zaterdag ook even weekend flink knallen.

bananen (tegen kramp), aardbeien, appelschijfjes met kaneel en suiker, ananas etc
rijst
aardappels met appelmoes
pannekoeken met honing
waxy maize
brinta/havermout
sorbetijs
sultana's
suikerbrood (opletten want sommige merken bevatten meer vetten)
honey puffs / cornflakes etc

(ik ben trouwens de hele tijd dit lijstje aan het aanvullen dmv edits)

Kan je wel even een paar echte Fryske Sûkerbôlen opsturen. Damn wat zijn die lekker! :D

Jij je zin;) Het kan dus toch.
Haha vond um leuk!!!

goku_and_vegeta.jpg

Vandaag zout geschrapt alleen bij me ontbijt nog een beetje zout gebruikt rest van de dagen zoutloos.

2nd Depletion workout

Flat DB-press ss V-bar pulldown
5x20x14KG ss 2x15x35-35-30-25-25KG

DB-front raises ss 1 arm side-raise
5x15-20x6-4kg ss 5x12-15x4-6kg

Concentration-curl ss Bench dips
5x15x4-6KG ss 5x20xbw

Crunches (legs high)
4x25x

Trunk twist (breathing technique)
3x15x (p.kant)

Rope crunches (partials)
3x20x20-15-15KG

Vacuum
4x15-20 sec. liggend
5x20-30 sec. op knieën

Comments:
kwam vandaag toch wel een goeie vasculariteit binnen maar door gebrek aan carbs geen blijvende pomp.

ik ga nu samen met een maat poseren oefenen, deze maat heeft al eens on-stage gestaan.
(naam niet van belang)

Vids or gtfo

nice workout brah. Zijn die vacuums de moeite waard vind je? have fun met poseren.

Je gaat serieus hoge ogen gooien! Hopelijk nemen de voters je dedication en het feit dat je alles logt ook mee!

Bij het laden zoutloos gaan idd Koen en zoals ik zei safe laden. Ik zie hier veel dingen van anderen langskomen waar natrium en lactose inzitten en dat moet je niet hebben de laatste dagen!

Mijn stem heb je! (denk ik :trollface:)

nice workout brah. Zijn die vacuums de moeite waard vind je? have fun met poseren.
Als je ze consequent doet, ze geven niet direct resultaat en je ziet het ook niet echt op het blote oog.

Bij het laden zoutloos gaan idd Koen en zoals ik zei safe laden. Ik zie hier veel dingen van anderen langskomen waar natrium en lactose inzitten en dat moet je niet hebben de laatste dagen!
Heb er met die maat over gehad en safe word het! Op papier ziet het er solid uit nu kijken hoe m'n lichaam erop reageerd.

Je gaat serieus hoge ogen gooien! Hopelijk nemen de voters je dedication en het feit dat je alles logt ook mee!
Thanks Marv, even voor IEDEREEN die dit leest..

Poseren ging goed net, was vergeten hoe zwaar dit is! Shape is beter dan ik dacht en dat terwijl ik vrijwel geen carbs binnen krijg en soms bloated sta van de 8 liter water die ik p.dag drink (word komende dagen verlaagd)! Ik heb gewoon de standaard bodybuilding routines doorgenomen en vervolgens de verplichte poses en de poses gedaan die ik op de contest waarschijnlijk ga nemen. Ik heb ze al in gedachte!
Ik zelf sta nu al versteld van me shape en ik ga ervan uit dat het laden ook prima gaat komen. De planning voor de dagen is ook hellemaal compleet en hou het laden zo clean mogenlijk. Ik zal hier nog niet diep op in gaan nu, maar het enigste wat ik zal zeggen tegen de andere deelnemers..beste beentje voor! :)
Mijn shape zal stage waardig zijn en dat voor een contest, ben wel trots op mezelf nu al en ben blij dat het er bijna op zit weer. Word een mooie ervaring weer.

Terug
Naar boven