- Waardering
- 636
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat moet ik nog samenstellen moeilijk keuze kan van alles zijn.
Bedankt voor de tip kerel! Hoe zit het met groene/oranje paprikas dan?Goed bezig Keun!
Klein detail: Pas op met grote hoeveelheden wortelen (en tomaten/rode kool/rode paprika) bij een low carb / ketogeen dieet voor een optimale werking, die bevatten minder vezels en meer suikers dan de andere groenten.

Goede vraag! Voor zover ik kan googlen is er weinig verschil tussen de verschillende kleuren.
Ben ook wel benieuwd wat je gaat laden, misschien heb jij nog lekkere dingen waar ik niet op gekomen ben. ik ga in ieder geval lekker aan de;
bananen (tegen kramp), aardbeien etc
rijst
aardappels met appelmoes
rijstwafels met honing/jam
pannekoeken met honing
rozijnen/krenten (bron van potassium)
'lange vingers' en andere koekjes
waxy maize
brinta/havermout
vul jij het lijstje aan?![]()
Goede vraag! Voor zover ik kan googlen is er weinig verschil tussen de verschillende kleuren.
Ben ook wel benieuwd wat je gaat laden, misschien heb jij nog lekkere dingen waar ik niet op gekomen ben. ik ga in ieder geval lekker aan de;
bananen (tegen kramp), aardbeien, appelschijfjes met kaneel en suiker, ananas etc
rijst
aardappels met appelmoes
rijstwafels met honing/jam
pannekoeken met honing
rozijnen/krenten (bron van potassium)
'lange vingers' en andere koekjes
waxy maize
brinta/havermout
sorbetijs
sultana's
suikerbrood (opletten want sommige merken bevatten meer vetten)
honey puffs / cornflakes etc
vul jij het lijstje aan?
(ik ben trouwens de hele tijd dit lijstje aan het aanvullen dmv edits)

Kan je wel even een paar echte Fryske Sûkerbôlen opsturen. Damn wat zijn die lekker!![]()

doei
Je gaat serieus hoge ogen gooien! Hopelijk nemen de voters je dedication en het feit dat je alles logt ook mee!
Als je ze consequent doet, ze geven niet direct resultaat en je ziet het ook niet echt op het blote oog.nice workout brah. Zijn die vacuums de moeite waard vind je? have fun met poseren.
Heb er met die maat over gehad en safe word het! Op papier ziet het er solid uit nu kijken hoe m'n lichaam erop reageerd.Bij het laden zoutloos gaan idd Koen en zoals ik zei safe laden. Ik zie hier veel dingen van anderen langskomen waar natrium en lactose inzitten en dat moet je niet hebben de laatste dagen!
Thanks Marv, even voor IEDEREEN die dit leest..Je gaat serieus hoge ogen gooien! Hopelijk nemen de voters je dedication en het feit dat je alles logt ook mee!