MuscleMeat

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

FF geleden, maar je bent goed op dreef kerel!!!

Ik ben serieus onder de indruk kerel!

Mirin big time!!!

Vergeleken bij 2 jaar terug. Damn koen. Goede prestaties!

Hoeveel kcals bikkel je nu de komende dagen weg?

Alles nog volgens plan koen?

• Topic Starter Topic Starter
Alles nog volgens plan koen?

Jup, vandaag eerste dag depletion. Zal later even me e/k/v innames posten.
Vanaf vandaag is me zout/waterinname verhoogt zout heb ik nu op 3 thee lepels en water zit op 8liter, dat is het plan in iedergeval.

Vind het moeilijk om de energie te vinden om updates en dergelijke te plaatsen nu, hoe raar dat ook klinkt. Begint toch wel aan me te vreten nu.

Hier ook Keun, ik ben blij dat ik er klaar mee ben.

Met zo'n droge bek wil ik niet eens praten met mensen, leave me alone and shut up! Althans de afgelopen 2 dagen..

Zaterdag en zondag uiteten, een van die dagen bij de jappaner, all you can eat..
Enof die verlies gaan maken!

Vandaag nog getraind

1Incline smith press
25x20
20x50
20x40
20x35
20x30

Wide grip chins
16x wide
12x close
10x wide
8x close
10xwide
6x close
10x wide
6x close

Rear delt cable raise ss side raises
4-5 x20x2,5-5kg ss x6

Rope pushdown
5x20x10-15kg ss 5x15-20x12 db curl

Abs
Decline leg raises
3x15x
ss
Decline crunches
20x
15x
12x

Comments:
Toch wel fijn om even te trainen, bijna geen rust tussen de sets.

succes man

Jup, vandaag eerste dag depletion. Zal later even me e/k/v innames posten.
Vanaf vandaag is me zout/waterinname verhoogt zout heb ik nu op 3 thee lepels en water zit op 8liter, dat is het plan in iedergeval.

Vind het moeilijk om de energie te vinden om updates en dergelijke te plaatsen nu, hoe raar dat ook klinkt. Begint toch wel aan me te vreten nu.

Heel herkenbaar...de rest is ff niet belangrijk

Heel herkenbaar...de rest is ff niet belangrijk
Ik wil wel veel dingen doen, maar heb er de energie niet voor.
Als m'n ouders even de deur uit gaan nu wil ik altijd mee gaan zodat ik even met andere dingen bezig ben. Terwijl ik thuis niet eens de energie heb om bepaalde dingen te doen:o

Hier nog wat ik deze dagen binnenkrijg:
-8 liter water
-3 thee lepels zout
-1401 kcals
-235gr e | 28gr kh | 34-40gr v
het verschil van 6gr vetten licht eraan of ik 3 hele eieren pakken of niet ik speel beetje met vet inname icm test levels die ik op pijl wil houden deze dagen.

krijg nu maar een kleine 20gr carbs binnen aan 3 rijstwafels (gister 4 stuk) de rest van carbs komt uit me groenten en 4gr carbs uit me whey/casseine totaal.

ik kom misschien maximaal uit op 1450 kcals enkele kcals/carbs uit groentes die ik niet meetel:
- hele paprika
-2-4 tomaten
-100gr spinazie
-300 wortels
-1/2 ui
-1 uien-pijpje
-1 knoflook teen

hiernaast eet ik nog elke dag 1 hele komkommer en rucola sla.

toevoegingen bij me voeding:
nog steeds sambal bij me pangasiusfilet, de zouten uit de sambal berreken ik als minimale zout inname zodra ik mijn zoutinname schrap is dit het minimale wat ik aan zout binnen krijg + het laat m'n vis een stuk smakelijker smaken! Verder gebruik ik peper en curry poeder.

Relaxed heh om groenten niet te tellen. Heb je altijd iets achter de hand om te proppen als je het weinige eten van de cut niet trekt.

Relaxed heh om groenten niet te tellen. Heb je altijd iets achter de hand om te proppen als je het weinige eten van de cut niet trekt.
Ben alleen het twijfelen om bepaalde groenten niet gewoon te schrapppen.
Dat het alleen nog komkommers en sla is - zo weinig mogenlijk variatie maar van de andere kant maakt deze manier het nog te doen. Ook omdat al die groentes een vocht afdrijvende werking hebben naast andere functies.
Fuarrrrk 28g carbs, mirrin big time!
Ben aan het denken om gewoon 2 of geen rijstwafels te pakken zelfs, moeilijk ik probeer te 'luisteren' naar me lichaam maar heb nu bijna niks van vasculariteit en dergelijke. Normaal past ik aan volheid etc. me voeding aan maar nu ben ik gewoon leeg.
had hem voor in de groei gekocht:p

Ik wil wel veel dingen doen, maar heb er de energie niet voor.
Als m'n ouders even de deur uit gaan nu wil ik altijd mee gaan zodat ik even met andere dingen bezig ben. Terwijl ik thuis niet eens de energie heb om bepaalde dingen te doen:o

Hier nog wat ik deze dagen binnenkrijg:
-8 liter water
-3 thee lepels zout
-1401 kcals
-235gr e | 28gr kh | 34-40gr v
het verschil van 6gr vetten licht eraan of ik 3 hele eieren pakken of niet ik speel beetje met vet inname icm test levels die ik op pijl wil houden deze dagen.

krijg nu maar een kleine 20gr carbs binnen aan 3 rijstwafels (gister 4 stuk) de rest van carbs komt uit me groenten en 4gr carbs uit me whey/casseine totaal.

ik kom misschien maximaal uit op 1450 kcals enkele kcals/carbs uit groentes die ik niet meetel:
- hele paprika
-2-4 tomaten
-100gr spinazie
-300 wortels
-1/2 ui
-1 uien-pijpje
-1 knoflook teen

hiernaast eet ik nog elke dag 1 hele komkommer en rucola sla.

toevoegingen bij me voeding:
nog steeds sambal bij me pangasiusfilet, de zouten uit de sambal berreken ik als minimale zout inname zodra ik mijn zoutinname schrap is dit het minimale wat ik aan zout binnen krijg + het laat m'n vis een stuk smakelijker smaken! Verder gebruik ik peper en curry poeder.

Mss stomme vraag.. maar is 1450 kcals al wat je binnekrijgt op een dag? dan zit je tog ver onder je onderhoud? ga je dan niet veel spieren verliezen?

Wel eens in depletion/low-carb verdiept? Echt hoog in kcals kan ik niet zitten, enige wat ik kan verhogen is me eiwit inname en me vet inname maar die hou ik max. op 40gr, dus vertel mij dan maar eens hoe ik op onderhoud kan eten in deze laatste fase ;)

Ja mooi haha. Je hoort je k*t te voelen nu fysiologisch en psychologisch, it is all part of he game.

Load wordt epic.

Wat ga je met je load naar binnen bulken keun?!:)

Terug
Naar boven