Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nuff said! Kan me nog wel een meeting bij All-in herineren..toen stond je er heel anders bij!Vergeleken bij 2 jaar terug. Damn koen. Goede prestaties!
Hoeveel kcals bikkel je nu de komende dagen weg?

Jup, vandaag eerste dag depletion. Zal later even me e/k/v innames posten.
Vanaf vandaag is me zout/waterinname verhoogt zout heb ik nu op 3 thee lepels en water zit op 8liter, dat is het plan in iedergeval.
Vind het moeilijk om de energie te vinden om updates en dergelijke te plaatsen nu, hoe raar dat ook klinkt. Begint toch wel aan me te vreten nu.
Ik wil wel veel dingen doen, maar heb er de energie niet voor.

En je past ehm nog steeds

Ben alleen het twijfelen om bepaalde groenten niet gewoon te schrapppen.Relaxed heh om groenten niet te tellen. Heb je altijd iets achter de hand om te proppen als je het weinige eten van de cut niet trekt.
Ben aan het denken om gewoon 2 of geen rijstwafels te pakken zelfs, moeilijk ik probeer te 'luisteren' naar me lichaam maar heb nu bijna niks van vasculariteit en dergelijke. Normaal past ik aan volheid etc. me voeding aan maar nu ben ik gewoon leeg.
had hem voor in de groei gekocht

Ik wil wel veel dingen doen, maar heb er de energie niet voor.
Als m'n ouders even de deur uit gaan nu wil ik altijd mee gaan zodat ik even met andere dingen bezig ben. Terwijl ik thuis niet eens de energie heb om bepaalde dingen te doen
Hier nog wat ik deze dagen binnenkrijg:
-8 liter water
-3 thee lepels zout
-1401 kcals
-235gr e | 28gr kh | 34-40gr v
het verschil van 6gr vetten licht eraan of ik 3 hele eieren pakken of niet ik speel beetje met vet inname icm test levels die ik op pijl wil houden deze dagen.
krijg nu maar een kleine 20gr carbs binnen aan 3 rijstwafels (gister 4 stuk) de rest van carbs komt uit me groenten en 4gr carbs uit me whey/casseine totaal.
ik kom misschien maximaal uit op 1450 kcals enkele kcals/carbs uit groentes die ik niet meetel:
- hele paprika
-2-4 tomaten
-100gr spinazie
-300 wortels
-1/2 ui
-1 uien-pijpje
-1 knoflook teen
hiernaast eet ik nog elke dag 1 hele komkommer en rucola sla.
toevoegingen bij me voeding:
nog steeds sambal bij me pangasiusfilet, de zouten uit de sambal berreken ik als minimale zout inname zodra ik mijn zoutinname schrap is dit het minimale wat ik aan zout binnen krijg + het laat m'n vis een stuk smakelijker smaken! Verder gebruik ik peper en curry poeder.