MuscleMeat

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Je bekendheid op het forum is al een flinke voorsprong denk ik, te zien aan alle reacties ;)

Jow Koen erg inspierend allemaal. Zou je aan het eind van de contest eens van begin cut tot eindshape je globale week indeling willen geven qua voeding (High/med/low + kcals) of wordt dat teveel werk?

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd kerel!
En idd je moet je beroerd voelen anders kom je niet zo laag;)

Suc 6
Hoe dichterbij ik kom, des te beter ik me voel..waarschijnlijk raakt me lichaam gewend aan de low carbs 2-3 dagen terug had ik nergens zin in etc. en nu heb ik toch wel een minimale energie gedurende de dag.
thx MoMass!
2 jaar terug vond ik je er al sick uitzien, ben echt benieuwd nu!
Mijn shape van toen zal in het niets vallen, ik begin nu door het flush effect toch wat in bodyweight te droppen, kijken wat het laden brengt zodat ik op die +10kg sta tov. 2010. We zullen zien waar me bodyweight op uit komt maar me shape is wat er toe doet ;)
Jow Koen erg inspierend allemaal. Zou je aan het eind van de contest eens van begin cut tot eindshape je globale week indeling willen geven qua voeding (High/med/low + kcals) of wordt dat teveel werk?
Ik zal wel enkele richtlijnen geven maar ik heb echt alles door elkaar staan :p
En sommige weken heb ik weer verwijdert of overgeschreven zodra ik ze gehad had. We zullen zien ;)

De 3e en laatste depletion workout was even afzien, maar ik wist zodra ik thuis aankwam begint het laden! Ik kan me niet herinneren dat droge rijst zo lekker was.
Goddelijk!!!!

De 3e en laatste depletion workout was even afzien, maar ik wist zodra ik thuis aankwam begint het laden! Ik kan me niet herinneren dat droge rijst zo lekker was.
Goddelijk!!!!

Beetje zoetstof er bij echt hemels dan!

Ja was ik nog vergeten maar dag van je shoot flink wat ananas bij de rijst

Voel je je al de nieuwe josef rakich?

Spoiler zoiets for god sake!

tussen 2-4uur is de shoot vandaag :d

Spoiler zoiets for god sake!

tussen 2-4uur is de shoot vandaag :d

me-gusta.jpg

(no homo)

Moet goed komen! Gister avond na 2e carb up meal piekte ik en vanmorgen anderhalf uur na me 1ste meal ook. 2e meal ook al gehad maar moeiijk in teschatten hoe ik erbij sta nu in de trein haha. Straks nog 1 meal en ik vermoed dat dat genoeg zal zijn. We zullen zien, zodra ik piek..mind blown!!

Hmmm jij mag al laden :)

Ik verwacht niets meer als een paar hondsbrutale foto's...

...en je kuurschema:trollface:

Vol verwachtingen klopt ons harD ;)

Terug
Naar boven