Fitness Seller

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Hier mijn beloofde update wat betreft de shoot nog.

Ik zal hier een kort schema laten zien hoe ik het de laatste week heb gedaan vanaf de eerste dag depletion.
zondag: 8 liter water > 3 thee lepels zout > full body workout 4-5 sets - 15-25 reps > 4 rijstwafels
maandag: 8 liter water > 3 thee lepels zout > 2 rijstwafels
dinsdag: 8 liter water > 1 scheutje zout > full body workout 4-5 sets – 15-25 reps > poseren > 2 rijstwafels
woensdag: 3,5 liter water > geen zout > poseren > 2 rijstwafels
donderdag: 1,5 liter water > geen zout > full body workout 3 sets – 15-30 reps > poseren > no carb tot 16.30uur
vrijdag: 0,5 liter water nippen

voeding donderdag >500gr carbs was de richtlijn die ik niet behaald had
1 ei, 5 ei-eiwitten, halve komkommer
135gr scholfilet, halve komkommer
5 ei-eiwitten
270gr pangafilet, 135gr witte rijst, halve komkommer > start carbload (16.30uur)
270gr pangafilet, 163gr witte rijst
163gr witte rijst
45gr witte rijst, 7 rijstwafels (00.00 uur)

Voeding vrijdag > shoot day >500gr carbs was wederom de richtlijn maar zat rond de 300-400gr omdat ik genoeg geladen had
07.30 uur 95gr witte rijst, 1 ei, 4 ei-eiwitten, 1 banaan > piekte licht om 09.00 uur
10.00 uur 143gr witte rijst, 4 ei-eiwitten, 1 appel >piekte licht om 11.44 uur
12.25 uur 80gr witte rijst, 30gr rozijnen > niet meer rijst gepakt ik stond er goed bij dus ging niet overloaden

14.00-15.00 uur start shoot – glas rode wijn, 4 stukken pure chocola 90% cacao > licht pompen
Tussendoor nog kwart glas rode wijn gehad en de rest van de chocolade reep opgegeten in combinatie met 200gr appelmoes, 15gr rozijnen > licht pompen weer
18.00 einde shoot > ik meen dat we rond deze tijd klaar waren

De fotograaf voor de shoot was ‘FitFotos’ van DBB zelf en de locatie was in de gym van ‘Jerry Koolhoven’. Erg sympathieke man/(top)bodybuilder is het, heb hem nog enkele tips gevraagd en ik heb samen met hem nog te quarter turns doorgenomen en enkele verbeter punten gevraagd qua posing maar hier was weinig op aan te merken.
Ook de mensen in de sportschool zelf waren erg aardig en lieten hun waardering ook weten, iedereen vroeg waarom ik niet onstage ging, waarop ik zei dat dat me volgende doel is! ghehe ;)

Al met al was het een top ervaring weer, ik kan dit jaar iedergeval met een goed gevoel terug kijken naar mijn prestatie, ik heb mijn bf behaald waar ik naartoe werkte, ik piekte op het juiste moment, ik heb mijn benen nog weten bij te trekken desondanks tegenslagen vorig jaar waardoor ik niet meer kon squatten of deadliften en ik had een TOP fotograaf!
Ik heb veel steun gehad zowel van familie/vrienden als van enkele DBB'ers en natuurlijke de trouwe logvolgers :)

P.S. heb toch besloten om een preview foto te posten, rond een uur of 9 staat die erop.

Hier is de preview pic. - deze foto haalde net niet de collage

34qog0x.jpg

Holy shit. Monster fysiek en goede kwaliteit foto!

Fuaarrk

Cripple, dat ziet er goed uit Koen. Heb het gevoel dat jij wel 's boven in de top3 kan eindigen.. ;)

wouw enorm goed gedaan.

Als dit een foto is die de collage net niet heeft behaald, dan ben ik wel benieuwd naar de gene die wel behaald zijn!
Zeer netjes Keun, zeer netjes!!
Ik had jouw vorig jaar ook mijn stem gegeven, tenzij iemand anders een monster progressie heeft geboekt, krijg jij mijn stem. (voor een bigmac :p)

Monster fysiek!!

Netjes pik! ik zei toch dat je wist wat je deed!
Gruwelijke shape!

Nice! Wedstrijdplannen?

Gruwelijke shape geweldig

hard

wie doet er allemaal mee die keun kunnen verslaan dan? congratz bro

Respect!

Very nice man, respect

holie **** man. top shape koen!

erg netjes! goed man!

zo dat ziet er echt goed uit man!

Bedankt voor de reacties allemaal! - de reden dat deze de collage niet heeft gehaald is omdat nog iets meer LB wil laten zien in totaliteit, mocht je nou 5 foto's dan zat deze er zeker bij!

Ik denk wel dat ik deze laat inlijsten en naast mijn foto van 2010 ga hangen.
(heb toen een foto cadeau gekregen van 1 van de contesst foto's van toen vandaar)

Terug
Naar boven