AndroidHealthClinic

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Het was een geslaagde shoot, ik piekte op het juiste moment en het eind resultaat mag er dan ook wezen.
Moeilijk om een selectie te maken, maar 1 ding kan ik jullie wel zeggen ik had met deze shape zo op het podium kunnen staan! Dat weet ik wel zeker :)

---------- Post toegevoegd Sat 28 Jul 2012 om 13:50 ----------

Verdere updates volgen nog

We wachte in spanning af

Ik ben benieuwd :)

Heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat Koen!

gefeliciteerd man dat je dat gevoel al gehaald hebt!

Ik ben ook zeker benieuwd!

Post eens een preview op je fb jongen haha

Ben ook benieuwd!

Post eens een preview op je fb jongen haha
haha ik hou alles voor het laatste moment!

ik zal zo snel mogenlijk nog even een korte update geven hoe de shoot ging etc. - heb er tot nu toe nog geen tijd voor kunnen vrij maken.
Ik zit zelfs te stressen welke foto's ik ga nemen voor de contest, moeilijk!

Heb alles ff bijgelezen, tis snel gegaan man. Maar mijn stem heb je sowieso Keunemans, juiste instelling, tot het gaatje en ik weet ook zeker dat je er fokkin hard bij staat. Goed om te lezen dat je shoot zo goed ging. Het is toch fijn om er iemand bij te hebben dan die beetje weet waar hij mee bezig is. Je kan zomaar 500 foto's maken van je beste shape ooit en als je dan de pics bekijkt zit er gewoon niets bij wat je freakiness goed vast legt. Ben erg benieuwd. Heb je jezelf al verwend met wat junkvoer en een blikje dr. pepper ;)

keun for president!

Heb alles ff bijgelezen, tis snel gegaan man. Maar mijn stem heb je sowieso Keunemans, juiste instelling, tot het gaatje en ik weet ook zeker dat je er fokkin hard bij staat. Goed om te lezen dat je shoot zo goed ging. Het is toch fijn om er iemand bij te hebben dan die beetje weet waar hij mee bezig is. Je kan zomaar 500 foto's maken van je beste shape ooit en als je dan de pics bekijkt zit er gewoon niets bij wat je freakiness goed vast legt. Ben erg benieuwd. Heb je jezelf al verwend met wat junkvoer en een blikje dr. pepper ;)
Ik dacht laatst nog die Rob G heb ik allang niks meer van vernomen, de oude garde, die knetterhard erbij stond in 2010!! En gelijk heb je, we hebben zoveel foto's gemaakt en ik moet zeggen er zitten toch een paar brute bij maar ik kan gewoon niet kiezen 4 foto's is eigenlijk maar een minimaal aantal wil je echt een goed totaal beeld vormen.

En junk? Hou op haha ik ben al 4kg bijgekomen weer ik zal even een rijtje maken van wat ik zo al weg heb gewerkt de laatste 3 dagen.

vrijdag na 19.00
-bbq
-zak m&m's (250gr)
-100gr rijst
-60gr rozijnen
-1 banaan
-1 appel
-snoepgoed
-redbull
eenmaal thuis aangekomen door gegaan
-toastjes met kaas
-big american pizza
-B&J ijs
-Ijssorbet

ik zat zo vol dat ik het bijna niet binnen kon houden en ik had gewoon nog steeds honger, hunker vooral naar zoetigheid!

zaterdag day after
-pannekoeken met alles erop en eraan
-chocola, heel veel chocolade
-all you can eat sushi/grill > hier heb ik nog een leuke foto van
ik stond op 30+ gerechten en vervolgens nog naar de macdonalds voor een milkshake
de rest van de dag/avond kreeg ik niks meer weg

zondag/vandaag
-wentelteefjes alles erop en eraan weer
-kwark vla
-whey/brinta/banaan/pindakaas en rijstwafels
-uit eten geweest weer
zigeuner schnitzel/frieten
-ijs coupé de grootste die er is
en ik ben nog niet klaar voor vandaag:p

kijken dat ik morgen me maar weer eens aan het ijzer ga slepen, ik had de laatste week niet eens het gevoel dat ik nog aan krachttraining deed of iets dergelijks, alleen 3 depletion workouts gehad en de trainingen de week daarvoor waren ook niet veel soeps meer door m'n lage bf en lange dieëten. 10-11 weken toch strict aan me voeding geweest.

volgende update is details over de shoot ;)

'Change has come to DBB'. - Obama

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 21:35 ----------

omdat het kan

34h71c1.jpg

Laatst bewerkt:
Haha, niet misselijk van die gefrituurde zooi? Mijn maag kan dat echt niet aan na een strict dieet.

Geniet ervan!

Had dit log nooit moeten openen! :mad:
Moet nog 2 dagen :(

Waar train jij eigenlijk? er is geen bek te zien op je trainingsfilmpjes haha.
Ps. DIe maal is dik verdiend natuurlijk:D

Whahaha groot gelijk Keun. Even lekker laten gaan na zo'n lange periode afzien, die no carb dagen kunnen je behoorlijk slopen haha. Enjoy!

En het kiezen is klote he. Vond ik ook. Gewoon in je log alle pics plaatsen die je tof vind en proberen een overwogen keuze te maken voor de contest. Maar is lastig.

Haha, niet misselijk van die gefrituurde zooi? Mijn maag kan dat echt niet aan na een strict dieet.

Geniet ervan!
Alleen misselijk van de hoeveelheid die ik had weg gewerkt, je moet je voorstellen je zit vol en je gaat gewoon door..kreeg gewoon geen voldoening :p
Waar train jij eigenlijk? er is geen bek te zien op je trainingsfilmpjes haha.
Ps. DIe maal is dik verdiend natuurlijk:D
basic-fit 2 locaties, 2e locatie is altijd lekker rustig.
Whahaha groot gelijk Keun. Even lekker laten gaan na zo'n lange periode afzien, die no carb dagen kunnen je behoorlijk slopen haha. Enjoy!

En het kiezen is klote he. Vond ik ook. Gewoon in je log alle pics plaatsen die je tof vind en proberen een overwogen keuze te maken voor de contest. Maar is lastig.
Ik heb nu ook totaal geen motivatie om te trainen of clean meals te berreiden etc. - ben echt toe aan een break haha, maar goed vandaag toch naar de gym geweest nogal energieloos maar toch een hoge intensiteit erin gehouden, moet die rebound optimaal benutten!

Chest-Triceps

BP
15x50KG
12x50KG
3x10x90KG

Incline DB-press
10x22KG
8x30KG
3x6x36KG

Incline flyes (cable)
15x7,5KG p.kant
3x15x12,5KG

Cross-over (low) ss Wide chest press /plate loaded
3x12x7,5KG ss 2x15x80KG > 6x80KG + 10x40KG

Decline Skullcrushers
15x20KG
2x6x40KG
2x12x25KG

Reverse-grip pushdown
4x15x17,5KG

Chest dips
15x
4x12x

Comments:
Epic pump was epic > shape is niet meer zo scherp maar t*ring me armen/delts en chest waren echt vol! Probeer nu weer wat regelmaat te creëeren, voel me overigens nog steeds zwak van de depletion week.

Lekker allemaal koen... nice nice!!

Hoeveel woog je eigenlijk op de dag v/d shoot?

Terug
Naar boven