Heb alles ff bijgelezen, tis snel gegaan man. Maar mijn stem heb je sowieso Keunemans, juiste instelling, tot het gaatje en ik weet ook zeker dat je er fokkin hard bij staat. Goed om te lezen dat je shoot zo goed ging. Het is toch fijn om er iemand bij te hebben dan die beetje weet waar hij mee bezig is. Je kan zomaar 500 foto's maken van je beste shape ooit en als je dan de pics bekijkt zit er gewoon niets bij wat je freakiness goed vast legt. Ben erg benieuwd. Heb je jezelf al verwend met wat junkvoer en een blikje dr. pepper
Ik dacht laatst nog die Rob G heb ik allang niks meer van vernomen, de oude garde, die knetterhard erbij stond in 2010!! En gelijk heb je, we hebben zoveel foto's gemaakt en ik moet zeggen er zitten toch een paar brute bij maar ik kan gewoon niet kiezen 4 foto's is eigenlijk maar een minimaal aantal wil je echt een goed totaal beeld vormen.
En junk? Hou op haha ik ben al 4kg bijgekomen weer ik zal even een rijtje maken van wat ik zo al weg heb gewerkt de laatste 3 dagen.
vrijdag na 19.00
-bbq
-zak m&m's (250gr)
-100gr rijst
-60gr rozijnen
-1 banaan
-1 appel
-snoepgoed
-redbull
eenmaal thuis aangekomen door gegaan
-toastjes met kaas
-big american pizza
-B&J ijs
-Ijssorbet
ik zat zo vol dat ik het bijna niet binnen kon houden en ik had gewoon nog steeds honger, hunker vooral naar zoetigheid!
zaterdag day after
-pannekoeken met alles erop en eraan
-chocola, heel veel chocolade
-all you can eat sushi/grill > hier heb ik nog een leuke foto van
ik stond op 30+ gerechten en vervolgens nog naar de macdonalds voor een milkshake
de rest van de dag/avond kreeg ik niks meer weg
zondag/vandaag
-wentelteefjes alles erop en eraan weer
-kwark vla
-whey/brinta/banaan/pindakaas en rijstwafels
-uit eten geweest weer
zigeuner schnitzel/frieten
-ijs coupé de grootste die er is
en ik ben nog niet klaar voor vandaag
kijken dat ik morgen me maar weer eens aan het ijzer ga slepen, ik had de laatste week niet eens het gevoel dat ik nog aan krachttraining deed of iets dergelijks, alleen 3 depletion workouts gehad en de trainingen de week daarvoor waren ook niet veel soeps meer door m'n lage bf en lange dieëten. 10-11 weken toch strict aan me voeding geweest.
volgende update is details over de shoot