Fitness Seller

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Holy shit wat een verschil met de foto's van 2010. Ben benieuwd naar de andere foto's!

• Topic Starter Topic Starter
die van 2010 en nu vergelijking
die van 2010 staat bij foto's in het foto archief, niet iets waar ik met veel trots op terug kijk omdat het een crashdieet was. Die van nu word 1 aug. online gezet door de mods ;)

ben 2 jaar in de hyperbolic time chamber geweest, you'll see!!

top shape man. Als ik jou was keek ik even of je nog een wedstrijd kan mee pikken nu je al behoorlijk ver bent gegaan. Als je buiten de top 3 pist eet ik mijn schoen op.

DJEESUS! ****ing ziek Koen, ****ing ziek!:thumbs:

Mijn stem heb je!

Nu ben ik nog meer benieuwd hoe je je gehele cut hebt aangepakt!

• Like
Waarderingen: KEUN
Ongelofelijk kerel, wat een shape!

• Like
Fuark ook mijn stem

• Like
De t*ring man je staat er echt bruut bij. Super goede verhoudingen, epic taille, goede armen, vette pose. Wat ik al zei, je hebt mijn stek sowieso en niet alleen omdat je van de oude garde bent, maar omdat je een modderfokking epic fysiek hebt. Dikke respect Keun. En ik weet maar al te goed hoe lastig het is om de motivatie er in te houden na zo'n dieet periode. Maar dat maakt niet uit, je foto shoot is voor eeuwig, deze resultaten kan niemand je ooit meer afnemen. Geniet van je welverdiende ontspan periode ;)

In mijn ogen ben je een winner vent.
Iedereen werkt eraan om op z'n best te ogen tijdens het DBB contest, maar de ''gunfactor'' gaat wat mij betreft naar jou ;)

Hoeveel woog je tijdens de shoot?

Kan niet wachten:)
Zieke foto en die heb je nie eens gekozen haha. Beloofd wat.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 11:23 ----------

Heb jij op rugdag (dinsdag meestal toch?) nooit last van spierpijn in de borst (van maandag) als je zegmaar de verticale pull-oefeningen doet? Omdat je dan zoveel strekt en dus je borstkas ook. En voelt toch nie fijn als je dan spierpijn daarin hebt bij elke rep?
Daarom heb ik al tijd rug op maandag en juist borst op dinsdag.

Je hebt amper spierpijn of je doet exPress omdat strechen misschien herstel bevordert? Vroeg het me af:)

De andere foto's zijn nog baziger, just sayin :)

Inspirerend dit. Zeer net eindresultaat heb je neergezet man, respect voor je dedication! ;)

• Like
top shape man. Als ik jou was keek ik even of je nog een wedstrijd kan mee pikken nu je al behoorlijk ver bent gegaan. Als je buiten de top 3 pist eet ik mijn schoen op.
Dit jaar niet meer in iedergeval, vond het ook wel jammer maar niks aan te doen, een ervaring rijker zullen we maar zeggen ;)
De t*ring man je staat er echt bruut bij. Super goede verhoudingen, epic taille, goede armen, vette pose. Wat ik al zei, je hebt mijn stek sowieso en niet alleen omdat je van de oude garde bent, maar omdat je een modderfokking epic fysiek hebt. Dikke respect Keun. En ik weet maar al te goed hoe lastig het is om de motivatie er in te houden na zo'n dieet periode. Maar dat maakt niet uit, je foto shoot is voor eeuwig, deze resultaten kan niemand je ooit meer afnemen. Geniet van je welverdiende ontspan periode ;)
Thanks Rob, jij weet precies hoe het is!

Kan niet wachten:)
Zieke foto en die heb je nie eens gekozen haha. Beloofd wat.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 11:23 ----------

Heb jij op rugdag (dinsdag meestal toch?) nooit last van spierpijn in de borst (van maandag) als je zegmaar de verticale pull-oefeningen doet? Omdat je dan zoveel strekt en dus je borstkas ook. En voelt toch nie fijn als je dan spierpijn daarin hebt bij elke rep?
Daarom heb ik al tijd rug op maandag en juist borst op dinsdag.

Je hebt amper spierpijn of je doet exPress omdat strechen misschien herstel bevordert? Vroeg het me af:)
Heb hier wel meestal last van bij mijn warming up sets, maar zodra alles goed warm is ga ik hier doorheen en anders hanteer ik gewoon een andere grip.
Ik heb ook wel eens rug voor borst gedaan maar ik kan me herinneren dat ik gewoon krampen kreeg in me lats tijdens het bankdrukken.

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 12:16 ----------

De andere foto's zijn nog baziger, just sayin :)
sayin>ssj3? thanks bro, bedankt voor de support nog!

Heel knap gedaan! :)

Terug
Naar boven