Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zojuist beide collages naast elkaar gehouden, epic!Holy shit wat een verschil met de foto's van 2010. Ben benieuwd naar de andere foto's!
1 aug word alles aangegeven, begint de contest..of wat bedoel je?
die van 2010 en nu vergelijking1 aug word alles aangegeven, begint de contest..of wat bedoel je?
die van 2010 staat bij foto's in het foto archief, niet iets waar ik met veel trots op terug kijk omdat het een crashdieet was. Die van nu word 1 aug. online gezet door de mods

top shape man. Als ik jou was keek ik even of je nog een wedstrijd kan mee pikken nu je al behoorlijk ver bent gegaan. Als je buiten de top 3 pist eet ik mijn schoen op.

Dit jaar niet meer in iedergeval, vond het ook wel jammer maar niks aan te doen, een ervaring rijker zullen we maar zeggentop shape man. Als ik jou was keek ik even of je nog een wedstrijd kan mee pikken nu je al behoorlijk ver bent gegaan. Als je buiten de top 3 pist eet ik mijn schoen op.

Thanks Rob, jij weet precies hoe het is!De t*ring man je staat er echt bruut bij. Super goede verhoudingen, epic taille, goede armen, vette pose. Wat ik al zei, je hebt mijn stek sowieso en niet alleen omdat je van de oude garde bent, maar omdat je een modderfokking epic fysiek hebt. Dikke respect Keun. En ik weet maar al te goed hoe lastig het is om de motivatie er in te houden na zo'n dieet periode. Maar dat maakt niet uit, je foto shoot is voor eeuwig, deze resultaten kan niemand je ooit meer afnemen. Geniet van je welverdiende ontspan periode![]()
Heb hier wel meestal last van bij mijn warming up sets, maar zodra alles goed warm is ga ik hier doorheen en anders hanteer ik gewoon een andere grip.Kan niet wachten
Zieke foto en die heb je nie eens gekozen haha. Beloofd wat.
---------- Post toegevoegd Tue 31 Jul 2012 om 11:23 ----------
Heb jij op rugdag (dinsdag meestal toch?) nooit last van spierpijn in de borst (van maandag) als je zegmaar de verticale pull-oefeningen doet? Omdat je dan zoveel strekt en dus je borstkas ook. En voelt toch nie fijn als je dan spierpijn daarin hebt bij elke rep?
Daarom heb ik al tijd rug op maandag en juist borst op dinsdag.
Je hebt amper spierpijn of je doet exPress omdat strechen misschien herstel bevordert? Vroeg het me af![]()
sayin>ssj3? thanks bro, bedankt voor de support nog!