XXL Nutrition

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Super brute foto man

Geweldige foto kerel, de rest zal ook wel super zijn. Ook fijn dat je zoveel info support uit je omgeving hebt gehad van mensen met ervaring lijkt me! Mooi dat je nog een samenvatting van je voorbereiding hebt geplaatst. Ik zie dat je wel veel pangafilet enzo hebt gegeten tijdens het laden, is daar een reden voor? Ik at namelijk echt voornamelijk carbs, met maar weinig eiwit.

• Topic Starter Topic Starter
Geweldige foto kerel, de rest zal ook wel super zijn. Ook fijn dat je zoveel info support uit je omgeving hebt gehad van mensen met ervaring lijkt me! Mooi dat je nog een samenvatting van je voorbereiding hebt geplaatst. Ik zie dat je wel veel pangafilet enzo hebt gegeten tijdens het laden, is daar een reden voor? Ik at namelijk echt voornamelijk carbs, met maar weinig eiwit.
Dankjewel bob en echt veel mensen die me deden supporten en helpen in me omgeving waren er niet, maar die paar die me steunden deden me dan ook veel goed, zowel uit mensen uit de omgeving als op DBB waar ik de meeste support nog van kreeg. En het is dat me familie zich ervan bewust is waar ik mee bezig ben met welke doelen, dit scheelt ook veel stress rondom dit onderwerp.

Hield me die donderdag qua eiwit/vet inname gewoon aan me standaard richtlijnen, bracht alleen de carbs omhoog.
toepassenlijk en nice track!

• Like
Waarderingen: D77
Je hebt het wel heel serieus genomen zie ik, chapeau. Ziet er heel nice uit.

heb zelf namelijk alleen de laatste paar dagen gecut :o

....En het is dat me familie zich ervan bewust is waar ik mee bezig ben met welke doelen, dit scheelt ook veel stress rondom dit onderwerp.

Wou dat ik dat ook zo had:( De meeste denken dat ijzer verplaatsen genoeg is pffff.. zit zoveel meer achter.

Ps. Ssj 4 man:) Met je zwarte haar haha nu nog laten groeien:p
Al had vegeta een machine daarvoor nodig en kon het nie op eigen kracht:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Goku Eindbaaaas!!! You Mad?

Laatst bewerkt:
Heel erg knap gedaan man. Jou lichaam is zeker mijn streef wat ik nu moet behalen in anderhalf jaar :p hoop dat het lukt. Succes met je verdere doelen

Netjes kerel!!

Je hebt het wel heel serieus genomen zie ik, chapeau. Ziet er heel nice uit.

heb zelf namelijk alleen de laatste paar dagen gecut :o
thx bro, ben benieuwd naar jou shape jammer dat je pas op het laatste moment bent gaan cutten.
Wou dat ik dat ook zo had:( De meeste denken dat ijzer verplaatsen genoeg is pffff.. zit zoveel meer achter.

Ps. Ssj 4 man:) Met je zwarte haar haha nu nog laten groeien:p
Al had vegeta een machine daarvoor nodig en kon het nie op eigen kracht:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Goku Eindbaaaas!!! You Mad?
Je moet ook een beetje erop in spelen, zo weet mijn moeder ook waarvoor ik low/med/high carb dagen had en waarom ik een depletion week moest doen en wat de reden was achter het eten van een halve kg rijst bijna 1 dag voor de shoot.

Haha heb donkerblonde haren maar lijkt inderdaad op zwart, ben misschien bijna ssj3 moet nog wat langer in de hyperbolic time chamber trainen..

Goku..come at me
:trollface:
Heel erg knap gedaan man. Jou lichaam is zeker mijn streef wat ik nu moet behalen in anderhalf jaar :p hoop dat het lukt. Succes met je verdere doelen
Leuk om te horen kerel, jij ook succes met je doelen in de toekomst!
Toch goed gekomen allemaal ;)

Training van vanmorgen nog

Back-Biceps

V-bar pulldown
15x40KG
12x40KG
10x65KG
8x75KG
8x70KG
8x65KG

BOR
12x50KG
3x10x80KG

Pull-up /behind neck
2x8xbw
3x6xbw

DB-pullover ss Chin-up /schouder breedte
15x20KG ss 5x
15x24KG ss 5x
15x30KG ss 3x
11x36KG ss 3x

Rackpulls /onder knie
12x80KG
3x6x120KG >recovery rackpulls

Hammer-curl
10x16KG
10x20KG
8x24KG
10x18KG

Standing concentration-curl
8x12KG
8x14KG
6x16KG
10x10KG

Abs

Comments:
Tevreden over de workout, hoge intensiteit erin gehouden.
Begin het rebound effect goed te zien en de weegschaal geeft het zelfde aan
85,5KG nu weer, tijdens m'n prep is mijn bodyweight niet hoger als 85kg gekomen op een high-carb dag en die 85kg was al een uitschieter!

Vette pic man! :bow:

Kurk droog en die pic is het niet geworden............., ben erg benieuwd, erg goed iig man!

Lekkere training wist je al wanneer je je eerste wedstrijd wou pakken en welke?

Kurk droog en die pic is het niet geworden............., ben erg benieuwd, erg goed iig man!
Afwachten is het nu he, kijken of ze om 00.00uur online staan:D
Lekkere training wist je al wanneer je je eerste wedstrijd wou pakken en welke?
februari-mei heb ik in gedachten, als ik het kan combineren met me studie.
en welke wedstrijd..daar heb ik me nog niet in verdiept maar de juliette-bergmann cup spreekt me wel aan.

Laatst bewerkt:
Afwachten is het nu he, kijken of ze om 00.00uur online staan:D

februari-mei heb ik in gedachten, als ik het kan combineren met me studie.
en welke wedstrijd..daar heb ik me nog niet in verdiept maar de juliette-bergmann cup spreekt me wel aan.

Wat voor studie ga je doen dan ?

Terug
Naar boven