gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel bob en echt veel mensen die me deden supporten en helpen in me omgeving waren er niet, maar die paar die me steunden deden me dan ook veel goed, zowel uit mensen uit de omgeving als op DBB waar ik de meeste support nog van kreeg. En het is dat me familie zich ervan bewust is waar ik mee bezig ben met welke doelen, dit scheelt ook veel stress rondom dit onderwerp.Geweldige foto kerel, de rest zal ook wel super zijn. Ook fijn dat je zoveel info support uit je omgeving hebt gehad van mensen met ervaring lijkt me! Mooi dat je nog een samenvatting van je voorbereiding hebt geplaatst. Ik zie dat je wel veel pangafilet enzo hebt gegeten tijdens het laden, is daar een reden voor? Ik at namelijk echt voornamelijk carbs, met maar weinig eiwit.
toepassenlijk en nice track!
....En het is dat me familie zich ervan bewust is waar ik mee bezig ben met welke doelen, dit scheelt ook veel stress rondom dit onderwerp.
De meeste denken dat ijzer verplaatsen genoeg is pffff.. zit zoveel meer achter.
Met je zwarte haar haha nu nog laten groeien

thx bro, ben benieuwd naar jou shape jammer dat je pas op het laatste moment bent gaan cutten.Je hebt het wel heel serieus genomen zie ik, chapeau. Ziet er heel nice uit.
heb zelf namelijk alleen de laatste paar dagen gecut![]()
Je moet ook een beetje erop in spelen, zo weet mijn moeder ook waarvoor ik low/med/high carb dagen had en waarom ik een depletion week moest doen en wat de reden was achter het eten van een halve kg rijst bijna 1 dag voor de shoot.Wou dat ik dat ook zo hadDe meeste denken dat ijzer verplaatsen genoeg is pffff.. zit zoveel meer achter.
Ps. Ssj 4 manMet je zwarte haar haha nu nog laten groeien
Al had vegeta een machine daarvoor nodig en kon het nie op eigen kracht![]()
Goku Eindbaaaas!!! You Mad?

Leuk om te horen kerel, jij ook succes met je doelen in de toekomst!Heel erg knap gedaan man. Jou lichaam is zeker mijn streef wat ik nu moet behalen in anderhalf jaarhoop dat het lukt. Succes met je verdere doelen
Toch goed gekomen allemaal

thx bro, ben benieuwd naar jou shape jammer dat je pas op het laatste moment bent gaan cutten.

komt daar ook nog eens een update hahah
geen dbb liefde ontvangen helaasAfwachten is het nu he, kijken of ze om 00.00uur online staanKurk droog en die pic is het niet geworden............., ben erg benieuwd, erg goed iig man!

februari-mei heb ik in gedachten, als ik het kan combineren met me studie.Lekkere training wist je al wanneer je je eerste wedstrijd wou pakken en welke?
Afwachten is het nu he, kijken of ze om 00.00uur online staan
februari-mei heb ik in gedachten, als ik het kan combineren met me studie.
en welke wedstrijd..daar heb ik me nog niet in verdiept maar de juliette-bergmann cup spreekt me wel aan.
HBO Accountancy/Bedrijfseconomie