XXL Nutrition

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Brah, I am proud!

• Like
Waarderingen: KEUN
Vanmorgen nog 20min ochtend cardio gedaan op nuchtere maag, qua voeding ga ik weer een stuk cleaner eten nu en opweg naar m'n nieuwe doel > 90KG
En het gaat wel heel snel nu in die rebound in combi met al dat junkfood, piekte gisteravond voor het slapen op 87kg alsof het niks is :roflol:

Same goals here, alleen ik lig nog een kg achter op jou :(

Tijdje geleden dat ik ik online ben geweest maar ****....je bent goed vooruit gegaan man!! Mijn stem heb je zonder twijfel...goede verhoudingen en flink droog....wat mij betreft de winnaar van 2012 :thumb:

Zou echt de Flex cup pakken man, paar weken lekker eten en dan heb je aan 12 weken prep meer dan zat....

Same goals here, alleen ik lig nog een kg achter op jou :(
Meer junken is the key! hehe nee ik ga dit nu minderen maar ik ga nu even niet moeilijk doen om een easy meal/snack of iets dergelijks.

Tijdje geleden dat ik ik online ben geweest maar ****....je bent goed vooruit gegaan man!! Mijn stem heb je zonder twijfel...goede verhoudingen en flink droog....wat mij betreft de winnaar van 2012 :thumb:
Thanks kerel, doet me deugd om dit van jou te horen!! Heb altijd naar je op gekeken.
Zou echt de Flex cup pakken man, paar weken lekker eten en dan heb je aan 12 weken prep meer dan zat....
Weet je wat het is, de Flex cup is zo overhyped je hebt gewoon een line-up van 12-15+ atleten in de junior klasse al en ik weet zowiezo dat ik dan in de C klasse word geplaatst, dan kan ik net zo goed nog even doorbulken en een andere C klasse wedstrijd meepakken zodra ik het weet te combineren..zo'n prep is niet niks, nu heb je wel nog een lichte speling de eerste 10 weken maar die laatste 2 weken zijn killing en ik wil niet dat me studie eronder lijdt..we zullen zien;)

Maar van de andere is de Flex cup wel een leuke wedstrijd, ook qua publiciteit en alles eromheen maar ik zie mezelf niet nog eens naar een wedstrijd shape toe te werken, dit jaar in iedergeval niet. Wil ik ook niet.

Verder ben ik blij dat ik me discipline weer terug had gevonden om deze shape te behalen!
Ook was mijn thuis situatie perfect deze periode om me te focussen op alles eromheen, vandaar dat ik ook wel baal dat ik niet eerder m'n drive terug had gevonden dan had ik zowel een wedstrijd 'kunnen' doen en pieken voor de contest.
-klaar met studie sinds januari
-100% dedication sinds maart
-geen afleiding van NIEMAND
enige wat me soms van me schema afhield was me werk in de horeca, maar de laatste weken ben ik vrijwel geen 1x afgeweken van me planning, of ze er blij mee waren of niet op het werk of thuis.

Laatst bewerkt:
Training van vanmiddag

Delts-Traps

Seated BB-press
2x10x50KG
6x70KG
3x85KG PR
3x6x70KG

Side-raises /staand
12x14KG
12x18KG
3x10x24KG easy

Seated DB-press (extra)
10x32KG
2x5x32KG

Front-raises
10x14KG
8x20KG
8x26KG
8x22KG

1 Arm rear-delt pulldown ss DB Shrugs
12x7,5KG ss 20x24KG
12x7,5KG ss 12x32KG
2x12x7,5KG ss 2x12x36KG

Comments:
That rebound effect, all I can say;)
Kracht was fenomenaal, desonkdanks de PR was het iets te hoog gegrepen ik ga meestal voor 5-8 reps en die behaalde ik niet. Ben benieuwd of de 150kg BP er binnekort in zit, heb tijdens de prep 1 maal geprobeerd op een high-carb dag waarop ik net faalde.

Jezus man nice die pr zeker nette training dit.

hoe doe je die 24 kg side raises, wtf nooit iemand gezien die dat deed

3x85.. damn. Staand is dat al behoorlijk knap, seated is t echt insane.

Sodejû @ 24kg side raises. :eek:

3x85.. damn. Staand is dat al behoorlijk knap, seated is t echt insane.
ik vind hem staand juist zwaarder mits ik geen leg drive gebruik.

raises ging vrij gemakkelijk, zie hier niet iets indrukwekkends aan om eerlijk te zijn. Als ik echt ga isoleren
(1 armed) neem ik meestal 6-18kg max.

Ik kan het blijven zeggen, top hoe je vooruit knalt! Waar kan ik stemmen dan, mijne heb je so ie so kerel! goeie shape

• Like
Waarderingen: KEUN
ze staan online. mooie foto's man ;)

Terug
Naar boven