Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Je had hiervoor mbo gedaan toch of vergis ik me nou?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt hebt toen mijn niveau 4 Administratief medewerker diploma behaald, anders PM me anders hieroverJe had hiervoor mbo gedaan toch of vergis ik me nou?

zou echt de flex cup pakken man, paar weken lekker eten en dan heb je aan 12 weken prep meer dan zat....
Meer junken is the key! hehe nee ik ga dit nu minderen maar ik ga nu even niet moeilijk doen om een easy meal/snack of iets dergelijks.Same goals here, alleen ik lig nog een kg achter op jou![]()
Thanks kerel, doet me deugd om dit van jou te horen!! Heb altijd naar je op gekeken.Tijdje geleden dat ik ik online ben geweest maar ****....je bent goed vooruit gegaan man!! Mijn stem heb je zonder twijfel...goede verhoudingen en flink droog....wat mij betreft de winnaar van 2012![]()
Weet je wat het is, de Flex cup is zo overhyped je hebt gewoon een line-up van 12-15+ atleten in de junior klasse al en ik weet zowiezo dat ik dan in de C klasse word geplaatst, dan kan ik net zo goed nog even doorbulken en een andere C klasse wedstrijd meepakken zodra ik het weet te combineren..zo'n prep is niet niks, nu heb je wel nog een lichte speling de eerste 10 weken maar die laatste 2 weken zijn killing en ik wil niet dat me studie eronder lijdt..we zullen zienZou echt de Flex cup pakken man, paar weken lekker eten en dan heb je aan 12 weken prep meer dan zat....

ik vind hem staand juist zwaarder mits ik geen leg drive gebruik.3x85.. damn. Staand is dat al behoorlijk knap, seated is t echt insane.
De foto's staan (nog steeds) niet online - ze zijn laat dit jaar!Ik kan het blijven zeggen, top hoe je vooruit knalt! Waar kan ik stemmen dan, mijne heb je so ie so kerel! goeie shape
Dankjewel kerel, ook voor het opmerken dat ze online stonden al!