- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waardeer ik kerel, zeker van iemand als jou!

10kg vvm, vet percentage is nu nog wat lager tov. toen + ik had perfect gepiekt, toen had ik geladen met slechts 50gr carbsFuaark, wat een verschil met de vorige contest!
Mijn stem heb je

Thanks Kuki en gelijk heb je maar ik heb zowel rug als benen nog goed bij weten te trekken in deze periode nadat ik 'hersteld' was van me blessure (nu nog niet hellemaal optimaal, maar we doen er alles aan!)Fotos zien er goed uit pik. Top shape, heb je echt alles uit gehaald. Op side poses ben je heel sterk. Armen, schouders en borst zijn zeer goed. Benen zijn qua massa goed, missen wat outsweep maar ben bang dat je daar weinig aan kan doen. Maar je rug heeft nog aardig wat werk nodig pik.
Iig top, wat mij betreft winnaar.
Ik hou op het moment nogal wat vocht vast, op me LB en me core de rest is nog goed vasculair. Maar goed dat was te verwachten na 4 dagen junken op makkelijk 6000+ kcals, ik heb me dan ook totaal niet ingehouden. Maar ben nu weer 4 dagen aan het trainen en de 2e dag weer clean aan het eten. (onder onderhoud op 2800+kcals) Ook ben ik weer begonnen met cardio, ik wil zovaak mogenlijk in de ochtend kort sessies rennen. Week 1 > 8 rondjes (om voetbalveld) - week 2 > 10 rondjes, zoiets had ik in gedachten. En op trainingsdagen nog 20min. cardio 3x in de week minimaal. Naderhand nog wat opbouwen, wil alleen even dat overbodige vocht kwijt raken waar ik overigens na 1 dag al enig verschil in zie!
Als de contest is afgelopen zal ik proberen een overzicht te geven hoe ik het heb gedaan, veel bestanden heb ik steeds aangepast en de week daarvoor is dus verloren geraakt.Ik heb je een 10 gegeven in ruil voor je cut-aanpak![]()
Pff, ik denk dat hier wel een aantal dagen aanvast zit..maar imo doe ik het zo totdat m'n bodyweight stabiel blijft en me vocht weg is getrokken.Lekkere training hoor. Hoeveel dagen kan je van die rebound profiteren denk je?

beste shape zo, als dit de afvalfotos zijn dan beloofd het nog wt

Eensch! Waarom deed jij eigenlijk niet mee Killy?Als Keun niet wint laat dat zien dat dbb geen verstand heeft van bodybuilding![]()