AndroidHealthClinic

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Je hebt mijn stem Keun!!

Fuaark, wat een verschil met de vorige contest!
Mijn stem heb je

Fotos zien er goed uit pik. Top shape, heb je echt alles uit gehaald. Op side poses ben je heel sterk. Armen, schouders en borst zijn zeer goed. Benen zijn qua massa goed, missen wat outsweep maar ben bang dat je daar weinig aan kan doen. Maar je rug heeft nog aardig wat werk nodig pik.

Iig top, wat mij betreft winnaar.

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist nog cardio op nuchtere maag gedaan, 8 voetbalveld rondes ren ik. Hier ben ik sinds gister weer mee begonnen en wil het aantal rondes langzaam aan verhogen.

Ook wil ik jullie nog 3 foto's laten zien die ook net niet de collage haalde maar zeker het posten waard zijn!

im5hza.jpg

20jn47q.jpg

mwz79h.jpg

Waardeer ik kerel, zeker van iemand als jou! ;)
Fuaark, wat een verschil met de vorige contest!
Mijn stem heb je
10kg vvm, vet percentage is nu nog wat lager tov. toen + ik had perfect gepiekt, toen had ik geladen met slechts 50gr carbs???
Fotos zien er goed uit pik. Top shape, heb je echt alles uit gehaald. Op side poses ben je heel sterk. Armen, schouders en borst zijn zeer goed. Benen zijn qua massa goed, missen wat outsweep maar ben bang dat je daar weinig aan kan doen. Maar je rug heeft nog aardig wat werk nodig pik.

Iig top, wat mij betreft winnaar.
Thanks Kuki en gelijk heb je maar ik heb zowel rug als benen nog goed bij weten te trekken in deze periode nadat ik 'hersteld' was van me blessure (nu nog niet hellemaal optimaal, maar we doen er alles aan!)

Ik zou murderen voor je mid-section pff

Die vacuum pose, blijft insane! Frank Zane would be proud

vacuum-frank-zane.jpg

Ben ook wel erg benieuwd naar foto's van nu.

Ik heb je een 10 gegeven in ruil voor je cut-aanpak ;)

Ben ook wel erg benieuwd naar foto's van nu.
Ik hou op het moment nogal wat vocht vast, op me LB en me core de rest is nog goed vasculair. Maar goed dat was te verwachten na 4 dagen junken op makkelijk 6000+ kcals, ik heb me dan ook totaal niet ingehouden. Maar ben nu weer 4 dagen aan het trainen en de 2e dag weer clean aan het eten. (onder onderhoud op 2800+kcals) Ook ben ik weer begonnen met cardio, ik wil zovaak mogenlijk in de ochtend kort sessies rennen. Week 1 > 8 rondjes (om voetbalveld) - week 2 > 10 rondjes, zoiets had ik in gedachten. En op trainingsdagen nog 20min. cardio 3x in de week minimaal. Naderhand nog wat opbouwen, wil alleen even dat overbodige vocht kwijt raken waar ik overigens na 1 dag al enig verschil in zie!
Daarna gaan we steady bulkend naar de 90kg toe met een acceptabel bf.
Ik heb je een 10 gegeven in ruil voor je cut-aanpak ;)
Als de contest is afgelopen zal ik proberen een overzicht te geven hoe ik het heb gedaan, veel bestanden heb ik steeds aangepast en de week daarvoor is dus verloren geraakt.

Chest

Incline-BP
2x12x50KG
7x4x90KG

Flat DB-press
8x30KG
5x6x36KG

Cross-over ss push-ups (legs high)
15x10KG
12x15KG
10x17,5KG
15x12,5KG ss 25x
15x12,5KG ss 15x

Cardio:
20min. steps

Comments:
Even wat lager in reps, probeer zo nog wat kracht te winnen in deze rebound fase.

Lekkere training hoor. Hoeveel dagen kan je van die rebound profiteren denk je?

Lekkere training hoor. Hoeveel dagen kan je van die rebound profiteren denk je?
Pff, ik denk dat hier wel een aantal dagen aanvast zit..maar imo doe ik het zo totdat m'n bodyweight stabiel blijft en me vocht weg is getrokken.
Heb in principe de motivatie weer terug, denk dat ik gewoon in een korte fase zat waarin ik alleen zoetigheid wou eten en niet trainen :o

beste shape zo, als dit de afvalfotos zijn dan beloofd het nog wt

Streeffysiek!

Als Keun niet wint laat dat zien dat dbb geen verstand heeft van bodybuilding :p

• Like
Waarderingen: KEUN
Lekkere training keun:)

Legs

warm-up
stretchen op foam-roll
onder/middenrug/traps gedeelte + buitenkant bovenbeen

Squat
12x60KG
8x90KG
5x130KG
5x130KG video
5x130KG video

Leg-press
20x110KG
15x170KG
15x240KG
2x12x320KG
15x320KG nice!

Leg-extensions
12x30KG
12x50KG
12x70KG
10x90KG
2x12x60KG

Hanging leg-raises
10x
10x
8x
8x

Seated Leg-curl
12x40KG
4x12x60KG

Side bends/crunches in back-extension
2x2x15x
2x2x15x
2x2x15x (p.kant)

Toe-press
20x110KG
15x140KG
3x12x170KG

Cardio
Spin fiets >30min

Comments:
Eerste leg workout weer sinds een dikke 2 weken, hield begin van de week veel vocht vast in me benen. Zoveel dat ik zelfs me enkels niet meer zag, nu mijn lichaam weer gewend is aan normale sodium innames, normale water innames en carb innames begon het vocht weer weg te trekken. Dit icm. onder me onderhoud eten en dagelijkse cardio sessies weer.
Bodyweight voor me training > 87KG wederom gestegen, ochtend gewicht is meestal 85-86kg. Ik vind het prima zo zolang mijn bf acceptabel blijft (-10%) blijf ik zo doorgaan. Zodra al het vocht is weg getrokken ga ik kijken of ik boven me onderhoud ga eten of niet net eronder.

Hier nog een mirror pic. tussen de training door genomen

21d0vmr.jpg

2e set squat

http://www.youtube.com/watch?v=9qTiBgnQ9Zc&feature=channel&list=UL

3e set squat

http://www.youtube.com/watch?v=OvWOUgRJjnk&feature=youtu.be

Terug
Naar boven