Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klopt, maar ik heb er al eerder uitgelegen en dat wil ik geen 2e keer meemaken, vandaar dat ik het progressief opbouw.
Zo zie je maar weer! The power of photoshop!
Joke maat, ziet er goed uit![]()

m2>melanotan? of wat is m2
thx koekie, zo voelde ik me ook zo'n fitness model shirtless door de gym lopen, pics schieten etc. - feels good!
... Superbruut gedaan koen (en ftifotos natuurlijk)
Allemaal erg professioneel.
Doet me denken aan het soort filmpjes van fitness models op youtube die zich dan ook ''oppompen'', zoals bijvoorbeeld STORYOFSHIRTLESS (no homo)
Toch erg goed samengesteld moet ik zeggen - Dankjewel, waardeer ik enorm en nogmaals bedankt voor de samenwerkingMijn foto's zijn vooralsnog beter dan de filmpjes
Zag er supergoed uit KEUN! Heb het al een paar keer gezegd, echt respect voor je voorbereiding.

wat een sletje ben jij zeg, beetje mijn log ontwijken he

alvast gefeliciteerd kerel
wat een sletje ben jij zeg, beetje mijn log ontwijken he![]()

kan nog enkele pics posten van 1 week out etc. - heb ook nog veel van 2-3-4 weeks out etc. die ik niet gepost hebt omdat ik niet teveel vrij wou geven als qua shape

thanks bro! volgend jaar ben jij aan de beurtalvast gefeliciteerd kerel
wat een sletje ben jij zeg, beetje mijn log ontwijken he![]()
meestal na me training, heb dit week na week opgevoerd zo zat ik de laatste 2-3 weken al snel aan sessies van 30-50min. en zo nu en dan een ochtend cardio sessie op nuchtere maag. Alleen een kwart citroen/sinasappel sap, is slechts 1 slokje.Heb jij elke dag cardio gedaan ? ochtend of na je trainen kan het niet zo snel achterhalen in je log. Resultaat is natuurlijk super![]()
dankjewel voor de complimenten