MuscleMeat

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

gefeliciteerd koen - verdiende nummer 1! geniet van je prijzen

• Topic Starter Topic Starter
gefeliciteerd koen - verdiende nummer 1! geniet van je prijzen
dankjewel sjaak en alle anderen! Het was wederom een super ervaring en ditmaal kan ik met trots terug kijken naar mijn prestaties zowel de aanpak qua voeding/discipline en de shape die ik heb behaald. Opzich niet slecht in 2 jaar tijd 10kg vvm met hetzelfde vetpercentage, zou mooi zijn als ik over 2 jaar weer mee doe met nog eens 10kg erbij en weer een verassing ben voor de deelnemers dan aangezien er nu velen zijn geweest die niet verwacht hadden dat ik in zo'n shape zou verschijnen.

heb overigens met onze ras echte DBB'er 'killy' gesproken over evt. wedstrijden waarbij hij over een intressante classe sprak. De classic classe waarbij ik bij mijn lengte een max. gewicht mag hebben van 82kg - wie weet!:)

Ben benieuwd naar de deelnemers voor 2013 welke nieuwe gezichten we dan mogen beoordelen!

Netjes gedaan man. Erg veel moeite in gestopt. ****ing 600 euro aan whey en shit:roflol:

Ik wou nog stemmen maar was helaas te laat, haha.

Thx marv en ofcourse als je zwaar gaat MOET de uitvoering wel gooi werk zijn, typisch DBB op z'n best:thumb:
Tuurlijk zal je met lichtere gewichten beter en makkelijker isoleren.
Niet tevergeten dat dit mijn eerste oefening was, bent-over waarbij je gebruik kan maken van het 'momentum' bij uithang positie. Zelfde als bijv. BOR wide grip voor rear-delt waar je ook die momentum kunt pakken.

Gratz met 1e te zijn! ;)

Even vraagje

Wat is jou ervaring met wat je hierboven beschrijft?
Prefereer je Bent over raises met 20kg en stricte form, of met 30kg en momentum gebruiken?

Gratz met 1e te zijn! ;)

Even vraagje

Wat is jou ervaring met wat je hierboven beschrijft?
Prefereer je Bent over raises met 20kg en stricte form, of met 30kg en momentum gebruiken?
Dit was de 1ste keer dat ik daar gebruik van nam, een combinatie van lijkt me beter. Ik doe vrij weinig bent over rear delts raises omdat ik voorheen altijd last van me rug had, maar door die momentum te pakken is de druk op me onderrug wat minder en is het min of meer een upright row achtige oefening. Upright rows daartegen kan ik niet doen omdat hierbij last van mijn polsen krijg door mijn carpel tunnel syndroom (zenuw knelt af door pezen), ik doe verder veel varianten qua oefeningen omdat gewoon een iets andere prikkel te creëeren.
Zo doe ik voor rear delt ook nog 1 arm cable raises op schouder hoogte, partial reps voor constant tension - 1 arm cable row variant focus op rear delt wederom meerendeels partials reps anders pak ik teveel lats erbij - shoulder bombs > oefening van Roelly.W soort van db-press maar focus op rear delt door een fly movent te maken. Met zulke varianten doe ik ze echt isoleren en pak ik meestal als finisher aan het eind van de workout.
Daarnaast doe ik ook regelmatig rear-delt rows, hierop kan ik je ook weer zwaarder gaan in gewicht omdat het een row variant is en je weer die momentum hebt, bij deze pak ik meestal een korte hold bovenin.

Variatie is the key heheh, doe nooit het zelfde.

Ben momenteel nogal hyped up van de caffeine..tijd om legs te doen!

Gefeliciteerd keun met je eerste prijs ben benieuwd hoe je erop de volgende wedstrijd bij zal staan.

Keun: allereerst mijn excuses dat ik geen beoordeling heb gegeven voor de contest. Het is echt langs me heen gegaan dat de contest nu al af was.

Verder proficiat met je dik verdiende 1e plaats. Je staat er ongelofelijk goed bij, dikke dikke respect voor de prestatie die jij hebt neergezet. Wat een legendarisch fysiek. Perfect in verhouding, goede massa, ripped en shredded. Ik weet hoe taai het kan zijn om jezelf in deze shape te krijgen en jij bent nog een stapje verder gegaan. Ik sta versteld van hoe bruut je er bij staat. Je zal veel meisjes laten soppen en veel gasten jaloers maken, en zo hoort het. Een dikke 10 van mij, helaas gaat hij niet meer mee in de beoordeling maar gelukkig ben je nr. 1 geworden. :bow:

Klasse baas, dikke klasse!

Yeah gefeliciteerd man:D En dan te bedenken dat je eerst nie zeker wist of je ging halen met meedoen.
Truly the prince of Saiyans

Gefeliciteerd keun met je eerste prijs ben benieuwd hoe je erop de volgende wedstrijd bij zal staan.
Anders ik wel, de classic class spreekt me erg aan. Als ik nu nog zo'n +5kg VVM erbij kan krijgen pakweg 90kg off-season dan denk ik dat een shape van 80 net geen 82kg bij 4-5% wel haalbaar is. De classic class is toch wel een geval apart en lijkt me een veel leukere strijd dan bijv. de junioren klasse zelf.
Keun: allereerst mijn excuses dat ik geen beoordeling heb gegeven voor de contest. Het is echt langs me heen gegaan dat de contest nu al af was.

Verder proficiat met je dik verdiende 1e plaats. Je staat er ongelofelijk goed bij, dikke dikke respect voor de prestatie die jij hebt neergezet. Wat een legendarisch fysiek. Perfect in verhouding, goede massa, ripped en shredded. Ik weet hoe taai het kan zijn om jezelf in deze shape te krijgen en jij bent nog een stapje verder gegaan. Ik sta versteld van hoe bruut je er bij staat. Je zal veel meisjes laten soppen en veel gasten jaloers maken, en zo hoort het. Een dikke 10 van mij, helaas gaat hij niet meer mee in de beoordeling maar gelukkig ben je nr. 1 geworden. :bow:

Klasse baas, dikke klasse!
No hard feelings bro - ik wist zowiezo dat je me steunde met of zonder stem, het was nu dan ook minder duidelijk aangeduid dat de contest van start ging. Eerder jaren werd er een directe link geplaatst om in de gallerij te komen, niet?

Het was geen gemakkelijke klus, ik had gelukkig enkele mensen die me de juiste richting in stuurde dus het was voornamenlijk - keihard trainen, cardio cardio cardio, stipt op tijd me meals nuttigen en niet afwijken van me schema, vroeg naar bed om de dag erna weer alles te herhalen.
'same shit different day' mentality - het begon echt zijn tol te eisen bij 2 weeks out toen begon het me persoonlijkheid te breken..weet even geen andere verwoording. De laatste week liep ik voortdurend met een chagrijnig gezicht rond, om het minste geringste geirriteerd. Ook mijn ouders waren blij dat het voorbij was weer hahah en ze zijn dan ook trots erop dat het zich geloond heeft, niet alleen een top shoot gehad met FitFotos maar ook nog eens in de prijzen gevallen in de contest. Compenseerd toch wel met al die meals al die weken, wat dat betreft loont de DBB contest zich meer tov. een westrijd on stage, maar dat is dan wel weer 'officiëler'.

Bedankt Rob, mooie woorden!

Yeah gefeliciteerd man:D En dan te bedenken dat je eerst nie zeker wist of je ging halen met meedoen.
Truly the prince of Saiyans
zei ik dat? volgens mij zei ik dat gewoon om jullie te trollen..had extra gewacht tot de laatste dag met inschrijven :p

"Humans you're pathetic! I know toddlers who could fight better"

TODAY LEGDAY

Squat
15xbw
15x60KG
10x100KG
3x140KG PR video - ik dacht dat ik 130kg deed
3x150KG PR - ik dacht dat ik 140kg deed, had deze opgenomen maar geheugen was vol

Chin-ups (hammer grip) ss Leg-press
15xbw ss 15x110KG
15xbw ss 12x170KG
12xbw ss 12x230KG
11xbw ss 12x310KG
11xbw ss 12x310KG
10xbw ss 12x310KG

Toe-press
15x110KG
12x160KG
10x220KG
10x220KG
iets telang rust genomen hier
15x220KG
12x220KG

DB SLDL
15x14KG
5x15x22KG

Seated Leg-curl
15x25KG
3x15x45KG

Cardio:
25min spin-fiets > kreeg aan het eind een hoge hartslag en steken, direct gestopt.

Comments:
Goeie workout, opzich leuke vergissing wat betreft de gewichten bij de squats maar ik voel het nu wel in me onderrug, beetje stijf/stroef, morgen zowiezo recovery-day en zondag Chest.
Ik heb PR genoteerd omdat ik al langer als een jaar niet meer deze gewichten heb kunnen pakken op me squats, anders waren het alsnog VPR's.

Ook nog een update pic. - niet een van mijn beste pics. maar hij kan er mee door.
Bodyweight vandaag 85kg > ga nu boven me onderhoud eten, pakweg 3500kcals omdat ik ook altijd cardio doe op trainingsdagen, op rustdagen blijf ik onder me onderhoud dan.

http://www.youtube.com/watch?v=Fi2mgkfkfdo&feature=youtu.be

2qa4ih2.jpg

Gefeliciteerd koen

Zet ook altijd me kap op, want draag ook een trui met een kap als ik squat :P

Proficiat met je overwinning Keun! Zorg dat je volgend jaar eindelijk eens rond de 85-90kg schommelt hé man ;)

Bedankt kerel :D
Zet ook altijd me kap op, want draag ook een trui met een kap als ik squat :P
haha ik zet hem op omdat de barbell beter ligt dan wanneer de capuchon op me rug hangt.
Proficiat met je overwinning Keun! Zorg dat je volgend jaar eindelijk eens rond de 85-90kg schommelt hé man ;)
thx verb, hoe gaat het met jou nu zo?
ik woog 3 dagen terug nog 89,5kg op me junkdag:rolleyes:

Tof dat je de filmpjes blijft posten! En zo'n vergissing is ook wel eens fijn, vaak zit een bepaald gewicht ook wel een beetje tussen je oren namelijk..:D Goed weekend alvast!

Koen, hoe deelde jij je medium, low, high carb dagen in en op welke dagen trainde je dan..ik ben benieuwd hoeveel low carb dagen je bijvoorbeeld achtereen deed in je begin maar ook in je latere fase. Ben nu zelf ook een beetje aan het proberen te carbcyclen namelijk en zit een beetje in de knoop met low carb dagen in combinatie met trainingen ;)

prachtig fysiek man echt mijn voorbeeld voor de komende 1,5 jaar! en terechte winnaar uiteraard

Gefeliciteerd met je overwinning Koen. Met die hoeveelheid supps overleef je WWIII wel! :D

Wrede training weer. En goed om die lats zo te zien poppen op de foto. ;)

Je staat er nog steeds goed droog bij keun je kan nu wel even flinke bulk er tegen aangooien:)
Mss zelfs wel 92/93 aantikken.
Mooie training verder maar vanwaar ineens chin-ups ertussen?

Terug
Naar boven