- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankjewel sjaak en alle anderen! Het was wederom een super ervaring en ditmaal kan ik met trots terug kijken naar mijn prestaties zowel de aanpak qua voeding/discipline en de shape die ik heb behaald. Opzich niet slecht in 2 jaar tijd 10kg vvm met hetzelfde vetpercentage, zou mooi zijn als ik over 2 jaar weer mee doe met nog eens 10kg erbij en weer een verassing ben voor de deelnemers dan aangezien er nu velen zijn geweest die niet verwacht hadden dat ik in zo'n shape zou verschijnen.gefeliciteerd koen - verdiende nummer 1! geniet van je prijzen

Thx marv en ofcourse als je zwaar gaat MOET de uitvoering wel gooi werk zijn, typisch DBB op z'n best
Tuurlijk zal je met lichtere gewichten beter en makkelijker isoleren.
Niet tevergeten dat dit mijn eerste oefening was, bent-over waarbij je gebruik kan maken van het 'momentum' bij uithang positie. Zelfde als bijv. BOR wide grip voor rear-delt waar je ook die momentum kunt pakken.

Dit was de 1ste keer dat ik daar gebruik van nam, een combinatie van lijkt me beter. Ik doe vrij weinig bent over rear delts raises omdat ik voorheen altijd last van me rug had, maar door die momentum te pakken is de druk op me onderrug wat minder en is het min of meer een upright row achtige oefening. Upright rows daartegen kan ik niet doen omdat hierbij last van mijn polsen krijg door mijn carpel tunnel syndroom (zenuw knelt af door pezen), ik doe verder veel varianten qua oefeningen omdat gewoon een iets andere prikkel te creëeren.Gratz met 1e te zijn!
Even vraagje
Wat is jou ervaring met wat je hierboven beschrijft?
Prefereer je Bent over raises met 20kg en stricte form, of met 30kg en momentum gebruiken?
Anders ik wel, de classic class spreekt me erg aan. Als ik nu nog zo'n +5kg VVM erbij kan krijgen pakweg 90kg off-season dan denk ik dat een shape van 80 net geen 82kg bij 4-5% wel haalbaar is. De classic class is toch wel een geval apart en lijkt me een veel leukere strijd dan bijv. de junioren klasse zelf.Gefeliciteerd keun met je eerste prijs ben benieuwd hoe je erop de volgende wedstrijd bij zal staan.
No hard feelings bro - ik wist zowiezo dat je me steunde met of zonder stem, het was nu dan ook minder duidelijk aangeduid dat de contest van start ging. Eerder jaren werd er een directe link geplaatst om in de gallerij te komen, niet?Keun: allereerst mijn excuses dat ik geen beoordeling heb gegeven voor de contest. Het is echt langs me heen gegaan dat de contest nu al af was.
Verder proficiat met je dik verdiende 1e plaats. Je staat er ongelofelijk goed bij, dikke dikke respect voor de prestatie die jij hebt neergezet. Wat een legendarisch fysiek. Perfect in verhouding, goede massa, ripped en shredded. Ik weet hoe taai het kan zijn om jezelf in deze shape te krijgen en jij bent nog een stapje verder gegaan. Ik sta versteld van hoe bruut je er bij staat. Je zal veel meisjes laten soppen en veel gasten jaloers maken, en zo hoort het. Een dikke 10 van mij, helaas gaat hij niet meer mee in de beoordeling maar gelukkig ben je nr. 1 geworden.![]()
Klasse baas, dikke klasse!
zei ik dat? volgens mij zei ik dat gewoon om jullie te trollen..had extra gewacht tot de laatste dag met inschrijvenYeah gefeliciteerd manEn dan te bedenken dat je eerst nie zeker wist of je ging halen met meedoen.
Truly the prince of Saiyans

Bedankt kerel

haha ik zet hem op omdat de barbell beter ligt dan wanneer de capuchon op me rug hangt.Zet ook altijd me kap op, want draag ook een trui met een kap als ik squat![]()
thx verb, hoe gaat het met jou nu zo?Proficiat met je overwinning Keun! Zorg dat je volgend jaar eindelijk eens rond de 85-90kg schommelt hé man![]()