XXL Nutrition

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

• Topic Starter Topic Starter
Tof dat je de filmpjes blijft posten! En zo'n vergissing is ook wel eens fijn, vaak zit een bepaald gewicht ook wel een beetje tussen je oren namelijk..:D Goed weekend alvast!
Motiveerd mezelf ook om die video's terug te zien etc. - lijkt me opzich ook wel nice om een gehele training samen te stellen. Beetje zo'n blog achtig iets maar goed daar gaat teveel tijd inzitten:o.
Ik vond het al vreemd met uithaken die 140, met de gedachte was de 130 vorige week ook zo zwaar? Me 1RM op squat staat trouwens op 160kg van 1jaar geleden, nu heb ik dat zo goed als evenaard, niet verwacht maar ik ben niet vanplan om zo zwaar te blijven squatten. Me onderrug/bekken zijn nog veelste gevoellig om dit volume te blijven hanteren.
Koen, hoe deelde jij je medium, low, high carb dagen in en op welke dagen trainde je dan..ik ben benieuwd hoeveel low carb dagen je bijvoorbeeld achtereen deed in je begin maar ook in je latere fase. Ben nu zelf ook een beetje aan het proberen te carbcyclen namelijk en zit een beetje in de knoop met low carb dagen in combinatie met trainingen ;)
Ik heb het even opgezocht voor je, de richtlijnen die ik de eerste 3 weken gebruikte zijn als volgt.

Bodyweight x factor carbs

high - bw x5
med - bw x3,5
low - bw x2

protein bw x2,5 (hier zat ik overheen)

Fats
Hier had ik geen formule voor maar ik zat eerst tussen 60-70gr vetten. Ik haalde in het begin me vetten uit, 2 hele eieren, 125gr zalm, 150-200gr tartaar (, pindakaas EXTRA)

Gedurende de weken voorbij gingen paste ik me carb/fat innames.
maar ik heb zoveel bestanden hier en daar op me computer staan dat ik de volgorde al niet meer weet hoe ik alles verlaagd heb.
Me proteine inname was altijd rond de 220-260 op high carb kwam ik hierboven uit, me carb inname waren in de laatste weken:
low >100gr
med >170-250r
high >500gr+ - ik begon eerst rond de 400gr carbs maar had dit daarna verandert samen met me low carb

Ik deed het zo aanpassen met me werk, meestal was dit 4-5 dagen med, 1 dag low (rustdag), 1 dag high > trainde hier gelijk na ontbijt bewust.

Misschien dat ik er binnekort nog eens na ga kijken;) Laat me maar weten of het een beetje lukt. Het principe was eigenlijk dat je low/med gedurende de weken beetje bij beetje omlaag doet brengen.

Met dank aan D77 voor de richtlijnen voor het begin van me voedingsschema(ik zie dat die meeleest:angstig:).

Laatst bewerkt:
prachtig fysiek man echt mijn voorbeeld voor de komende 1,5 jaar! en terechte winnaar uiteraard
Dankjewel kerel, ik ben benieuwd over 1,5 jaar! Heb je een log?
Gefeliciteerd met je overwinning Koen. Met die hoeveelheid supps overleef je WWIII wel! :D

Wrede training weer. En goed om die lats zo te zien poppen op de foto. ;)
hahaha in de schuilkelder met potten whey etc. om te overleven, zie het al voor me:p
Je staat er nog steeds goed droog bij keun je kan nu wel even flinke bulk er tegen aangooien:)
Mss zelfs wel 92/93 aantikken.
Mooie training verder maar vanwaar ineens chin-ups ertussen?
Vocht wat ik de eerste week vasthield is weggetrokken en dat is voornamenlijk te merken aan me LB. We zullen zien hoe de bulk gaat verlopen deze winter, zolang me bf niet te hoog oploopt. Hou wel de cardio erin icm. metabolisme en vind het wel fijn ook eigenlijk, flink zweten.

Wat die chin-ups betreft, dit deed ik vorig jaar ook wel eens op benen dagen en reageerde hier wel goed op. Nu deed ik het omdat ik maandag pas rug weer doe en aangezien ik wat meer dikte wil pakken op me rug ging ik voor 7 sets hammer-grip.

nee geen log man. Maar zit eraan te denken als ik weer ga studeren en serieus ga beginnen. Top staat op 77kg bij 1.75m met een 13% nu iets afgezakt weer.
Je fysiek is iig een streef!

34qr1cg.jpg

Beetje een myspace foto maar hierop lijk je echt een ****ing hard podium beescht van 90 kg ripped :) Keep up the good work!

Ben jij dit ook Keun?
Kanker, dat is een vette fysiek!

Wat die chin-ups betreft, dit deed ik vorig jaar ook wel eens op benen dagen en reageerde hier wel goed op. Nu deed ik het omdat ik maandag pas rug weer doe en aangezien ik wat meer dikte wil pakken op me rug ging ik voor 7 sets hammer-grip.

Ik heb ook beetje moeite met dikte pakken raad je dit dan ook aan voor andere?
En doe je chin-ups dan max of doe je gewoon een x aantal

Nog gefeliciteerd kerel(zat ff voor een week in parijs) had wel gestemd overigens. Dik verdiend! geniet vd sups, en nu on stage ouwe!

gefeliciteerd man, verdiend eerste geworden.

• Like
Waarderingen: KEUN
Gefeliciteerd! :)

• Like
Waarderingen: KEUN
:sl*t:

Heb je ook nog no carb dagen gedaan Keun? Had ik toentegen het einde ook nog gedaan. Of ja jo carb, beetje uit de whey eiwitten. Maar verder gewoon 7 x op een dag 200 gram kipfilet met 30 ml lijnzaadolie en een halve komkommer om het een beetje weg te rammen.

En je zal het vast ergens gepost hebben maar heb je het alleen gedaan met caffeine of ook nog iets van ephedrine ofzo?

http://i47.tinypic.com/34qr1cg.jpg

Beetje een myspace foto maar hierop lijk je echt een ****ing hard podium beescht van 90 kg ripped :) Keep up the good work!
haha myspace, dat is lang geleden! wou dat ik toen zulke pics had:trollface:
Ben jij dit ook Keun?
Kanker, dat is een vette fysiek!
is m'n twin brother, heb van diezelfde dag nog een paar pics oogde echt beefed up die dag!
Ik heb ook beetje moeite met dikte pakken raad je dit dan ook aan voor andere?
En doe je chin-ups dan max of doe je gewoon een x aantal
Voornamenlijk row movements voor dikte doe ik, had net zo goed BB-row, seated row en andere row varianten kunnen doen maar koos voor chins.
je kan ook gewoon een extra DL sessie doen maar dit houd mijn rug niet dus hellaas.
Nog gefeliciteerd kerel(zat ff voor een week in parijs) had wel gestemd overigens. Dik verdiend! geniet vd sups, en nu on stage ouwe!
Bedankt kerel, nog bedankt voor de laatste steun..de laatste week is echt mental killing. Het hangt niet meer af van training, cardio maar echt 100% hoe je lichaam reageerd op hoeveel kcals>carbs tijdens depleten en laden en dan nog een het flush effect wat absoluut NIET mis mocht gaan!
Ik werd echt para ervan, was dan ook 24/7 met me voeding bezig en dan is een of meerdere helpende handen wel handig;)
Gefeliciteerd, goed verdiend!

Wist alleen niet dat fitness first nog bestond.
Klote keten is het :)
Dankjewel, wat de sportschool betreft het was een FitnessFirst toen Healthcity en nu een Basic-Fit, ik zat bij Basic-Fit en nu heb ik 2 locaties in dezelfde stad. Vind het wel ideaal zo, lekker rustig. Goede apparatuur in zowel beide sportscholen imo. Heb niks te klagen wat dat betreft.

Heb je ook nog no carb dagen gedaan Keun? Had ik toentegen het einde ook nog gedaan. Of ja jo carb, beetje uit de whey eiwitten. Maar verder gewoon 7 x op een dag 200 gram kipfilet met 30 ml lijnzaadolie en een halve komkommer om het een beetje weg te rammen.

En je zal het vast ergens gepost hebben maar heb je het alleen gedaan met caffeine of ook nog iets van ephedrine ofzo?
Heb 5 dagen op -30gr carbs gezeten, dat was 2 rijstwafels p.dag en wat carbs uit enkele proteine bronnen en groentes die ik niet meetelde dus eigenlijk zo'n 20gr carbs.
Heb de laatste week alleen pangiasfilet gegeten, ben meer een vis liefhebber. Tijdens de gehele prep at ik 3-4 maal daags warm zeg maar met eiwit bronnen zoals zalm,pangiasfilet,tartaar - in deze exacte hoeveelheid at ik het ook. Laatste paar weken heb ik de tartaar eruit gehaald ivm. de vetten.

Heb zoveel mogenlijk vochtafdrijvende voedingsmiddelen gegeten elke dag en veel koffie en groene thee gedronken. Verder geen fancy stuff behalve de laatste paar dagen wat diuretica gepakt.

Laatst bewerkt:
Al bedankt wat je voor de prijs haalt wel effe fotootje als alles binnen is he

Chest-Triceps

Flat-BP
15x50KG
10x70KG
8x90KG
6x110KG
4x130KG
4x130KG
4x130KG +2 assisted reps
4x130KG +2 assisted reps

Incline-flyes
3x10x30KG

Incline DB-press
3x10x36KG

Seated Wide Chestpress (plateloaded)
12x80KG
8x120KG
10x100KG
15x100KG

Skulll crushers
8x40KG
7x40KG
2x6x40KG

Chest-dips
3x15x

Hanging leg-raises
15xbw
10xbw
2x8xbw

Comments:
Weinig slaap gehad, gister zo'n 19uur wakker geweest lange dag geweest dus. Alsnog 7,5uur slaap gehad maar is voor mij te weinig op zo'n lange dag.

Bodyweight update
Gister na junkdag, 86kg - conclusie meer eten!! clean of niet, wil even ver boven me onderhoud uitkomen enkele dagen in de week (pakweg 3-4 dagen in de week)

Cardio:
Na me training nog een HIIT sessie gedaan.
Totaal heb 7x 40m sprintjes getrokken waar ik vervolgens 120m deed uitlopen voor de volgende sprint.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 19:16 ----------

Al bedankt wat je voor de prijs haalt wel effe fotootje als alles binnen is he
emm gewoon the usual, whey iso, casseine - wel ga ik veel varieren in smaken dus dat ik elke dag andere smaken kan pakken. Enkele pre/w omdat het kan, je hoeft het ja niet in 1x uit te geven ;)

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Back-Calves

BOR
15x50KG
10x80KG
8x100KG
3x6x115KG VPR

DL
5x130KG
5x150KG
5x170KG VPR
5x170KG video

Pulldown (plate loaded)
15x80KG
10x120KG
8x120KG
8x120KG
10x80KG

DB-row
10x30KG
3x8x36KG

Pull-up (wide grip)
8xbw
8xbw
8xbw
6xbw
6xbw

Straight arm rope pulldown
3x15x22,5KG
15x17,5KG

Toe-presses /staand
20x40KG
15x80KG
12x120KG
12x120KG
12x120KG
+-5min rust
2x12x120KG

Comments:
Prima workout, BOR's gingen vrij easy - DL wou ik eerst niet pakken vandaag maar eenmaal bezig voelde het goed aan.
Op de video word gezegt dat het '210kg' is, dat is het dus niet:o
Wat techniek betreft, het lijkt alsof ik een bolling heb maar ik merkte hier zelf niks van. Misschien omdat het van boven af is gefilmd?
Ik kon makkelijk zwaarder gaan maar dat wou ik liever niet riskeren.

p.s. mirin quads?
:trollface:
http://www.youtube.com/watch?v=P-pT-EF9OZo&feature=youtu.be

Hefti bro

Ik zie die bolling ook mss omdat je riem om hebt ofzo dat je niet voelt ofzo.

Mooie training vind leuk dat je veel filmpjes maakt keun:)

Terug
Naar boven