- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Motiveerd mezelf ook om die video's terug te zien etc. - lijkt me opzich ook wel nice om een gehele training samen te stellen. Beetje zo'n blog achtig iets maar goed daar gaat teveel tijd inzittenTof dat je de filmpjes blijft posten! En zo'n vergissing is ook wel eens fijn, vaak zit een bepaald gewicht ook wel een beetje tussen je oren namelijk..Goed weekend alvast!
.Ik vond het al vreemd met uithaken die 140, met de gedachte was de 130 vorige week ook zo zwaar? Me 1RM op squat staat trouwens op 160kg van 1jaar geleden, nu heb ik dat zo goed als evenaard, niet verwacht maar ik ben niet vanplan om zo zwaar te blijven squatten. Me onderrug/bekken zijn nog veelste gevoellig om dit volume te blijven hanteren.
Ik heb het even opgezocht voor je, de richtlijnen die ik de eerste 3 weken gebruikte zijn als volgt.Koen, hoe deelde jij je medium, low, high carb dagen in en op welke dagen trainde je dan..ik ben benieuwd hoeveel low carb dagen je bijvoorbeeld achtereen deed in je begin maar ook in je latere fase. Ben nu zelf ook een beetje aan het proberen te carbcyclen namelijk en zit een beetje in de knoop met low carb dagen in combinatie met trainingen![]()
Bodyweight x factor carbs
high - bw x5
med - bw x3,5
low - bw x2
protein bw x2,5 (hier zat ik overheen)
Fats
Hier had ik geen formule voor maar ik zat eerst tussen 60-70gr vetten. Ik haalde in het begin me vetten uit, 2 hele eieren, 125gr zalm, 150-200gr tartaar (, pindakaas EXTRA)
Gedurende de weken voorbij gingen paste ik me carb/fat innames.
maar ik heb zoveel bestanden hier en daar op me computer staan dat ik de volgorde al niet meer weet hoe ik alles verlaagd heb.
Me proteine inname was altijd rond de 220-260 op high carb kwam ik hierboven uit, me carb inname waren in de laatste weken:
low >100gr
med >170-250r
high >500gr+ - ik begon eerst rond de 400gr carbs maar had dit daarna verandert samen met me low carb
Ik deed het zo aanpassen met me werk, meestal was dit 4-5 dagen med, 1 dag low (rustdag), 1 dag high > trainde hier gelijk na ontbijt bewust.
Misschien dat ik er binnekort nog eens na ga kijken
Laat me maar weten of het een beetje lukt. Het principe was eigenlijk dat je low/med gedurende de weken beetje bij beetje omlaag doet brengen.Met dank aan D77 voor de richtlijnen voor het begin van me voedingsschema(ik zie dat die meeleest
).
Laatst bewerkt:

Goed weekend alvast!