AndroidHealthClinic

Contest Log Easy to dream a dream, but much harder to live it

Bruut fysiek man je bent al goed droog
Hoeveel % wil je nog naar beneden dan?

• Topic Starter Topic Starter
Legs

Leg-curl
15x45KG
2x12x55KG
12x45KG

Squat
10x20KG
8x50KG
6x80KG
6x100KG
5x110KG lekker!

Leg-press
15x40KG
15x110KG
15x160KG
15x220KG
15x280KG
3x12x310KG

Walking DB-lunges
6 stappen is 1x
2x10x8KG
2x8x18KG
2x6x18KG
2x6x20KG ss 2x6x12KG ss 6x6xbw

DB SLDL
10x20KG
10x26KG
10x32KG
10x32KG ss 10x20KG ss 5x10KG

Toepress ss seated calve raises (1 legged)
15x80KG ss 15x20KG
15x110KG ss 15x25KG
12x170KG ss 15x25KG
15x110KG ss 15x20KG

Hanging leg-raises
10xbw
2x6xbw

Hanging side leg-raises
3x7xbw
is 7 reps p.kant

Lumber jack
(ik meen dat deze oefening zo heette) -
2 arm cable twist met torso
hoog
3x15x7,5KG
laag
3x15x7,5KG

Comments:
Gruwelijke workout, voor de 2e keer bij deze gym nu geweest, is 2e locatie van me vaste gym. Squat rek en DB's tot 50kg en enkele andere machines die ideaal zijn voor isolatie oefeningen, zoals de leg-curl was bijv. met 2 handvaten hele andere spanning.

Benen krijgen steeds meer lijnen, hams komen goed door, aders op me quads breiden zich uit en krijg zelfs langzaam dwarsstrepen op me teardrop.

Ik ga nu naar Arnhem toe, naar concert van Jay Z en Kayne West.
Heb nog 120gr rijst, 200gr tartaar, 100gr groenten, fruit mee voor onderweg en nog een whey shake. Morgenvroeg pakken we de 1ste trein naar huis.

Fijne vrijdag avond toegewenst mede ijzer broeders en dames!

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 15:17 ----------

Bruut fysiek man je bent al goed droog
Hoeveel % wil je nog naar beneden dan?
ik denk nu op 8-9% te staan en wil op 6-7% uitkomen ik bouw het heel langzaam af..me voeding is optimaal en me gewicht stijgt steady mee.

koud genomen

2eajuk9.jpg

351txz9.jpg

shredded man

span je hier je buik ?

hoeveel kcal cut je ? en hoevaak refeed je ?

Ben sinds net weer thuis, toch niet naar de afterparty gegaan maar achteraf hadden we dit beter kunnen doen. Niet echt katabool geweest, 6 meals waarvan 1 junkmeal en wat energy drink gehad. Concert was legendarisch! Niet echt een concert waar je echt goed op los op kunt gaan maar daarvoor ga ik in juli naar Meekmill in juli voor de mensen die al eens van hem gehoord hebben ;)

Verder had ik nog een atleet van XXL nutrition gespot daar, Gyan..buffe gozer, wel overduidelijk off-season ben benieuwd wanneer die weer on stage gaat. Dit was wel het vermeldden waard, had hem alleen niet aangesproken niet de gelegenheid voor gehad.

Ik heb nu wel wat meer slaap, morgen weer back on track wat me voeding betreft..pak wel even een rustdagje denk ik. Maar zondag kan ik ook niet trainen, moeilijk.

Had hem nou gewoon aangesproken, gyan is harstikke aardig!

He Koen, heb me weer even op je log ge-abboneerd. Ga hier zeker mee lezen.

Wat je carpal tunnel syndroom betreft; zolang het niet erger word (meer tintelingen/prikkelingen/pijn, verlies in spierkracht en of gevoel verlies in die regio) zou ik ook door gaan. Maar wil je wel mee geven dat je niet moet kloten met zenuwaandoeningen, duurt altijd lang voordat je weer back on track bent.

Succes iig met de contest!

Heel netjes Keun, denk dat dit idd wel richting de 8% zit!
Meek Mill, nice

Had hem nou gewoon aangesproken, gyan is harstikke aardig!
Njah ik zag hem toen we de Mac inliepen...jaa de Mac :roflol:
En vervolgens liep die een stuk voor ons in de verte, makkelijk te spotten, we moesten door naar de ingang, er waren verschillende incheck plaatsen als ik daar nou achter hem stond had ik hem wel kunnen aanspreken maar ik moest aan de andere kant van het stadium zijn.
He Koen, heb me weer even op je log ge-abboneerd. Ga hier zeker mee lezen.

Wat je carpal tunnel syndroom betreft; zolang het niet erger word (meer tintelingen/prikkelingen/pijn, verlies in spierkracht en of gevoel verlies in die regio) zou ik ook door gaan. Maar wil je wel mee geven dat je niet moet kloten met zenuwaandoeningen, duurt altijd lang voordat je weer back on track bent.

Succes iig met de contest!
Fijn om te horen!

Ja ik weet het, ik wil er het liefst zo snel mogenlijk van af maar ik ben nu net weer back on track, shape verbeterd van vorig jaar op een lager gewicht/bf en om er x tal weken eruit te liggen zie ik niet zitten. Rond september wil ik me dan er aan laten behandelen..hopelijk verergerd het niet!

Dankjewel:)
Heel netjes Keun, denk dat dit idd wel richting de 8% zit!
Meek Mill, nice
Had me 1-2 weken terug me bf op laten meten, kwam eerst uit op 16 en vervolgens op 12 waarop ik natuurlijk zei dat dit niet kon kloppen. Werd 2 maanden terug door zijn collega opgemeten waar ik op 9,6% bf uitkwam. Maar goed ik weet dat me shape is verbeterd dus daar lig het niet aan.

4 juli treed Meek Mill op in Rotterdam!

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 14:40 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=ryohi7-bG54

Oehhhh kom je daarna bij mij voor de after party? :p

je ziet er goed uit man !
Veel succes!

shredded man

span je hier je buik ?

hoeveel kcal cut je ? en hoevaak refeed je ?
Ja, ik zou niet weten waarom ik een front pose zou doen zonder te flexen..doesn't makes sense.

ben nu een dikke 3 weken bezig met high/med/low carb.
high> 3353>3533 kcal
med> 2868 kcal
low> 2080 kcal

probeer 1x in de week een high/low dag in te plannen maar ik train vrij vaak en op low carb trainen is niet de bedoelling en op low carb werken 1 dag ook niet (wel misschien het makkelijkste qua meals).
Almighty Keun ik heb je back! success en ripp die plek ;) Fuaark
welcome young padawan, nu wel actief zijn en blijven he!

je ziet er goed uit man !
Veel succes!
bedankt :)

Chest-Triceps

BP
15x50KG
12x50KG
8x90KG
6x110KG
4x120KG
1x130KG
1x135KG
1x140KG oude PR wederom gepressed
12x90KG

Incline DB-press (30graden)
10x24KG
8x32KG
3x6x36KG

Incline Flyes (45graden)
10x18KG
8x24KG
8x24KG
5x30KG ss 5x20KG ss 5x12KG

Seated Wide Chestpress
12x80KG
8x100KG
8x80KG ss 10x40KG

Dips
2x15xbw
3x12xbw

Rope pushdown
15x15KG
2x15x25KG
2x15x20KG

Reverse-grip pushdown
15x15KG
3x15x22,5KG

Decline leg-raises (focus op lower abs)
25x
20x
3x15x

extra:
Bodyweighted flyes met 2 db's van 8KG
3x8-12 reps
ss
Push-ups
3x 6-12 reps

Comments:
Gruwelijke singles neergezet op me BP, heb vorig jaar rond mei ook de 140kg gedaan toen ik met UB/LB nog bezig was en zowel al me PR's in me handtekening heb gedaan, nu met 2-3kg lichter en 2-3% bf lager wederom de 140kg gedaan.

DIKKE benchpress vriend.

Ziet er goed uit Koen! Geen last van je CTS bij het bankdrukken?

Net nog een jog-sessie op de voetbalwei, zo'n dikke 20min.

Die 150 moet er zowiezo inzitten binnekort!
thanks bro, nu incline nog bijwerken.
Ziet er goed uit Koen! Geen last van je CTS bij het bankdrukken?
Niet als ik een duimloze grip neem, voelt soms wel wat ongemakkelijk me polsen (niet door de grip) maar geen stroom stootje ofzo wat ik wel 9/10 heb bij upright rows, de belasting op me polsen is dan echt het ergst!

En bij een goeie pomp in me onderarmen voel ik het soms ook een beetje maar belemmerd me trainingen niet tot nu toe.

Net nog een jog-sessie op de voetbalwei, zo'n dikke 20min.

Die 150 moet er zowiezo inzitten binnekort!

thanks bro, nu incline nog bijwerken.

Niet als ik een duimloze grip neem, voelt soms wel wat ongemakkelijk me polsen (niet door de grip) maar geen stroom stootje ofzo wat ik wel 9/10 heb bij upright rows, de belasting op me polsen is dan echt het ergst!

En bij een goeie pomp in me onderarmen voel ik het soms ook een beetje maar belemmerd me trainingen niet tot nu toe.

36kg/dumbbell incline is toch al flink na zo'n dikke BP !

Moest even twee keer kijken bij je bp, dacht al wat veel setjes met zoveel gewicht. lekker hoor die single reps!
Is fijn weer om te joggen, doe je vaker nog cardio erbij?

Ik heb de bordjes nog gezien voor kanye en jay z, was het een goed concert?:D

Laatst bewerkt:
Moest even twee keer kijken bij je bp, dacht al wat veel setjes met zoveel gewicht. lekker hoor die single reps!
Is fijn weer om te joggen, doe je vaker nog cardio erbij?

Ik heb de bordjes nog gezien voor kanye en jay z, was het een goed concert?:D
Wil nu wel met zwaardere gewichten bepaalde volumes gaan hanteren zodat ik nog wat kracht gains ga maken. bijv 3x8 3x5 3x3 5x1
Ik wil nu zowiezo 3maal in de week 15 tot 30min cardio p.keer gaan doen, doe meestal steps en afentoe ga ik het veld op. Volgende x wil ik weer lunges gaan doen op voor x aantal minuten.

Legendarisch vond ik het! Beide zijn het legendes, ook hadden ze enkele solo nummers gedaan van hun eerdere albums, daar hoopte ik eigenlijk al op :D

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jun 2012 om 20:48 ----------

En ow ja ik ga nog om de week 45min baantjes zwemmen bij het locale zwembad hier in de buurt. Dit zal op dinsdag zijn, heb nu ook elke dinsdag vrij van het werk maar morgen word een uitzondering, drukke dag.

Terug
Naar boven