Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk nu op 8-9% te staan en wil op 6-7% uitkomen ik bouw het heel langzaam af..me voeding is optimaal en me gewicht stijgt steady mee.Bruut fysiek man je bent al goed droog
Hoeveel % wil je nog naar beneden dan?

Njah ik zag hem toen we de Mac inliepen...jaa de MacHad hem nou gewoon aangesproken, gyan is harstikke aardig!

Fijn om te horen!He Koen, heb me weer even op je log ge-abboneerd. Ga hier zeker mee lezen.
Wat je carpal tunnel syndroom betreft; zolang het niet erger word (meer tintelingen/prikkelingen/pijn, verlies in spierkracht en of gevoel verlies in die regio) zou ik ook door gaan. Maar wil je wel mee geven dat je niet moet kloten met zenuwaandoeningen, duurt altijd lang voordat je weer back on track bent.
Succes iig met de contest!

Had me 1-2 weken terug me bf op laten meten, kwam eerst uit op 16 en vervolgens op 12 waarop ik natuurlijk zei dat dit niet kon kloppen. Werd 2 maanden terug door zijn collega opgemeten waar ik op 9,6% bf uitkwam. Maar goed ik weet dat me shape is verbeterd dus daar lig het niet aan.Heel netjes Keun, denk dat dit idd wel richting de 8% zit!
Meek Mill, nice
Ja, ik zou niet weten waarom ik een front pose zou doen zonder te flexen..doesn't makes sense.shredded man
span je hier je buik ?
hoeveel kcal cut je ? en hoevaak refeed je ?
welcome young padawan, nu wel actief zijn en blijven he!Almighty Keun ik heb je back! success en ripp die plekFuaark
bedankt

Die 150 moet er zowiezo inzitten binnekort!
thanks bro, nu incline nog bijwerken.
Niet als ik een duimloze grip neem, voelt soms wel wat ongemakkelijk me polsen (niet door de grip) maar geen stroom stootje ofzo wat ik wel 9/10 heb bij upright rows, de belasting op me polsen is dan echt het ergst!Ziet er goed uit Koen! Geen last van je CTS bij het bankdrukken?
Net nog een jog-sessie op de voetbalwei, zo'n dikke 20min.
Die 150 moet er zowiezo inzitten binnekort!
thanks bro, nu incline nog bijwerken.
Niet als ik een duimloze grip neem, voelt soms wel wat ongemakkelijk me polsen (niet door de grip) maar geen stroom stootje ofzo wat ik wel 9/10 heb bij upright rows, de belasting op me polsen is dan echt het ergst!
En bij een goeie pomp in me onderarmen voel ik het soms ook een beetje maar belemmerd me trainingen niet tot nu toe.
Bedoelde incline BP, deze is wat verzwakt de laatste tijd..met DB's vind ik wel een stuk fijner!36kg/dumbbell incline is toch al flink na zo'n dikke BP !
Wil nu wel met zwaardere gewichten bepaalde volumes gaan hanteren zodat ik nog wat kracht gains ga maken. bijv 3x8 3x5 3x3 5x1Moest even twee keer kijken bij je bp, dacht al wat veel setjes met zoveel gewicht. lekker hoor die single reps!
Is fijn weer om te joggen, doe je vaker nog cardio erbij?
Ik heb de bordjes nog gezien voor kanye en jay z, was het een goed concert?![]()