XXL Nutrition

eat-train-sleap-repeat

  • Topic starter kane
  • Startdatum
  • Reacties 51
  • Weergaven 4K
  • Volgers 6

Bezoekers in dit topic

kane

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2004
Berichten
7.973
Waardering
541
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Het leek me wel eens vet om te zien wat ik na een jaar van hard werken heb behaald. En het is eens wat anders dan enkel foto's :D
Doel is gewoon om nog sterker te worden :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=HeMfRlKVLZ0

:cool:
 
leuk filmpje, en goede resultaten:)
 
Filmpje is zeker leuk gemaakt.
 
Dikke vooruitgang!
 
nice, goed werk geleverd! Wou dat ik dat vn mezelf ook kon zeggen..
 
dikke vooruitgang!! goed bezig!
 
Goed bezig man, respect!
 
Erg netjes man!!
 
Maak volgend jaar nog zo'n filmpje ;)
 
Top resultaat! Leuk zo een filmpje na een jaar hard werlen:thumbs:
 
goed bezig lijkt overigens wel alsof je die deathlift en die bench wat makkelijk af gaan :rolleyes:
 
vet bezig kane!
 
Prima vooruitgang! Maar doe je nou echt je DL met alleen sokken aan? Of lijkt dat zo?
 
Train je nu 1 jaar in totaal of hoe zit het? (je registratie was immers in 2004)
 
Ik heb me hier als 14 jarige snotter aangemeld. Ik zat toen wat te kloten op toestelletje, geen voedingsschema, geen discipline en dus ook geen resultaat. Dan begin september had ik voor mij de switch omgezet en had ik me eindelijk eens deftig ingelezen, en begon ik gewoon voor het eerst met oefeningen als squat en deadlift. Heb mezelf dan helemaal suf gegeten. Al bij al is dit wel een leuke vooruitgang, maar had ik de kennis van nu zeg maar 3 jaar terug had ik veel verder gestaan. Mijn eigen schuld dus, maar nu heb ik er enorm plezier in en ik ben nog jong dus de 600kg totaal zal er hoe dan ook aangaan, al ben ik 40 jaar ofzo :P

Prima vooruitgang! Maar doe je nou echt je DL met alleen sokken aan? Of lijkt dat zo?
Vind ik lekkerder aanvoelen, soms squat ik ook zonder schoenen.



Verder bedankt voor de leuke reacties.;)
 
Laatst bewerkt:
Dikke respect gast,

Je moet altijd maar aannemen dat stats kloppen wanneer men ze neerzetten,
maar jij laat het ook daadwerkelijk zien.
 
wtf! serieus echt repect man verdubbelt ongeveer eventjes in 1 jaar al z'n krachtstats!
klasse werk man, ga zo door ;)
 
Goede progressie pik :thubs:
 
Netjessss, echt waar.
Trouwens, je bent in lichaamsgewicht ook 20kg gestegen :D, niet verkeerd, heb je ook een pic van je body at the moment??
 
Back
Naar boven