Fitness Seller

Ecto 2003 -> 2009

Bedoel je om 20:03 begon je en 20:09 eindigde je? ???

Van Ecto naar ... Ecto? :D

je wilde weten wat onze reactie zou zijn ... je bent in 6 jaar gegained wat sniperX gained in 6 maanden .... the new black sheep has arrived

In die tijd had je inderdaad wel wat meer kunnen bereiken.
Maar succes verder, je ziet verschil :D

• Topic Starter Topic Starter
je wilde weten wat onze reactie zou zijn ... je bent in 6 jaar gegained wat sniperX gained in 6 maanden .... the new black sheep has arrived
Nee, ik heb bij elkaar 1,5 jaar "getraind"
Dus niet 6 jaar. Ik heb toen ik 14 was een paar maanden bij een sportschool gezeten. En sinds 2006 ofzo zat ik bij een andere.
Waar ik later ook weer vanaf ging. Maar het zal wel niks uitmaken wat ik hier zeg. Ik ben dus de nieuwe Wesking of SniperX. Zullen jullie blij mee zijn. :)

En dan nog je foto op internet zetten :roflol:

Wat eet je op een dag in godsnaam?
Zou je dat svp kunnen vermelden misschien kunnen we je helpen.

train je trouwens nu nog ???

Bedoel je om 20:03 begon je en 20:09 eindigde je? ???

Ijzersterk.. Die grap dan.. Lach me kapot hier!

Topic starter, dit is een bb forum...

Hier kunnen mensen niet zoveel mee dus je kan rare reacties verwachten, die tevens nog vrij mild zijn..

Verwacht je nou serieus zinnige reacties hierop?

Verder zou ik Willen zeggen ga vanaf nu gewoon goed je best doen, don't look back!

Suc6, you' ll need it!

Mvg!

see the difference before.... and after..... oh, wait, it's the same!! ???

als ik jou was zou ik me het komemde jaar helemaal kapot vreten ( maakt niet wat maar eet!) en trainen als een malle

weight gainer drbij, lees maar goed hier op t forum, kom volgend jaar terug met nieuwe pics and amaze us!

succes!

Absoluut niet! Ik probeer ook niet te doen of ik wat voorstel ofzo. Ik was gewoon nieuwsgierig naar jullie reacties.

Wat voor reacties had je eigenlijk verwacht :rolleyes:

Je hoeft echt geen professor Einstein te zijn om in te schatten wat voor reacties je hier op zou gaan krijgen

Ik had ook zo'n brute metamorphose verwacht , valt zwaar tegen :P

Train eens een jaar deftig en kom dan nog eens terug :)

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Nee, ik heb bij elkaar 1,5 jaar "getraind"
Dus niet 6 jaar. Ik heb toen ik 14 was een paar maanden bij een sportschool gezeten. En sinds 2006 ofzo zat ik bij een andere.
Waar ik later ook weer vanaf ging. Maar het zal wel niks uitmaken wat ik hier zeg. Ik ben dus de nieuwe Wesking of SniperX. Zullen jullie blij mee zijn. :)

Tel er bij SniperX 6 jaar bij en die jongen zal zeker een stuk meer bereikt hebben...

Ik kan wel zeggen dat ik jaloers ben op je homegym. Verder kun je nu iig zorgen dat je 2009-2010 wél goed gaint.

Inderdaad. Maar vaak ontbreekt de motivatie bij.

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Was dat maar zo. Maar ik had de kennis, ambitie en de tijd er niet voor.

Als je dit zegt, moet je nog maar eens goed gaan nadenken of het 'ijzer' wel jou weg is.

Voor elke hobby moet je tijd maken, en als je hiervoor al geen tijd hebt/vrij maakt dan is het niks voor jou.
Spul tekoop zetten zodat je daar nog iets van terug krijgt en het daar bij laten.

Of motivatie vinden en als een beest te keer gaan en groeien als een gek !
In een jaar tijd kan je zeker goed groeien als je het goed aanpakt.

Want ik dacht dat we echt brute foto's kregen van 6 jaar tijd..

wat een jankerds, laat die jongen lekker
tuurlijk is het resultaat slecht, net als zijn inzet.

Zoek de verschillen. Er zijn er 10.

Terug
Naar boven