AndroidHealthClinic

Ectomorph voeding vrouw

• Topic Starter Topic Starter
Bereken het op die site die ik gaf.

Heb al lang geen broccoli gegeten
Heb ik gedaan, ga straks een plan opstellen.

Broccoli is te lekker, kipfilet klein snijden, aanbraden, broccoli in stukjes erbij, half potje pesto, half bekertje crème freche. Ondertussen kook je een pasta-tje. Mik alles bij elkaar en klaar.

Mijn vriend is een beetje zeurderig qua eten en om nu 6 dingen te gelijk te koken, daar zit ik niet op te wachten.

En ik snap dat ik niet elke dag alleen kip en rijst hoef te eten. Ik zit nu een beetje uit te pluizen wat nog meer mogelijk is.

Heb ik gedaan, ga straks een plan opstellen.

Broccoli is te lekker, kipfilet klein snijden, aanbraden, broccoli in stukjes erbij, half potje pesto, half bekertje crème freche. Ondertussen koik je een pasta-tje. Mik alles bij elkaar en klaar.

Mijn vriend is een beetje zeurderig qua eten en om nu 6 dingen te gelijk te koken, daar zit ik niet op te wachten.

Dat is lastig. Doe je niks aan. Of eigen eten laten maken of jou supporten.
Vanavond word het lekker vlees eten voor mij. Goede actie van de jumbo laatste tijd.

Dat is lastig. Doe je niks aan. Of eigen eten laten maken of jou supporten.
Vanavond word het lekker vlees eten voor mij. Goede actie van de jumbo laatste tijd.
Wat ga je eten?
Vandaag wordt het zoete aardappel met kousenband en kipfilet.

Heb 5 hamburgers, en 8 slavinken. Dus denk een mix van dat. Mijn vette en eiwitten haal ik wel vandaag.
Gister wraps, :eating:

Heb 5 hamburgers, en 8 slavinken. Dus denk een mix van dat. Mijn vette en eiwitten haal ik wel vandaag.
Gister wraps, :eating:
Vandaag jarig dus best wat gevreten.
Vanavond lekker Bosche bollen weg stouwen.
Morgen maar weer aan de vis en rijst....

Van harte! en lekker genieten!
Je hoeft echt niet elke dag rijst te eten. Denk ook eens aan dingen als pasta, chili con carne, gerechten met kikkererwten. etc. Genoeg andere dingen die je kan nemen. :)

Terug
Naar boven