MuscleMeat

Ed en Khalid ook op de Shawn Ray Colorado Pro 2 juni !

ben nu aan het kijken se...

ze rushen de dames nogal!

Ik ga naar bed. Dit duurt nog veel te lang.

Results:

1. Kai Green
2. Darrem Charles
3. Silvio Samuel
4. Ronny Rockel
5. Dave Henry

Wat hebben onze Nederlandse broeders gedaan?

1) Kai Greene
2) Darrem Charles
3) Silvio Samuel
4) Ronny Rockel
5) David Henry
6) George Farah
7) Branch Warren
8) Dennis James
9) Johnnie Jackson
10) Omar Deckard
11) Edward Van Amsterdam
12) Richard "Tricky" Jackson
13) Will Harris
14) Khalid Almohsinawi
15) Leo Ingram
16) Emmanuil Tzinidis
17) Jimmy Canyon and Vijic Zoran

Die Kai Greene blijft verassen, hij heeft zich sterk verbeterd in een jaar. Met als resultaat zijn eerste profoverwinning. Maar Khalid en Edje moeten deze lijn doortrekken, en zich gaan voorbereiden op de Europese wedstrijden als die eventueel komen.

Rockel royaal genaaid met een 4e plaats

Sluit me volledig aan bij jou flex, Rockel verdiende beter!!!
Toch weer een goede prestaties van de nederlanders, respect.

Haha ja die duitser is mooi buiten de top 3 gevallen. Had zekers een plekkie hoger mogen eindigen..

kent iemand de naam van het liedje van R.Kelly die Kai Greene gebruikten tijdens zijn routine.

ze hebben heel goed gejudged

Maar zo zou de beste uitslag eruit gezien hebben imo

1) Kai Greene
2) Ronny Rockel
3) Silvio Samuel
4) Darrem Charles

Wtf?

Green gaat lekker laatste tijd................:D

Iemand foto's?Dennis james 8e??????

Verkeerde timing weer zeker? :roflol:

sjonge zo nen uitslag zeg...

rockel had imo gewoon moeten winnen

• Topic Starter Topic Starter
Yep:( , ongelooflijk hoe Dennis James het weer heeft weten te verkloten:nope:. Ronnie Rockel stond er voor mij het beste bij...volgens mij is hij een beetje over het hoofd gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Yep:( , ongelooflijk hoe Dennis James het weer heeft weten te verkloten:nope:. Ronnie Rockel stond er voor mij het beste bij...volgens mij is hij een beetje over het hoofd gezien.

Khalid en Ed hebben het trouwens in dit veld best aardig gedaan en denk dat er nog wel wat meer inzit in de toekomst;)....trouwens ik ben geen foto's tegengekomen van Khalid:eek:..stond er volgens mij ook iets beter bij dan op de Keystone:cool:.

Las op de boards in de USA dat er echt geen hond meer komt kijken naar het pro bb:( , er komt daar nog maar een paar honderd man op af...en ze vinden het prachtig:eek:...ze hebben niet door dat er misschien straks nog maar een paar shows zijn:no:....op de Pro Grand Prix van Holland waren er dik 1200 toeschouwers...op de Colorado Pro geloof ik nog geen 200:eek:.

misschien te dure kaarten??

Dennis 8ste?? WTF???

iemand posing filmpje van hem?

Terug
Naar boven