Fitness Seller

Eddie Murphy stopt met films

Realist

Massive Warrior
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
851
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
http://cowabunga.nl/index.php/Nieuws/Eddie-Murphy-kapt-met-films.html

Eddie Murphy stopt met films maken. Tenminste dat zegt hij zelf. “Ik heb bijna 50 films gemaakt en ik vraag me af waarom ik nog in het filmwereldje zit. Ik keer terug op het podium als standup comedian, wat mijn grote liefde is.” Aldus Murphy. De acteur brak ook door op datzelfde podium waar hij vooral furore maakte met zijn inmiddels legendarische shows ‘Raw and Delirious’.

Ondertussen wordt er door Paramount pictures een script geschreven voor ‘Beverly Hills Cop IV’, maar daar wil Murphy helemaal niets van weten. Hij weigert mee te werken omdat de film nog niet klaar is om gemaakt te worden. Zelf zegt Murphy ook dat hij alleen maar meewerkte aan Beverly Hills Cop 3 in 1994 omdat hij een riant salaris kreeg. Murphy zegt: “Ze zeiden: ‘dit is wat we je gaan betalen.’ Waarop ik zei: ‘kom laten we beginnen met opnemen, het kan me niet schelen of het script slecht is.’”

We hoeven overigens niet bang te zijn dat we Murphy nu helemaal niet meer in nieuwe films zien, want voorlopig is hij nog bezig met drie films, te weten: “A thousand words”, “Shrek goes fourth ” en “The incredible shrinking man”.. Daarnaast is er nog een project voor Murphy aangekondigd wat een moderne versie van Romeo en Juliet moet gaan worden. Murphy weet als geen ander dat een appeltje voor de dorst geen kwaad kan als je met pensioen wil gaan, zeker niet als Mel B achter je aan zit.

Echt kicken, als standup comedian vind ik hem echt het beste, bij Eddie Murphy Raw heb ik helemaal in een deuk gelegen, dus ben benieuwd wat hij er van gaat maken!

ik hoorde het gister.
hij heb zeker wel leuke films gemaakt.

Eddy Murphy is dan ook niet gemaakt voor films zoals Beverly Hills Cop.

Mooi werk, ik heb zijn films nooit leuk gevonden. Die standupshit met zijn rode en blauwe pakkie waren wel tof.

NEEEEEEEEEEE, Eddie. :sad:

Eddie Murphy zal nooit meer die rauwe humor als in Raw en Delirious geloofwaardig over kunnen brengen volgens mij. Die twee kun je ook niet overtreffen, die shit was ECHT epic.

haha ik heb de soundtrack van beverly hills cop meteen in me hoofd :D Tuut tuut tu tu tu tuudoe tudoe.

wel jammer, ach hij komt vast wel weer terug. Hij wilt even tijd voor andere dingen. Mischien is het ook een boycot tegen beverly hills cop 4 zodat ze hem meer geld geven. Iig ik geloof dat er meer achter zit dan alleen zijn passie voor stand up comedian. Hij zou het prima met mijn werk kunnen combineren, maar goed.

Dat werd tijd! Na Coming To America is het alleen maar achteruit gegaan met hem! Met als absoluut dieptepunt Pluto Nash en Dr. Dolittle II.

Maarja, hoeveel zal hier van waar zijn? Brad Pitt zei ook dat hij zijn carriere ging afbouwen maar die is ook alweer verbonden aan 6 films.

PS: Er worden nog 6 films gereleased van Eddy geen 3!

Murphy zegt: “Ze zeiden: ‘dit is wat we je gaan betalen.’ Waarop ik zei: ‘kom laten we beginnen met opnemen, het kan me niet schelen of het script slecht is.’”

Dat is ook de rode draad geworden door zijn carriere! Hoge salarissen, slechte (= understament) films!

Wat een haters weer hier.

Eddie Murphy = de beste acteur van zijn generatie... en zoals hij in zn comedy show raw zei:

"And if you dont like it, you get the **** out"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee.

Metro, Ispy, Showtime, Nutty Professor etc vond ik allemaal vermakelijke films. Die kiddy stuff vond ik idd niks, maar then again, die waren ook niet voor mij bedoeld.

Owkay! Ofwel heb je geen smaak, ofwel is dit weer zo'n epic joke van je? Ik gok op het 2de.

Dan heb ik geen smaak. Of, wat ook een groot vershcil lijkt te maken op de één of andere manier, ik ben niet blank :roflol: Want ik ken serieus geen enkele n*ger die Eddie Murphy films niet leuk vindt.. ik ken however wel veel blanke gasten die er weinig tot niets mee hebben. Misschien is het genetisch.

hahaha, wie had ooit gedacht dat ik nog ging lachen in een topic over Eddie Murphy :D

Het is genetisch jongens.. deze discussie heeft geen zin.

48 hours , Beverly Hills Cop en coming to america, dat is het wel zon beetje wat goed was

Je mist countless classics Modric.. !!

Terug
Naar boven