Fitness Seller

Eddie Murphy stopt met films

Zitten zeker een aantal goede films bij, vind dan ook Eddie een goede acteur.

• Topic Starter Topic Starter
Bij films worden de scripts voor hem geschreven, dus of je het nou grappig vind of niet zijn idee is het niet, en z'n stand-up comedian verzint ie zelf.

En aangezien ik Raw en Delirious (voornamelijk Raw) nog steeds het beste vind qua stand-up comedian wat ik gezien heb, ben ik benieuwd wat hij ons dit keer gaat brengen.

Maakte hij nog films dan???

slechte negerhumor, blij dat hij stopt..

Eddie Murphy is gewoon eigenlijk de negroïde versie van Jim Carrey, ik hoop dat zijn standup comedian optredens weer net zo grappig worden als zijn eerdere :thumbs:

hehe als het net zo goed word als Delirious en Raw , kom dan maar op :D

He, ik zit hier echt mee

/care.

Wat ook een groot verschil lijkt te maken op de één of andere manier, ik ben niet blank :roflol: Want ik ken serieus geen enkele n*ger die Eddie Murphy films niet leuk vindt.. ik ken however wel veel blanke gasten die er weinig tot niets mee hebben. Misschien is het genetisch.

Dit kan je toch niet menen? Hij heeft 3 of 4 leuke films gemaakt, maar je kan toch niet gaan beweren dat we hier een groot acteur verliezen?

Mooi zo, weer ruimte voor kwaliteitsfilms misschien...

De man heb ik altijd graag bezig gezien.

Acteur of niet, zijn stand up comedian shit was gewoon de shit, hij kan iedereen nadoen en hij heeft gewoon de kop ervoor, echt prachtig.

Eddie murphy is een koning! mijn comedy held.

zijn stand up was idd veruit zijn beste werk, laat hem er daar aub nog maar een paar van uitbrengen..

Op dit moment een docu op nl2 over Edie Murphy en zijn zwartheid.

nm, het gaat over zwarte comedians.

Eddie is geen grote acteur imo. Als je al eens films aanneemt voor het geld en je het niet kan schelen of het script slecht is ben je in mijn ogen echt een schande voor de filmwereld. En 50 films :rolleyes:, waar 80% slecht van is. Als acteren echt je passie is, waar bv Christian Bale een echt voorbeeld van is, dan neem je geen films aan louter en alleen maar voor het geld en span je je bij iedere film keer op keer in om je beste prestatie erin neer te zetten. Met de reactie dat ie er al 50 gemaakt heeft zieje dat hij duidelijk geen gedreven acteur is en zou hij dus beter stoppen als hij het publiek wat wil sparen. (Jean Claude Van Damme is nog meer gedreven dan hem!)

Btw: Ik kan me al voorstellen hoe de films waarin hij nog moet spelen zullen zijn als ie zich al afvraagd waarom hij nog acteert :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven