XXL Nutrition

een flinke ruk naar links

rot op met die stomme discussie beginnerbb (altijd dat onzinnige hitler gedoe wat niks met de discussie temaken heeft) :thumbdown:
@ cirkel welke vlag zou jij hebben of mee op de foto staan?

Ik kan niet wachten totdat er weer verkiezingen zijn zodat wilders nog meer macht krijgt.

rot op met die stomme discusie beginnerbb (altijd dat onzinnige hitler gedoe wat niks met de discussie temaken heeft) :thumbdown:

Ik kan niet wachten totdat er weer verkiezingen zijn zodat wilders nog meer macht krijgt.

ja jongens laten we ophouden met discusseren je hebt er geen reet aan en in discussie gaan met mensen die de SS goedpraten en dan daarbovenop ook nog Hitler durven te noemen moeten direct de gaska.. eh oprotten allemaal luisteren naar turo want die blijkt een nogal groot en machtig denker te zijn

Het is even rustig met geert, hij maakt zich klaar voor de comeback in 2011.

:roflol:

Het jaar dat zelfs eric R en klaaswitz op hem stemmen om nederland toch nog te redden, en op forum's maar links voordoen...

rot op met die stomme discussie beginnerbb (altijd dat onzinnige hitler gedoe wat niks met de discussie temaken heeft) :thumbdown:

Gast. Cirkel staat met een SS vlag op de foto, en dan zou Hitler niet genoemd mogen worden? :roflol:

Je hebt gelijk de SS en Adolf H. Hebben werkelijkwaar helemaal niks met elkaar te maken.

Gast. Cirkel staat met een SS vlag op de foto, en dan zou Hitler niet genoemd mogen worden? :roflol:

Je hebt gelijk de SS en Adolf H. Hebben werkelijkwaar helemaal niks met elkaar te maken.

Cirkel zegt ook dat de vlag van zijn vriendin is, dat houd waarschijnlijk in dat hij:
- het wel ok vind
- of dat hij niks te zeggen heeft in huis.

(laatste optie geldt voor mij ook)

Cirkel zegt ook dat de vlag van zijn vriendin is, dat houd waarschijnlijk in dat hij:
- het wel ok vind
- of dat hij niks te zeggen heeft in huis.

(laatste optie geldt voor mij ook)

Dus? Hij verteld daarna dat de SS niks te maken heeft met rassendiscriminatie..... ik vroeg gewoon om uitleg.

kijk klusmier weer eens als een labiele draaideur mafkees het voor iemand opnemen die 'm ergens een keertje gelijk in heeft gegeven, ik vind je nu nog niet zo lollig als die fase waarin je het ineens een weeklang over marokkanen en wilders ging hebben klusmier oh wat zal je volgende ingeving zijn

ok ik heb de foto gezien 2dingen:
1. vlag onherkenbaar gemaakt
2. Cirkel jij moet echt meer trainen want je bent niet echt buf.

@t die linkse zieltjes hou eens op met elkaars ballen te likken het is zo triest om elkaar te steunen omdat iemand anders een andere politieke voorkeur heeft. Ik heb altijd mijn eigen mening gehad qua kleding politiek auto en nog heel veel meer dingen en hoop dat veel dbb dat ook eens gaan leren.

@t die linkse zieltjes hou eens op met elkaars ballen te likken het is zo triest om elkaar te steunen omdat iemand anders een andere politieke voorkeur heeft. Ik heb altijd mijn eigen mening gehad qua kleding politiek auto en nog heel veel meer dingen en hoop dat veel dbb dat ook eens gaan leren.

ok mensen nu even luisteren iedereen die zich afzet tegen verheerlijking van de SS zitten gewoon elkaars ballen te likken die linkse domme honden toch ook heb je nog meer wijsheden voor ons turo man van de wereld

Oh brother. Je zou de plank zo hard mislaan, als je die kon vinden iig.

Het gaat hier niet om links/rechts.
Cirkel praat de SS goed. Als jij een voorstander bent van nazi praktijken be my guest. Maar laat mij dan ook even uiten dat ik totaal geen voorstander ben van de SS.

Haha, altijd als je denkt dat het niet erger kan komt de overtreffende trap nog even aanzetten. Wat een figuur.

kijk klusmier weer eens als een labiele draaideur mafkees het voor iemand opnemen die 'm ergens een keertje gelijk in heeft gegeven, ik vind je nu nog niet zo lollig als die fase waarin je het ineens een weeklang over marokkanen en wilders ging hebben klusmier oh wat zal je volgende ingeving zijn

jouw tandjes uit je smoel slaan?
:D

oo nou word er weer gesuggereerd dat ik de mening van cirkel deel. triest hoor stelletje hielenlikkers, ik ga hier ook niet verder op in dat is zonde van mijn tijd.

een flinke ruk naar links

laat het nog maar veder uit de hand lopen:thumb: goed voor je nageslacht, behalve als je ze mohammed laat heeten en melotonan gaat voeren

eeen flinke ruk naar rechts:D dat zou goed zijn en ik heb zoon vermoeden dan die er sinds tijden weer gaat komen

jan marrijnissen is onderhand ook een keer uitgezogen op zijn duim

met mooie vredes idiaalen kom je er echt niet, wees realisties en kijk kijk wat er hier met ONS land aan de gang is.

trots moge we zijn .............

ps: dit is niet rasisties maar gewoon vaderland liefde
dat kennen wij nederlanders niet zo goed want wij mogen geen eens meer met onze eigen vlag rond lopen

Gezien er kennelijk toch nog mensen zijn die normaal kunnen reageren.

De valg die ik verkies is er niet, ik verkies het Odinisme, voor zover dat bestaat, boven elk anders. Dus als ik een vlag zou vereren stond er waarschijnlijk een Othala op.

Verder heb ik nergens ontkend dat sommige SS eenheden zich inderdaad beestachtig hebben gedragen tijdens de oorlog. Iets wat niet anders is voor de geallieerde troepen of de Sovjets. Wat veel mensen kennelijk niet weten is dat de SS zich voornamelijk bezig hield met onderzoeken en niet met oorlogsvoering, de Waffen SS was maar een klein deel van de algehele SS, zo ook de SS troepen welke de kampen bewaakten.

Het is niet voor niets dat na afloop van de oorlog er tussen de VS en de Sovjetunie een loop ontstond om zoveel mogelijk oud SS wetenschappers naar zich toe te trekken. Wat resulteerde in het doorontwikkelen van Duitse plannen waardoor in de koude oorlog de VS en de Sovjetunie beide met precies hetzelfde wapenarsenaal op de proppen kwamen.

De SS was ook verantwoordelijk voor oa. de meest baandoorbrekende onderzoeken betreffende de heilige graal en rassenleer. Nja, nu zal de term rassenleer wel weer verkeerd opgevat gaan worden. Wie het intresseert moet maar eens "the nazi occult" kijken.

alsof deze reply veel zinnige toevoeging is......
:rolleyes:
Jij moet praten over zinnigs. Heb jou nog nooit een inhoudelijke post zien posten.

Gezien er kennelijk toch nog mensen zijn die normaal kunnen reageren.

De valg die ik verkies is er niet, ik verkies het Odinisme, voor zover dat bestaat, boven elk anders. Dus als ik een vlag zou vereren stond er waarschijnlijk een Othala op.

Verder heb ik nergens ontkend dat sommige SS eenheden zich inderdaad beestachtig hebben gedragen tijdens de oorlog. Iets wat niet anders is voor de geallieerde troepen of de Sovjets. Wat veel mensen kennelijk niet weten is dat de SS zich voornamelijk bezig hield met onderzoeken en niet met oorlogsvoering, de Waffen SS was maar een klein deel van de algehele SS, zo ook de SS troepen welke de kampen bewaakten.

Het is niet voor niets dat na afloop van de oorlog er tussen de VS en de Sovjetunie een loop ontstond om zoveel mogelijk oud SS wetenschappers naar zich toe te trekken. Wat resulteerde in het doorontwikkelen van Duitse plannen waardoor in de koude oorlog de VS en de Sovjetunie beide met precies hetzelfde wapenarsenaal op de proppen kwamen.

De SS was ook verantwoordelijk voor oa. de meest baandoorbrekende onderzoeken betreffende de heilige graal en rassenleer. Nja, nu zal de term rassenleer wel weer verkeerd opgevat gaan worden. Wie het intresseert moet maar eens "the nazi occult" kijken.

Sommige ss eenheden?
De waffen SS bestond op zijn hoogepunten uit bijna een miljoen mansschappen. Noem dat maar een kleine eenheid.

Maargoed. Zoals ik al eerder duidelijk probeerde te maken, kan je niet serieus reageren op iemand die de SS probeert goed te praten.

Terug
Naar boven