turo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rot op met die stomme discusie beginnerbb (altijd dat onzinnige hitler gedoe wat niks met de discussie temaken heeft)
@ cirkel welke vlag zou jij hebben of mee op de foto staan?
Ik kan niet wachten totdat er weer verkiezingen zijn zodat wilders nog meer macht krijgt.
rot op met die stomme discussie beginnerbb (altijd dat onzinnige hitler gedoe wat niks met de discussie temaken heeft)
@ cirkel welke vlag zou jij hebben of mee op de foto staan?
Ik kan niet wachten totdat er weer verkiezingen zijn zodat wilders nog meer macht krijgt.

Gast. Cirkel staat met een SS vlag op de foto, en dan zou Hitler niet genoemd mogen worden?
Je hebt gelijk de SS en Adolf H. Hebben werkelijkwaar helemaal niks met elkaar te maken.
Cirkel zegt ook dat de vlag van zijn vriendin is, dat houd waarschijnlijk in dat hij:
- het wel ok vind
- of dat hij niks te zeggen heeft in huis.
(laatste optie geldt voor mij ook)
Dus? Hij verteld daarna dat de SS niks te maken heeft met rassendiscriminatie..... ik vroeg gewoon om uitleg.

ok ik heb de foto gezien 2dingen:
1. vlag onherkenbaar gemaakt
2. Cirkel jij moet echt meer trainen want je bent niet echt buf.
@t die linkse zieltjes hou eens op met elkaars ballen te likken het is zo triest om elkaar te steunen omdat iemand anders een andere politieke voorkeur heeft. Ik heb altijd mijn eigen mening gehad qua kleding politiek auto en nog heel veel meer dingen en hoop dat veel dbb dat ook eens gaan leren.
ok ik heb de foto gezien 2dingen:
1. vlag onherkenbaar gemaakt
2. Cirkel jij moet echt meer trainen want je bent niet echt buf.
@t die linkse zieltjes hou eens op met elkaars ballen te likken het is zo triest om elkaar te steunen omdat iemand anders een andere politieke voorkeur heeft. Ik heb altijd mijn eigen mening gehad qua kleding politiek auto en nog heel veel meer dingen en hoop dat veel dbb dat ook eens gaan leren.
kijk klusmier weer eens als een labiele draaideur mafkees het voor iemand opnemen die 'm ergens een keertje gelijk in heeft gegeven, ik vind je nu nog niet zo lollig als die fase waarin je het ineens een weeklang over marokkanen en wilders ging hebben klusmier oh wat zal je volgende ingeving zijn

oo nou word er weer gesuggereerd dat ik de mening van cirkel deel. triest hoor stelletje hielenlikkers, ik ga hier ook niet verder op in dat is zonde van mijn tijd.
Verstandig.
Veel zinnigs had je al niet toe te voegen.

dat zou goed zijn en ik heb zoon vermoeden dan die er sinds tijden weer gaat komen 
Gezien er kennelijk toch nog mensen zijn die normaal kunnen reageren.
De valg die ik verkies is er niet, ik verkies het Odinisme, voor zover dat bestaat, boven elk anders. Dus als ik een vlag zou vereren stond er waarschijnlijk een Othala op.
Verder heb ik nergens ontkend dat sommige SS eenheden zich inderdaad beestachtig hebben gedragen tijdens de oorlog. Iets wat niet anders is voor de geallieerde troepen of de Sovjets. Wat veel mensen kennelijk niet weten is dat de SS zich voornamelijk bezig hield met onderzoeken en niet met oorlogsvoering, de Waffen SS was maar een klein deel van de algehele SS, zo ook de SS troepen welke de kampen bewaakten.
Het is niet voor niets dat na afloop van de oorlog er tussen de VS en de Sovjetunie een loop ontstond om zoveel mogelijk oud SS wetenschappers naar zich toe te trekken. Wat resulteerde in het doorontwikkelen van Duitse plannen waardoor in de koude oorlog de VS en de Sovjetunie beide met precies hetzelfde wapenarsenaal op de proppen kwamen.
De SS was ook verantwoordelijk voor oa. de meest baandoorbrekende onderzoeken betreffende de heilige graal en rassenleer. Nja, nu zal de term rassenleer wel weer verkeerd opgevat gaan worden. Wie het intresseert moet maar eens "the nazi occult" kijken.