MuscleMeat

een flinke ruk naar links

Wat een onzinsite.:roflol:

Kom op Bulder, ik had je wel slimmer ingeschat. Jij weet net als mij dat de Othala niets met het nazisme heeft te doen van oorsprong.
Dat van die heilige graal moet je me eens uitleggen. Welk baanbrekend onderzoek hebben ze geleverd naar de rassenleer?
Kijk even de docu "the nazi occult", de SS heeft oa. lichaamskenmerken geclassificeerd en biologisch onderzoek verricht naar de afkomt van rassen.
Sommige ss eenheden?
De waffen SS bestond op zijn hoogepunten uit bijna een miljoen mansschappen. Noem dat maar een kleine eenheid.

Maargoed. Zoals ik al eerder duidelijk probeerde te maken, kan je niet serieus reageren op iemand die de SS probeert goed te praten.
Dat moet jij nodig zeggen.:rolleyes:

Het blijven een stel losers die SS-ers en overige Nazi's. Die knuppels vereren is net zo loserig eigenlijk.

Het blijven een stel losers die SS-ers en overige Nazi's. Die knuppels vereren is net zo loserig eigenlijk.
Man, je weet compleet niets over de SS jij buiten wat je in je boekjes op school hebt gelezen.:roflol:

EN BeginnerBB, met jou valt niet te praten omdat je een enorme plaat voor je muil hebt waar tevens ook niets fatsoenlijks uitkomt dat bijdraagt aan een topic hier. Het enige wat ik jou zie doen is stennis schoppen. Ga lekker met je andere anarchistische vriendjes elkaar lopen trekken of zo in plaats van dat je de popiejopie probeerd uit te hangen.

Man, je weet compleet niets over de SS jij buiten wat je in je boekjes op school hebt gelezen.:roflol:

Ah daar hebben we professor Cirkel weer die nooit verder is gekomen dan wat rommel geschreven door negationisten en andere debielen.

Op school heb ik misschien 2 schooldagen les gehad over de praktijken van de SS. De rest heb ik gehaald uit boeken van gerenonmeerde wetenschappers, maar goed die zullen allemaal wel onder invloed staan van het ZOG.

EN BeginnerBB, met jou valt niet te praten omdat je een enorme plaat voor je muil hebt waar tevens ook niets fatsoenlijks uitkomt dat bijdraagt aan een topic hier. Het enige wat ik jou zie doen is stennis schoppen. Ga lekker met je andere anarchistische vriendjes elkaar lopen trekken of zo in plaats van dat je de popiejopie probeerd uit te hangen.

:roflol:
Wat denk je nou? Dat ik serieus op je ga reageren?
Jij bent nergens anders goed voor, dan stennis schoppen.

Wie heeft hier nou een plaat voor zijn kop? De SS:roflol::roflol::roflol:

Ah daar hebben we professor Cirkel weer die nooit verder is gekomen dan wat rommel geschreven door negationisten en andere debielen.

Op school heb ik misschien 2 schooldagen les gehad over de praktijken van de SS. De rest heb ik gehaald uit boeken van gerenonmeerde wetenschappers, maar goed die zullen allemaal wel onder invloed staan van het ZOG.
EricR, onzin je weet net zo goed als ik dat ook die boeken politiek gekleurd zijn en geen werkelijk beeld weergeven.

Ga eens praten met oud SS-ers zou ik zeggen. Denk dat je daarna toch heel anders tegen de SS aan zult kijken.

EricR, onzin je weet net zo goed als ik dat ook die boeken politiek gekleurd zijn en geen werkelijk beeld weergeven.

Ga eens praten met oud SS-ers zou ik zeggen. Denk dat je daarna toch heel anders tegen de SS aan zult kijken.

Mag ik ze dan eerst een paar tikken op hun bek geven? Oud SS-ers die nog zijn blijven hangen in de Nazi-tijd hebben weinig te melden lijkt me. De verhalen van SS-ers heb ik al genoeg gehoord, daarvoor hoef ik ze niet persoonlijk te ontmoeten.

Eerst zeggen dat de wetenschap poltiek gekleurd is.
Om vervolgens door te verwijzen naar oud SS-ers.

Stop the irony.

• Topic Starter Topic Starter

Straks gaat die cirkel nog beweren dat de SS een onschuldige groep van mensen is die kerel geeft een redelijke ****t up wereld beeld beschikken dergelijke soort mensen dan over geen historisch inzicht of zyn ze hopeloos op zoek naar een eigen identiteit en internet imago dat ze zo rare standpunten moeten inemen???

Terug
Naar boven