Fitness Seller

een flinke ruk naar links

Quote even het stukje waarin ik Hitler verheerlijk als je wilt.

:roflol: Dat ik er ook op reageer. Naja never mind.
Je staat op de foto met een ss vlag op de achtergrond. Daarnaast post je vaker fascisme verheerlijkende muziek.
En in de post bovenaan de vorige pagina vertel je dat je niet begrijpt dat we Hitler veroordelen op onhumaan gedraag.
Hoe moeten we daar nou inhoudelijk op reageren?:roflol:

Laatst bewerkt:
Zal wel linkse logica zijn want je hele punt ontgaat me hier.

Hoe heb ik in mijn posting Hitler verheerlijkt dat was de vraag, niet wat je uit postings van mij in andere topics kunt opmaken. Mijn reactie had betrekking op het topic.

Ja, en hoe verheerlijk ik Hitler in dat stukje, heb je de rest ook wel gelezen?

Als ik dan toch even mag vragen om inhoudelijk in te gaan op mijn post, cirkel. Denk je serieus dat mensen met een links geörienteerde politieke visie Chavez, Stalin of Mao idoliseren?

Trouwens het verwijzen naar mensen als "linksen" of "rechtsen" wijst op een gevaarlijk niveau van zwart-wit denken imo.

Leer eens lezen. Daar heb ik het toch helemaal niet over.
Ik heb het over jouw uitspraken, die slaan als een lul op een drumstel.
Altijd leuk mensen die hun uitspraken beargumenteren...

Gast, nergens in dit topic heb ik Hitler vereerd, ik heb een vergelijking gemaakt die jou als linkse hond kennelijk niet aanstaat.

Iemand trek in een kopje rooibosthee? Gaan we straks even het rode boekje lezen, als we Das Kapital uit hebben natuurlijk.

@ cirkel: Nergens in dit topic, maar dit topic bepaalt een individu niet. Geef nou maar gewoon toe dat je verliefd bent op Hitler, net zoals homohaider.

@ cirkel: Nergens in dit topic, maar dit topic bepaalt een individu niet. Geef nou maar gewoon toe dat je verliefd bent op Hitler, net zoals homohaider.
Jij mag denken wat je wil, kennelijk heb je weinig verstand gezien je nog niets hebt begrepen uit al de posting die ik hier gemaakt heb op dit forum.

Altijd leuk mensen die hun uitspraken beargumenteren...

Gast, nergens in dit topic heb ik Hitler vereerd, ik heb een vergelijking gemaakt die jou als linkse hond kennelijk niet aanstaat.

:roflol: ik zou het nog 1 keer proberen uit te leggen:

Hitler was onhumaan. net als Stalin, Lenin, Mao, Bush enz enz.

Dat jij dit niet begrijpt zegt toch genoeg over je geloofwaardigheid.
Mensen die dat ontkennen kunnen niet serieus genomen worden

Jij mag denken wat je wil, kennelijk heb je weinig verstand gezien je nog niets hebt begrepen uit al de posting die ik hier gemaakt heb op dit forum.

Haha, iedereen vind je een neo-nazi. Ik denk dat jij problemen hebt om je juist te profileren ipv dat wij het fout hebben.

laat de kinderen gewoon hun eigen gang gaan.
;)

wijze mensen weten wel beter; maar eigenlijk haal je het ook een beetje zelf aan door die afbeelding van die vlag.
:o

Alle aanhangers van extreemlinks naar de Gulag archipel en alle extreemrechtse Hitlerfanaten de gaskamer in. Die holocaustontkenners denken toch dat Zyklon B niet dodelijk is, dan kunnen ze makkelijk even 10 minuten de gaskamer in. Ff leKKKer ontluizen. Umgesiedelt die zooi.

Alle aanhangers van extreemlinks naar de Gulag archipel en alle extreemrechtse Hitlerfanaten de gaskamer in. Die holocaustontkenners denken toch dat Zyklon B niet dodelijk is, dan kunnen ze makkelijk even 10 minuten de gaskamer in. Ff leKKKer ontluizen. Umgesiedelt die zooi.

Nu ben je net zo extreem als de extremen EricR. Extremen-cetrumaanhanger!:eek:

laat de kinderen gewoon hun eigen gang gaan.
;)

wijze mensen weten wel beter; maar eigenlijk haal je het ook een beetje zelf aan door die afbeelding van die vlag.
:o
Je hebt gelijk, al zouden mensen zich eens in de geschiedenis van de SS moeten verdiepen dan komen ze er achter dat het niets met haat richting welke bevolkingsgroep of wat dan ook van doen heeft.

Laat dit topic maar achterwegen voor de rest.

Je hebt gelijk, al zouden mensen zich eens in de geschiedenis van de SS moeten verdiepen dan komen ze er achter dat het niets met haat richting welke bevolkingsgroep of wat dan ook van doen heeft.

Laat dit topic maar achterwegen voor de rest.

Leg jij even uit wat de SS precies inhoud dan?
Het waren natuurlijk gewoon nazi's. En nee nazi's hebben geen haat jegens welke bevolkingsgroep dan ook :roflol:

Ze staan niet voor niets zo bekend, zoals ze bekend staan. Of heeft iedereen het fout?

Terug
Naar boven