Fitness Seller

een goed training schema voor mij?

• Topic Starter Topic Starter
ik kan alleen schema van ss vinden zou je mij of iemand anders mij mischien een link kunnen sturen van icf schema en ik moet ook opvallen vooral me buik en borst kan ik dat combineren met icf schema

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

en niet opvallen maar afvallen sorry voor me spelfout

ik kan alleen schema van ss vinden zou je mij of iemand anders mij mischien een link kunnen sturen van icf schema en ik moet ook opvallen vooral me buik en borst kan ik dat combineren met icf schema ---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ---------- en niet opvallen maar afvallen sorry voor me spelfout
Opvallen? of een gevalletje van autocorrect op je mobiel device en bedoel je afvallen? ICF is volgens Jason Blaha goed te combineren met afvallen (cutten). In dit geval ga je de Cut-versie van ICF doen (Zie de FAQ van dat schema) in combinatie met een Cut-voedingschema die je hier inde voedingsectie kunt maken / afstemmen. Succes.

p.s. afvallen terwijl je ICF doet is wel zonde van je spiergains, je wordt wel sterker, maar krijgt er bijna geen massa bij. Probeer het cutten zo korten mogelijk te houden door echt een kilo per week af te vallen, desnoods door extra cardio als je niet zo weinig wilt eten.

is het dan niet verstandig om nu 3x15 kracht te doen en gewicht gewoon licht houden en me vooral richten op cardio & als ik dan wat dunner ben icf gaan doen wat zeggen jullie?

---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

maar ik wil icf zeker gaan volgen bedankt in ieder geval, 2green, blackpanther! Het liefst begin ik toch wel gelijk met Cut-versie van icf gecombineerd met een cut-voedingschema die bij mij past

is het dan niet verstandig om nu 3x15 kracht te doen en gewicht gewoon licht houden en me vooral richten op cardio & als ik dan wat dunner ben icf gaan doen wat zeggen jullie? ---------- Toegevoegd om 14:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ---------- maar ik wil icf zeker gaan volgen bedankt in ieder geval, 2green, blackpanther! Het liefst begin ik toch wel gelijk met Cut-versie van icf gecombineerd met een cut-voedingschema die bij mij past

Nee, nu starten dan val je sneller af. Meer spieren verbruiken meer energie en in het begin krijg je zelfs massa erbij als je cut. Ik wilde je er enkel opwijzen dat je je cut serieus moet oppakken zodat je zo snel mogelijk op gewicht bent en weer extra snel massa kunt opbouwen.

Gewoon ICF in cut vorm doen met een goed voedingschema. Als je voor je gevoel te weinig moet eten om een kilo/weer af te vallen ga je aansluitend aan je training of op rustdagen wat extra cardio doen.

p.s. als je begint met een cut schema zou ik niet ineeens heel weinig gaan eten, maar in stapjes van +-150 a 250 gram/week afbouwen t.o.v. wat je nut eet. Anders krijg je misschien onbedwingbare vreetbuien, die kun je beter voorkomen, is funest voor je motivatie.

dat brengt me al een stuk verder en massa het maakt me niet veel uit als het er maar komt ik heb geduld al helemaal als het gaat om me lichaam ik heb de site bekeken van het trainingschema maar is er ook een Nl versie van Cut-versie ICF zo niet kan iemand het dan voor me vertalen me engels is niet al te goed sorry dat ik zo veel vragen stel!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Ps: google chrome vertaler was ook geen succes

dat brengt me al een stuk verder en massa het maakt me niet veel uit als het er maar komt ik heb geduld al helemaal als het gaat om me lichaam ik heb de site bekeken van het trainingschema maar is er ook een Nl versie van Cut-versie ICF zo niet kan iemand het dan voor me vertalen me engels is niet al te goed sorry dat ik zo veel vragen stel!

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Ps: google chrome vertaler was ook geen succes

Denk dat je voor het vertalen iemand in je kenniskring moet vragen, denk dat er maar weinig zin hebben om zo maar even zo''n lang verhaal te vertalen. Weet niet hoe lastig engels voor je is, anders gewoon proberen te lezen en hier vragen stellen als je iets niet begrijpt?

haha ja idd dat begijp ik moet zeggen dat ik al best veel heb geleerd in een korte tijd op dit forum. ik ga me best doen het gaat mij echt puur om het schema

---------- Toegevoegd 10 February 2015 om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 February 2015 om 23:47 ----------

okee een paar vragen: moeten alle sets moeilijk gaan of licht beginnen?
hoelang moet/kan je doorgaan met dit schema? En is dit niet te hoog gegrepen voor een beginner als mij?

Het schema is juist alleen bedoeld voor beginners en volledig ongeschikt voor gevorderden, dus is het niet te hoog gegrepen.

Je moet licht beginnen en dan de volgende trainingdag dat je dezelfde oefening doet het gebruikte gewicht verhogen met de aangegeven hoeveelheden. Dat betekend dat je voor de Squat drie maal per week zwaarder gaat en de deadlift eenmaal per week zwaarder.

Probeer gewoon te verhogen met de aangegeven hoeveelheden. Doe je meer dan heb je zo te veel te pakken en daarop groei je juist minder. De truuk is iedere keer je spieren iets mee te belasten zodat er supercompensatie plaats vindt (lees de spier past zicht aan bij belastingen die in de buurt komen van zijn max, waardoor diezelfde spier de volgende keer meer kan tillen... en je dus moet verhogen om dan weer sterker te worden).

p.s. als in dit schema te veel oefeningen zitten voor je dan is stronglift 5x5 ook een goed alternatief, waarop je ook flink zult groeien. Probeer gewoon even uit welke je het fijnst vindt... belangrijkste is dat je het volhoud en geen trainingen overslaat... ook niet als je geen zin hebt.

ja inderdaad dat is wel belangrijk ik ben er wel een beetje uit ik heb alleen 2 vragen nog over dat is met hoeveel moet ik elke training verhogen met de cut versie & wie kan dit stukje tekst voor mij vertalen? How should I lift when cutting?
The cutting version is 3x5 for main lifts, 2x8 for accessory lifts. Also, you only progress every other session, not every session. Example Workout B: deadlift 200, next workout B: deadlift 200, next workout B: deadlift 205.

ja inderdaad dat is wel belangrijk ik ben er wel een beetje uit ik heb alleen 2 vragen nog over dat is met hoeveel moet ik elke training verhogen met de cut versie & wie kan dit stukje tekst voor mij vertalen? How should I lift when cutting? The cutting version is 3x5 for main lifts, 2x8 for accessory lifts. Also, you only progress every other session, not every session. Example Workout B: deadlift 200, next workout B: deadlift 200, next workout B: deadlift 205.

Tijdje niet meer geweest, inmiddels iemand je verder geholpen?

nee niemand heeft me verder geholpen maar ik wil graag 4/5 dagen gaan trainen wat raad je me aan?

Ik raad je aan om dat niet te doen, tenzij eenvan die dagen alleen cardio mag zijn.

Ub/lb als je 4 dagen wilt

Wat is het verschil

Terug
Naar boven