- Waardering
- 6.949
Grootscheepse inval politie bij sportschool
Sportschool Fitness Boulevard aan de Jan Thijssenweg langs de Vliet is gisteren door de politie ontmanteld. Politiemensen namen fitnessapparatuur en geld in beslag in een grootscheeps onderzoek naar witwaspraktijken en illegale handel in anabolen en erectiepillen.
42 verdachten gearresteerd bij 41 huiszoekingen naar doping: politie vindt 140.000 euro cash bij uitbater (28) fitnessclub
De federale politie heeft de uitbater en de coach van een fitnessclub in de Kortrijkstraat in Bevere (Oudenaarde) aangehouden. Bij een grootscheepse gerechtelijke actie naar doping, met maar liefst 41 huiszoekingen in heel Vlaanderen, vond de politie bij hem thuis onder meer 140.000 euro cash en...
Shandor (25) waarschuwt voor anabolen: ‘Iedereen ziet je spieren, maar niet de shitshow erachter’
Voor zijn 30ste meedoen aan een bodybuildwedstrijd. Dat is het doel van Shandor, die anabolen gebruikt om zijn spiermassa te laten groeien en daar openhartig over vertelt op zijn eigen TikTok-account. Niet om anderen over te halen, maar om te waarschuwen voor de bijeffecten.
Dopingcontroles in de sportschool
In dit blogbericht lees je waarom je in Zweden gespierd zou kunnen worden weggevoerd voor een dopingtest. Dopingcontroles in de sportschool
Afgelopen dinsdag (18-12-2012) werd er in de zaal waar ik train een dopingcontrole gehouden. Ik train in Teralfene in de provincie oost-Vlaanderen te België.
Ik en 7 andere mannen waren omstreeks 15.45 uur aan het trainen toen er plots 10 mannen met koffers in de zaal kwamen binnengelopen. Een van de mannen nam het woord en zei dat ze dopingcontroleurs van de Vlaamse gemeenschap waren vergezeld van 3 agenten van de federale politie en vroegen ons om te stoppen met trainen en mee te werken aan de controle. De agenten noteerden onze naam en onze gegevens en vroegen om onze rugzakken en...
Ik en 7 andere mannen waren omstreeks 15.45 uur aan het trainen toen er plots 10 mannen met koffers in de zaal kwamen binnengelopen. Een van de mannen nam het woord en zei dat ze dopingcontroleurs van de Vlaamse gemeenschap waren vergezeld van 3 agenten van de federale politie en vroegen ons om te stoppen met trainen en mee te werken aan de controle. De agenten noteerden onze naam en onze gegevens en vroegen om onze rugzakken en...