Fitness Seller

Een vraag aan alle mede fanatiekelingen aan de Aas

Almere036

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste Mannen,

Ik heb een vraag over mijn 3e kuur.
Het betreft om andarol 100mg per dag 500mg test cyp en deca 400mg om de 7 dagen. Ik zit nu in mijn 8ste week . En ben lichtelijk in de war. Ik ben zowel in kracht als fysiek enorm gegroeid. Alleen het gekke is ik ben niet tot nauwelijks aangekomen . Hebben jullie hier een verklaring voor?? Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
Want zie eruit alsof io 15 kilo ben aangekomen maar in werkelijkheid is dat maar 2 kilo . En kom geen vocht aan lijk alleen maar droger te worden

Mijn kledingmaat liegt er niet om want ben naar ruimvallende maat m tot een kleine vallende maat L naar een groot vallende XXl gegaan

je bent 3 kleding maten gegroeid in 8 weken?
Really?

Of jij hebt super genen, of je hebt super gear of je lult wat... :-)

Je begrijpt mij verkeerd. Ik ben mijn eerste kuur 20 kilo aangekomen mijn 2e kuur kwam 7 kilo erbij. Ben toen in een jaar tijd van maatje s naar een ruimvallende m ( KLEIN VALLENDE L) gegaan . Nu mijn 3e kuur draag ik inmiddels xxl wat aardig krap begint te zitten alleen ben vrijwel niks aangekomen . Hoe kan dit?

Sorry als het onduidelijk was hoop nu een stuk duidelijker

waarom maak je je er zorgen om.. t*ring zeg. topics worden geopent dat ze niet gainen en vragen hebben. Jij gaint em flink als we je moeten geloven en zelfs daarover word geklaagd

is toch juist mooi als je wel groter oogt maar niet zwaarder word, het gaat er uiteindelijk om hoe je eruit ziet niet hoe zwaar je bent.

Ooo ik klaag ook zeker niet!!! Maar ik was gewoon nieuwschierig hoe dit kan? Puur uit intresse om extra kennis te vergaren. Denk er ook het zelfde als wengstertje over. Zolang je het maar ziet. Thanks for the comments

Hoeveel woog je bij je eerste kuur en hoeveel weeg je nu dan ?

1e kuur 60kg naar 80kg 20 kg erbij
Dianabol Test e 500 mg equipose 600 mg
Duur15 weken

2e kuur 78 kg naar 85 kg 7 kg erbij.
Dianabol Sus 750mg tren e 600mg
Duur 15 weken

3e kuur 83kg naar 85kg 2 kg erbij
Anadrol 100mg per dag 1-4 weken
Test cyp 500mg deca 400mg
Duur 15 weken ( nu in mij 8ste week)

Alleen de 2e kuur is geen aanrader op die dosering. Als je sociaale leven je lief is. Ik werd rond week 10 helemaal koekkoek

Kuren op 60 kg is anders ook geen aanrader. Had je toen überhaupt al eens een halter vastgehad?

10 jaar lang heb ik de ijzers in kij handen. woog voor ik een vrouw kreeg met 2 kinderen 78kg naturel. Alleen toen kreeg ik een hoop verantwoording stress erbij / eigenzaak toen vlogen de kilo.s eraf.

Je begrijpt mij verkeerd. Ik ben mijn eerste kuur 20 kilo aangekomen mijn 2e kuur kwam 7 kilo erbij. Ben toen in een jaar tijd van maatje s naar een ruimvallende m ( KLEIN VALLENDE L) gegaan . Nu mijn 3e kuur draag ik inmiddels xxl wat aardig krap begint te zitten alleen ben vrijwel niks aangekomen . Hoe kan dit?
kuren met maat S

hoe dan?

Ben niet altijd zo geweest naturel heb ik op mijn max 78kg gewogen. Train inmiddels nu zo.n 10 jaar. Kreeg alleen een hele leuke vrouw met 2 kinderen erbij op mijn 20e begon mijn eigen zaak toen vlogen de kilos eraf

Mijn normale onderhouds voedingschema ligt al op 5500 calorieen anders val ik af dus met een eigen zaak en 6 x per week trainen bleef er niet veel van mij over

Ben je een tijdje gestopt geweest met trainen door die omstandigheden ? Lijkt me dat je bij je eerste kuur vooral een voordeel had van spiergeheugen.

Terug
Naar boven