Fitness Seller

Eerder stoppen met dbol only kuur

Tino0

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
73kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

ik zit al sinds ik train op deze forum maar heb tot op heden nooit de behoefte gehad om een account te maken. Omdat ik mezelf als beginner/tiener zie post ik in deze sectie.

Korte introductie: Mijn naam is Tino, ik ben 19 jaar. Mijn lichaam valt onder de categorie ectomorph. Ik train al vanaf mijn 15e (niet serieus), we kennen het allemaal.. Inschrijven bij de sportschool en vervolgens enkele keren in de maand trainen en eten wat je wil. Nu train ik sinds een jaar 6x per week. Eetschema is prima in orde. Ik woog 59kg i.c.m. 14% body fat. Dat is nu inmiddels een jaar later 73kg icm 7% body fat.

Nou ben ik dom en ongeduldig geweest (hoort bij de leeftijd denk ik) want ik ben zonder enige reden begonnen met een dbol only kuur 30mg per dag. Veel research gedaan en toch begonnen. Gelukkig geen last van neveneffecten. Nu ben ik precies 14 dagen op gang en heb ik besloten om er toch maar vanaf te blijven omdat het gewoon ontzettend dom is om op deze leeftijd al aan de AAS te beginnen. Voor al mijn leeftijdsgenoten die dit nu lezen en overwegen om eraan te beginnen: Het is het niet waard!;)

Waar het mij nu eigenlijk om gaat is of ik nu na 14 dagen alsnog moet nakuren. Heb vanochtend de laatste pil genomen en heb nolvadex liggen om na te kuren. Verder vraag ik jullie of de ''schade'' al aangericht is aan mijn lichaam of dat dit nog te redden is. Ik heb er namelijk ontzettend spijt van en wil vanaf morgen (vandaag rustdag) weer naturel oppakken!

Alvast bedankt en excuus als ik in de verkeerde sectie zit!

moeilijk te beantwoorden. Ik zou het afmaken omdat je nu toch al bezig bent , en zoveel schade zal een dbol only kuurtje ook niet doen , mischien lager doseren. Ik dacht dat arnold op zijn 16de al dbol slikte (10mg).

Ik denk dat niemand hier een echt antwoord op kan geven.

ik ben bang dat het te laat is, je pik zal waarschhijnlijk niet meer verder groeien en je schouders zullen nooit meer breder worden daarnaast zal je dit aantal gezichtshaar behouden. jammer dat dit soort dingen gebeuren bij jonge jongens maarja..

Dianabol is behoorlijk levertoxisch, dus alleen maar meer reden om te stoppen. Voor zover ik weet is na 2 weken je eigen testosteronaanmaak nog niet onderdrukt, dus als ik jou was zou ik nu stoppen, en dan is nakuren niet nodig.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben bang dat het te laat is, je pik zal waarschhijnlijk niet meer verder groeien en je schouders zullen nooit meer breder worden daarnaast zal je dit aantal gezichtshaar behouden. jammer dat dit soort dingen gebeuren bij jonge jongens maarja..

Haha nou kan dan maar net zo goed stoppen met fitnessen volgens soldier92.
Als iemand nog advies heeft over nakuren graag en hoeveel aangezien ik het maar 14 dagen gebruikt heb en ik 19 jaar ben dus barst van de testosteron vergeleken bij een oudere gozer.

Laatst bewerkt:
Waarom niet verder gaan? je hebt je gear, je hebt geen bijwerkingen tot nu toe, waar ben je bang voor?

Die kerel is nog in de groei en kiest voor een zwaar aromatiserende AAS zonder oestrogeenblokkers en sommige adviseren om door te gaan? Ik zou per direct stoppen en meteen nakuren.

Die kerel is nog in de groei en kiest voor een zwaar aromatiserende AAS zonder oestrogeenblokkers en sommige adviseren om door te gaan? Ik zou per direct stoppen en meteen nakuren.

ik vraag waarom hij niet door wilt gaan? ik adviseer hem niet om door te gaan met de kuur... Wil gewoon weten waarom hij van gedacht is veranderd.

Doorgaan! Heb je al gains gemaakt?

Gewoon stoppen en over een jaar of 2 als je nog traint weer pakken! ;)

ik vraag waarom hij niet door wilt gaan? ik adviseer hem niet om door te gaan met de kuur... Wil gewoon weten waarom hij van gedacht is veranderd.
Omdat het ondanks een solide eetschema/trainingsschema niet de gewenste resultaten levert en omdat ik voel aan mijn lichaam dat het erg toxic is. Daarom besloten om ermee te stoppen en die gains gewoon naturel te pakken!

Doorgaan! Heb je al gains gemaakt?
Niet zoveel als ik had gehoopt. Weinig tot geen vocht wel 1-1,5kg massa.

Gewoon stoppen en over een jaar of 2 als je nog traint weer pakken! ;)
Nou, aangezien het feit dat ik nu erg afgeknapt ben op AAS zat ik eerder te denken aan een jaartje of 24. Tegen die tijd weet ik hoe ik mijn lichaam optimaal kan voeden en trainen en lijkt het mij nuttiger om dan pas te kuren. Dianabol overigens nooit meer liever injecteren:)

Wat doe je eigenlijk met een dbol only kuur
Nieuwsgierigheid;)

Nou heb ik besloten om toch na te kuren. Mijn laatste vraag is daarom dus ook; op hoeveel zal ik de nakuur doseren aangezien de kuur zo kort was.

Je zegt 14 dagen bezig te zijn na veel research en geen neveneffecten en al een klein beetje massa gepakt te hebben, maar zegt tegen je leeftijdsgenoten (mij) dat het het totaal niet waard is.

daar volg ik je even niet

Je hoeft niet bang te zijn voor onherstelbare schade aan je lichaam. Het is verstandig dat je stopt als je er zelf ook niet achter staat.

Volgens mij hoef je niet na te kuren aangezien het maar 2 weekjes zijn, nolva zijn ook geen snoepjes en zijn ook schadelijk...

jep nolva is geen snoep, maar je lichaam zit nu wel onder druk. wat je naar mijn mening het beste kan doen is naar een docter gaan. bloed prikken en van je doc. advies vragen. je kan dan ook meteen zien hoe je bloedwaardes zijn en de schade controleren. het zal niet erge schade zijn. ik zou me daar niet zorgen om maken. wat je wel zou kunnen doen is misschien 1 weekje na kuren met 20 mg nolva? voor de rest kan je misschien wat verder rond lezen en info over je nakuur winnen. ik vind het een goede keus van je dat je bent gestopt. het was een betere keus geweest als je neit was begonnen want nu zit je op het halve werk. je kan ook je kuur afmaken en een tijd lang niets meer aanraken.
succes man ;)

jep nolva is geen snoep, maar je lichaam zit nu wel onder druk. wat je naar mijn mening het beste kan doen is naar een docter gaan. bloed prikken en van je doc. advies vragen. je kan dan ook meteen zien hoe je bloedwaardes zijn en de schade controleren. het zal niet erge schade zijn. ik zou me daar niet zorgen om maken. wat je wel zou kunnen doen is misschien 1 weekje na kuren met 20 mg nolva? voor de rest kan je misschien wat verder rond lezen en info over je nakuur winnen. ik vind het een goede keus van je dat je bent gestopt. het was een betere keus geweest als je neit was begonnen want nu zit je op het halve werk. je kan ook je kuur afmaken en een tijd lang niets meer aanraken.
succes man ;)

één week nakuren met nolva!! ofwel kuur je niet na ofwel doe je een normale nakuur. en waarom naar een dokter gaan? het enigste probleem dat hij zal hebben, is dat zijn libido minder zal zijn en dat hij een paar weekjes geduld moet hebben om te herstellen.

Kuurtje afmaken en nakuren, het is weer een leermoment in je leven....

Terug
Naar boven