Fitness Seller

eerste bestelling

criek

Novice
Waardering
0
Mijn doel is om meer spier massa te krijgen en voller te worden.
ik ben nu bij ene punt gekomen dat ik met moeite voller word.

daarom wil ik nu suppl. gaan proberen
ik dacht een combi van
http://www.perfectbody.nl/product_t...6&session_id=75604c4bc560e7cadca353e09779b855

of
http://www.perfectbody.nl/product_template.htm?product=185&pname= Perfect Whey Amino 2300&bname=PerfectBody.nl

en daarnaast wat creatine, namelijk

http://www.perfectbody.nl/product_t...4&session_id=75604c4bc560e7cadca353e09779b855

wat vinden jullie dr van, en welke combi raden jullie me aan??
alvast bedanlk:)

een leergierige Newbie ;)

wat ik zelf een goede Combinatie vind is : Creatine of Glutamine met Vanadylsulfaat, HMB en Whey!

• Topic Starter Topic Starter
watgebeurd er met je lichaam als je twee of drie maanden met suppl. getraind, en daarna stopt met creatine en dergelijke. verder eet je wel helemaal goed. verlies je dan al je spier massa??

lol, weetje! Creatine houd vocht vast. Als je er mee stopt dan gaat dat vocht er weer uit! Als je gewoon knetter hard trained maakt het weinig uit! Maar volgens mij is 3 maand achter elkaar creatine gebruiken nie zo goed! En je moet ook niet denken dat je in eens mega breed wordt, Zorg er voor dat je goed eet, hard traind en veel koprollen maakt dan komt het wel goed!

als je stopt met je supps zal je spiermassa niet verkleinen, je zult wel minder intensief kunnen trainen en minder snel spiermassa bijkweken.

het regeltje bij creatine is dat de periode waarin je crea neemt even lang is als de periode waarin je geen crea neemt, ik doe 2 maanden nemen, 2 maanden niet.

HMB werkt niet

whey, creatine, zink, multivits en dextrose vormen een goede starterskit

lol HMB werkt nie? HMb voorkomt spierafbraak, misschien werkte het bij jou nie omdat je spierafbraak niet hoog genoeg was! ;)

nasty^PhysIc zei:
lol HMB werkt nie? HMb voorkomt spierafbraak, misschien werkte het bij jou nie omdat je spierafbraak niet hoog genoeg was! ;)
Dacht dat HMB soms bij beginners enig effect had, maar bij iets (niet veel) meer gevorderde bodybuilders het geen zak uitmaakte. Maar de overall conclusion zou toch zijn : geldverspilling.

Dan kan je weer gaan argumenteren dat ik er niets over kan zeggen als ik er zelf geen ervaring mee heb, maar je kan toch al die hypes niet uittesten.

creatine mag je best langer gebruiken hoor, de regel dat je lichaam het daarna niet meer aanmaakt is totaal achterhaald, nu natuulijk geen jaren aan een stuk gaan gebruiken he

en wat betreft die hmb moet ik Raistlin gelijk geven

bart82 zei:
als je stopt met je supps zal je spiermassa niet verkleinen, je zult wel minder intensief kunnen trainen en minder snel spiermassa bijkweken.

het regeltje bij creatine is dat de periode waarin je crea neemt even lang is als de periode waarin je geen crea neemt, ik doe 2 maanden nemen, 2 maanden niet.

HMB werkt niet

whey, creatine, zink, multivits en dextrose vormen een goede starterskit

Wat is dan een kit voor gevorderden :p

In ieder geval ben ik het met deze kitsamenstelling eens...Zelf ben ik even gestopt met creatine. Ik ga deze weer gebruiken als ik even niet meer vooruitkom.

o ja..en HMB heb ik ook wel eens gebruikt....maar of dit spul zn geld waard is, daar heb ik ook sterk mijn twijfels over...Wanneer je gewoon goed eet en je aan de voornoemde starterskit houdt, bespaar dan het geld en schaf geen HMB aan. ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
wat is HMB nou ??? ?

Een suplement dat niet werkt.

Als het aan mij zou liggen zou ik die MHB ook laten staan en koop er een paar kilo pikfilet voor ;) Vergeet ook de tribulus producten maar, dat is niks. Ook over ZMA zijn de meningen verdeelt.

Voor mij is de basis naast de juiste voeding: een goede Whey shake (combinatie van verschillende eiwitten) en een goede creatine als Swole v2 of San V12 + multivitamine. Als je geld over hebt kun je inderdaad gaan voor zink en dextrose.

criek zei:

Hydroxymethylbutyraat...er wordt van beweerd (door de fabrikanten of course) dat het de spierafbraak tegengaat door o.a. ik meen verlaging van cortisol in t bloed. dat laatste weet ik ff niet zeker.

Maar om n lang verhaal kort te maken: het werkt niet...het moet n anabool middel voorstellen maar melk is waarschijnlijk anaboler. :D

Terug
Naar boven