BeuckelaersB
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 60kg
Hallo!
Ik ben pas gestart met fitness.
Vroeger toen ik competitie deed (wielrennen) zat ik in de winter 3x op de week in de fitness voor alles wat te verstevigen.
Ik ben nu 20 jaar, 1m73 en sta nog altijd scherp. Nergens vet dus aankomen is de boodschap!
Ik heb een 2 - 3 tal vrienden die goeie raad geven qua fitness en oefeningen/houdingen, maar ik ben benieuwd wat ik nog moet aanpassen aan mijn schema.
Toen ik begon (14 Maart) woog ik 57,5kg.
Vandaag weeg ik 62kg. Is toch meer dan 5kg aangekomen op een maand tijd.
Ik trainde 3 dagen in de week
Ma: Borst & rug
Woe: Armen
Vrij: Schouders & benen.
Nu train ik 4 dagen in de week.
Ma: Borst & Biceps
Di: Rug & Triceps
Do: Schouders
Vrij: Benen
Dit voelt beter aan.
Nu, mijn eetschema.
7u: 30g havermout in 200ml melk (warmgekookt) + 2 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet.
9u: Whey shake 28g - 500ml water + 4 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet.
12u: 200g kip met 100g bruine rijst + 2 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet + 30g cashewnoten
15u: 2 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet + banaan
17u: Vleesmaaltijd met aardappelen en groenten. en dan om 20u 100g bruine rijst met 200g kip.
Als het geen vleesmaaltijd is, wordt het 100g bruine rijst met 200g kip.
21u: Whey shake.
22u: 30g cashewnoten.
Als het een trainingsdag is wordt de rijst/kip maaltijd van 17u opgeschoven tot na de training. Vlak na de training komt dan de whey shake.
Ik drink heel de dag door 2 a 3l water.
Als ik een week of 2 weken mijn caloriebehoefte had uitgerekend, kwam ik op 2837 uit.
Maar ik kom elke week bij, moet ik dan elke week opnieuw uitrekenen of niet?
Alvast bedankt!
Ik ben pas gestart met fitness.
Vroeger toen ik competitie deed (wielrennen) zat ik in de winter 3x op de week in de fitness voor alles wat te verstevigen.
Ik ben nu 20 jaar, 1m73 en sta nog altijd scherp. Nergens vet dus aankomen is de boodschap!
Ik heb een 2 - 3 tal vrienden die goeie raad geven qua fitness en oefeningen/houdingen, maar ik ben benieuwd wat ik nog moet aanpassen aan mijn schema.
Toen ik begon (14 Maart) woog ik 57,5kg.
Vandaag weeg ik 62kg. Is toch meer dan 5kg aangekomen op een maand tijd.
Ik trainde 3 dagen in de week
Ma: Borst & rug
Woe: Armen
Vrij: Schouders & benen.
Nu train ik 4 dagen in de week.
Ma: Borst & Biceps
Di: Rug & Triceps
Do: Schouders
Vrij: Benen
Dit voelt beter aan.
Nu, mijn eetschema.
7u: 30g havermout in 200ml melk (warmgekookt) + 2 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet.
9u: Whey shake 28g - 500ml water + 4 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet.
12u: 200g kip met 100g bruine rijst + 2 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet + 30g cashewnoten
15u: 2 sneden volkorenbrood met kippewit of kalkoenfillet + banaan
17u: Vleesmaaltijd met aardappelen en groenten. en dan om 20u 100g bruine rijst met 200g kip.
Als het geen vleesmaaltijd is, wordt het 100g bruine rijst met 200g kip.
21u: Whey shake.
22u: 30g cashewnoten.
Als het een trainingsdag is wordt de rijst/kip maaltijd van 17u opgeschoven tot na de training. Vlak na de training komt dan de whey shake.
Ik drink heel de dag door 2 a 3l water.
Als ik een week of 2 weken mijn caloriebehoefte had uitgerekend, kwam ik op 2837 uit.
Maar ik kom elke week bij, moet ik dan elke week opnieuw uitrekenen of niet?
Alvast bedankt!