XXL Nutrition

Eerste cycle Test 250 + Anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat zijn uit jou ervaring voor iemand van 169cm lang, atletisch postuur van zich zelf, V tape. Kleine buikje nog, abs licht zichtbaar. 71kg. Wat zijn voglens jou voor iemand die 5/6 gymt per week zonder gear. Ik ga er van uit ook om 5/6 per week te trianen tenzei ik mij Super sayain ultra insticts voel dan 7 dagen. Hoe denk jij dat ik er uit kom ong? Meer lean ook en wat vet afgevallen you think? Ik eet geen suikers btw en carbs heeeeel weinig. Voorname melk, maar geen rijst etc. Give me a prediction brother. Zal foto aan einde van cycle sturen voor jullie boys.
Ben zelf toentertijd m'n eerste kuur gestart op 68kg, 172cm, abs wel goed zichtbaar
Woog aan het einde 78kg, daarna 3-4 kg weer verloren dus 74kg ofzo overgehouden

Maar wat er gebeurt is uiteindelijk aan jou, of je afvalt en leaner wordt of juist aankomt ligt aan je voeding, niet aan de gear

Zou niet eerste cycle cutten, dat is gewoon weg zonde

• Topic Starter Topic Starter
Ben zelf toentertijd m'n eerste kuur gestart op 68kg, 172cm, abs wel goed zichtbaar

Maar wat er gebeurt is uiteindelijk aan jou, of je afvalt en leaner wordt of juist aankomt ligt aan je voeding, niet aan de gear

Ben benieuwd man, ik eet naar mijn gevoel voor honger, ik eet geen brood suiker etc. Enkel vlees, melk,kaas soms eieren als ik zin heb etc. Maar hoog in eiwit, laag ik koolhydraten. Maar ik doe dit nu al 3 maanden en voel me geweldig. Je kan zeggen dat ik carnivore ben maar ik hou het op lage keto voor nu omdat ik wel van plan ben veel melk te drinken tijdens cycle. Enigste wat ik neem voor beter stoelgang is

Psyllium Husk-vezel​

Maar ik zal gewoon eten naar mijn gevoel voor honger, aan de eiwitten kom ik wel, daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Kcal, ligt aan wat ik eet, vandaar ook de increase in melk zodat ik wel op mijn kcal behoefte kom. Het honger gevoel wat ik nu dus heb is oprecht en wat mijn lichaam nodig heeft. Voorheen toen suiker at etc, ik kon eten als de malle en de cravings gingen maar niet weg. Ben 30kg afgevallen, ben nooit dik geweest in mijn jeugd etc. Had een slechte behoefte die ik dagelijks deed, had een tijd enorm stress gehad, had me onderneming ook verkocht was even allemaal teveel voor mij. Was ook 7 dagen aanwezig op mijn zaak en draaide 16 uur per dag. Anyway was toen wat gebeurd en toen ging alles dus snel. Stressvolle periode, paniekaanvallen etc. Ik was van kerel 70kg naar 101kg in kleine 6 maanden. Letterlijk, ben toen gaan dieeten, ging goed maar was zwaar om vol te houden, 80kg getikt en daarna alles weer terug gekomen nadat ik was gestopt met me dieet. Nu doe ik al 3 maanden carnivore en ben afgevallen zonder moeite na de eerste 2 weken om te wennen, Heb geen suiker cravings meer zelf als het voor me neus ligt. Producten van deze tijd die je koopt in de supermarkt zijn gemaakt om je verslaafd aan te maken geloof me. Suiker is gewoon een drug, had een maand carnivore gedaan, dacht hmm oke nu cheater 1 dagje kan wel, broo ik was gewoon letterlijk dat uur nog ziek geworden enorm, en cravings van suiker bleven letterlijk 4 dagen lang bij me hangen.

Laatst bewerkt:
Wat zijn uit jou ervaring voor iemand van 169cm lang, atletisch postuur van zich zelf, V tape. Kleine buikje nog, abs licht zichtbaar. 71kg. Wat zijn voglens jou voor iemand die 5/6 gymt per week zonder gear. Ik ga er van uit ook om 5/6 per week te trianen tenzei ik mij Super sayain ultra insticts voel dan 7 dagen. Hoe denk jij dat ik er uit kom ong? Meer lean ook en wat vet afgevallen you think? Ik eet geen suikers btw en carbs heeeeel weinig. Voorname melk, maar geen rijst etc. Give me a prediction brother. Zal foto aan einde van cycle sturen voor jullie boys.
Als je net als Goku wilt worden moet je voeding natuurlijk goed zijn. Daar horen ook carbs bij..! Rijst zou ik zeker eens overwegen om in je schema toe te gaan passen. Melk heb ik zelf niet zo’n goede ervaring mee, ga ik enorm van bloaten.

Ennn, ik zou je eerste kuur in ieder geval niet verspillen aan cutten maar flink massa mee pakken. Als je het goed aanpakt moet je de 80+ kg BW wel kunnen halen in 10 weken.🤗

Dit dus 😉

Als je net als Goku wilt worden moet je voeding natuurlijk goed zijn. Daar horen ook carbs bij..! Rijst zou ik zeker eens overwegen om in je schema toe te gaan passen. Melk heb ik zelf niet zo’n goede ervaring mee, ga ik enorm van bloaten.

Ennn, ik zou je eerste kuur in ieder geval niet verspillen aan cutten maar flink massa mee pakken. Als je het goed aanpakt moet je de 80+ kg BW wel kunnen halen in 10 weken.🤗
Komt goed, aan me kcal ga ik komen, en ik zal niet gaan slapen met honger. Gewoon eten wat mijn lichaam naar kreeft. Het honger gevoel wat ik nu heb ik zoiezo oprecht. We zullen het zien sir.

Komt goed, aan me kcal ga ik komen, en ik zal niet gaan slapen met honger. Gewoon eten wat mijn lichaam naar kreeft. Het honger gevoel wat ik nu heb ik zoiezo oprecht. We zullen het zien sir.
Naar bed met een pond kwark in de maag natuurlijk! 😝 Maar serieus, eet voldoende want daar ga je geen spijt van krijgen…!

Naar bed met een pond kwark in de maag natuurlijk! 😝 Maar serieus, eet voldoende want daar ga je geen spijt van krijgen…!
Als ik kwark er bij gooi zijn me eiwitten wel extreem hoog, tik dan bijna de 200gram eiwit per dag, is dat geen probleem voor de body? Of juist
goed?

Gewoon eten wat je lichaam craved is nu niet echt een goede aanpak.
Zou eens beginnen met een goed plan op papier te zetten en wijzigingen te maken obv weekgemiddeldes van je gewicht.
Houd grip op zoveel mogelijk variabelen in plaats van maar wat te doen (als je optimaal resultaat wilt)

Zou eens beginnen met een goed plan op papier te zetten en wijzigingen te maken obv weekgemiddeldes van je gewicht.
Houd grip op zoveel mogelijk variabelen in plaats van maar wat te doen (als je optimaal resultaat wilt)
Oke sir
Magere

ja dat is prima, 200 gram per dag niks mis mee. Uit welke andere bronnen haal je nog meer eiwitten?
Vlees, melk. Ik eet ongeveer 600 tot 800gram vlees per dag. Over heel de dag. Soms wat minder, soms wat meer. Ligt er aan hoeveel honger ik heb. Zoals nu, heb ik net 700gram koteletten naar binnen gewerkt. Waarschijnlijk eet ik zo nog wat kip met vel. Voor mij is de vel met kip belangrijk, ik moet wel aan bepaalde vetten komen omdat ik geen brood etc. Ik doe altijd boodschappen bij de groothandel en haal dan vlees voor de aankomende 2 maanden. Sta dan wel letterlijk heel de dag in de keuken alles te snijden en te wegen. Maar dan heb ik wel eten voor de aankomende 2 maanden, lekker relaxed.

Helemaal met je eens maar ik denk dat je het vorige topic van TS hebt gemist. Hij is er volhardend in om te gaan kuren. Dat zijn voeding voor/tijdens de kuur al niet in orde is dat weten we nu wel. Dat is iets waar hij zich nu op gaan focussen…

Helemaal met je eens maar ik denk dat je het vorige topic van TS hebt gemist. Hij is er volhardend in om te gaan kuren. Dat zijn voeding voor/tijdens de kuur al niet in orde is dat weten we nu wel. Dat is iets waar hij zich nu op gaan focussen…
Haha we zullen zien, heb zojuist anavar binnen gekregen heb net 40MG genomen. Als goed is krijg ik mijn Test morgen binnen anders overmorgen. Wish me luck.

Haha we zullen zien, heb zojuist anavar binnen gekregen heb net 40MG genomen. Als goed is krijg ik mijn Test morgen binnen anders overmorgen. Wish me luck.
Wish you luck :thumb: lots of it. (maar ...die voeding lijkt niet okee)
Heb je wel een bloed onderzoekje gedaan? Hoort een beetje bij kuren. Misschien ben je met je kotteletten nu al wel op weg naar een hartaanval.

Wish you luck :thumb: lots of it. (maar ...die voeding lijkt niet okee)
Heb je wel een bloed onderzoekje gedaan? Hoort een beetje bij kuren. Misschien ben je met je kotteletten nu al wel op weg naar een hartaanval.
Hahah, dat denk jij, maar misschien moet jij eens carnivore diet meer over inlezen en dan nog eens terug komen op al het vet. Ik weet wat je denkt, maar doe ff onderzoekje maat.

Gewoon eten wat je lichaam kreeft 💯
Dit gaat sowieso kut uitpakken dus blijf alsjeblieft loggen voor ons vermaak <3
Top van je, je bent echt een motivator, ik ga er voor zorgen dat dit gaat werken. Deze man, geef gewoon toe, je bent verslaafd aan cabs en suikers kunnen niet zonder. Ik was daar ook bro. Doe even onderzoek maat. Ik ben geen kleine eter zoals jou misschien, ik eet als een echte man. Dus ik als ik zeg ik eet waar ik naar crave, dan eet ik goed. Ik heb geen moeite met eten, ik heb moeite met niet eten. Daarna wanneer ik daar ben, misschien even nummer van je zus voor de vermaak. Mag je hier wel sinds 2020 zijn, maar ik level ff op jou level van manier van praten. Dissend toch. Start die shit, kijken wie aan de het langste eind trekt.

Lief zijn jongens...

Daarom weeg je nog 71kg
Is goed bro
Misschien moet je eerst even lezen voordat je onzin praat, ga nu niet de makkelijke weg out b**chen. Spit die shit dan stoere man. Vermaak de boys, laten we even jou sociale IQ testen. Start.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven