MuscleMeat

Eerste cycle Test 250 + Anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
21G 16mm voor optrekken, is dikke korte naald. de oranje 25g 25mm voor injecteren.
eerst lucht in vial drukken met naald er in laten, en dan langzaam trekken. .5ml loopt zo vol (met naald en cap er op trek je eerst ~ .7ml lucht op en injecteer je in vial. op de kop houden en trekken)
Zal je op de hoogte houden hoe het gaat, ben benieuwd man! Heb zojuist HCG besteld en ook nieuwe Anavar, zal de dose van Anavar iets omhoog goeie na 2 weken.

Thanks sir, Zojuist alle 3 besteld, haha was even mail aan maken had verkeerde maten besteld. Ik dacht de linkjes waar direct goed om te bestellen maar moest nog zelf aanklikken, Achja, je moet het op een manier leren. Enorm bedankt sir.
Heb zojuist HCG besteld en ook nieuwe Anavar, zal de dose van Anavar iets omhoog goeie na 2 weken. Aangezien ik maar 1 potje Anavar heb 20mg 50 stuks. Ik krijg over 2 dagen mijn Test E binnen.

Heb zojuist HCG besteld en ook nieuwe Anavar, zal de dose van Anavar iets omhoog goeie na 2 weken. Aangezien ik maar 1 potje Anavar heb 20mg 50 stuks. Ik krijg over 2 dagen mijn Test E binnen.
niet vergeten ook bac/nac water te kopen als je puur poeder hebt in vial. Want dat moet je mengen als je geen pen koopt als Ovitrelle.

En wat is de reden dat je 8 weken test gaat zetten? Waarom niet langer?

gewoon vial opmaken, klaar. 1e keer

niet vergeten ook bac/nac water te kopen als je puur poeder hebt in vial. Want dat moet je mengen als je geen pen koopt als Ovitrelle.
Er staat bij dit product wat ik heb gekocht 5000ui HCG met 1ml promile Bac. Dus zal dit moet mengen dan zal elke 0,1 ml 500ui zijn? Daarna bewaar ik het in de koelkast.

Eerste keer maatje, even kijken hoe gaat, als goed gaat, gaan we zeker nog keer kuren na goeie rust van 3/4 maanden.
Zou eerder gewoon de kuur verlengen als het goed gaat, 8 weken is redelijk kort gezien het pas na 3 weken volledig verzadigd is

Voor het geld van de Var had je beter vial erbij kunnen kopen ja. hoe ik denk over var heb ik in je andere topic al gezegd, wou daar geen woorden meer aan vuil maken.

Voor het geld van de Var had je beter vial erbij kunnen kopen ja. hoe ik denk over var heb ik in je andere topic al gezegd, wou daar geen woorden meer aan vuil maken.
Ahjoh eerste keer, we zullen het zien, maar bedankt voor alle hulp en info man!

Yoo Boys,

Even kort, ik ga mijn eerste cycle doen van Test e en Anavar

Bedoeling is

Week 1-8 Test-E 250mg per week
Week 1-8 Anavar 20mg
Week 10-13 novladex

Mijn vraag is dit prima zo, of zal ik iets moeten nemen voor de 3 weken dat ik helemaal niks neem omdat ik wacht totdat alle Test-E uit mijn lichaam is. Zoals HCG Ovitrelle/Novo. Zo ja, welke en welke hoeveelheid?

Ik ben 170cm, 30 jaar, 4 jaar gym ik nu en weeg 71KG.
Dat lijkt er meer op🤗

Ik vind je doseringen wel aan de lage kant maar volgens mij is dat al genoemd.

Wbt de nakuur, lees dit maar eens;

250mg test + lichaamseigen test door toedienen van hcg + 20mg anavar pd, lijkt me juist decent!
Omgerekend al snel 450mg. Niks meer aan doen.

250mg test + lichaamseigen test door toedienen van hcg + 20mg anavar pd, lijkt me juist decent!
Omgerekend al snel 450mg. Niks meer aan doen.
Hij moet wel wat resultaat hebben met 71kg BW na 8 weken. De test kickt pas in na een week of 3… en 20mg Anavar zal vrij weinig uithalen. Beter knal je er dan 450mg teste in voor 10-12 weken.🤗

Hij moet wel wat resultaat hebben met 71kg BW na 8 weken. De test kickt pas in na een week of 3… en 20mg Anavar zal vrij weinig uithalen. Beter knal je er dan 450mg teste in voor 10-12 weken.🤗
Ah joh we zien het wel, we missen iemand hier! Waar is Badboy4life hahaha

Wat zijn uit jou ervaring voor iemand van 169cm lang, atletisch postuur van zich zelf, V tape. Kleine buikje nog, abs licht zichtbaar. 71kg. Wat zijn voglens jou voor iemand die 5/6 gymt per week zonder gear. Ik ga er van uit ook om 5/6 per week te trianen tenzei ik mij Super sayain ultra insticts voel dan 7 dagen. Hoe denk jij dat ik er uit kom ong? Meer lean ook en wat vet afgevallen you think? Ik eet geen suikers btw en carbs heeeeel weinig. Voorname melk, maar geen rijst etc. Give me a prediction brother. Zal foto aan einde van cycle sturen voor jullie boys.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven