AndroidHealthClinic

Eerste foto's na 2,5 maand training

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thorian

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ok het stelt nog niet veel voor en is nog pap vergeleken bij jullie. MAAR ik begin toch al een vorm van biceps te zien hahaha. Mijn bovenarmen meten nu met aangespannen arm 40 cm. Volgens mij heb ik aanleg om flinke armen te kunnen krijgen.

EN JA..ik weet dat de fotos van meuk kwaliteit zijn ;)

Laatst bewerkt:
1e pic duw je volgens mij je bicep op tegen je lichaam
2e pic ben je daar je haar aan het doen?

Probeer met een goede camera een foto te maken door iemand anders of zet deze ergens neer met een ontspanner van een paar secondes. En de rest van je lichaam, rug borst, schouders, etc, etc?

Wat zijn je doelen trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
1e pic duw je volgens mij je bicep op tegen je lichaam
2e pic ben je daar je haar aan het doen?

Probeer met een goede camera een foto te maken door iemand anders of zet deze ergens neer met een ontspanner van een paar secondes. En de rest van je lichaam, rug borst, schouders, etc, etc?

Wat zijn je doelen trouwens?

Tja ik ben pas net bezig en weet niet precies hoe ik de pose aan moet nemen. Maar volgens mij duw ik niet tegen mijn lichaam aan.
Het is ook niet een foto om te laten zien hoe goed ik ben. Maar meer om mijn eerste zichtbare spierbobbeltje met jullie te vieren ;)

Voor mijn doelen moet je mn log bekijken. Ik ben nu al blij met arm van 40 cm

Tja ik ben pas net bezig en weet niet precies hoe ik de pose aan moet nemen. Maar volgens mij duw ik niet tegen mijn lichaam aan.
Het is ook niet een foto om te laten zien hoe goed ik ben. Maar meer om mijn eerste zichtbare spierbobbeltje met jullie te vieren ;)

Koel de mijne zijn 37 maar ogen stukken groter... lekkere omtrek trouwens.. rustig aan, ben je echt 35? :D

Je bent gedreven en dat is heel goed. Voor poses ff googlen op bv: bodybuilding pose of kijk hier in de fotogalerij (rechtsboven in beeld).

Span je bicep in de lucht aan en niet zo dicht langs het lichaam om niet een onjuiste indruk te geven. Heel goed dat je je doelen viert als je ze bereikt ga daar zeker mee door :D. 40 cm is een flinke arm die haal ik nog niet. Ook de rest van je lichaam opmeten voor vergelijk later.

wat is je log, misschien handig om in je handtekening te zetten dan kan iedereen je checken als ze daar behoefte aan hebben.

Mijn bovenarmen meten nu met aangespannen arm 40 cm.
Ik check net je log en daar zeg je dat je op 24 nov 37 cm had? Dus in 3 dagen heb je 3 cm bredere armen gekregen? :nowai:
En daarvoor had je 6 dagen niet getraint omdat je ziek was. Neem jezelf iets serieuser, mij hou je niet voor de gek.

Laatst bewerkt:
Luister ik wil je best helpen met een schema, maar je moet dit alles wel serieus nemen. Wil je je doelen bereiken dan moet je er hard voor trainen, goede motivatie is gewoon belangrijk. Visualiseer je doelen en vertrouw erop dat je het gaat halen. Niemand houd jou tegen om dit doel te bereiken. Zo moet je denken.

Dat doe ik ook in mij 15 kg massa in 3 maanden schema. Velen denken dat ik alleen maar vet ga kweken. Maar ik heb vertrouwen in mezelf. Ik neem adviesen aan maar negatief commentaar sterkt mij alleen maar om hen ongelijk te geven.

Kom op ff hard trainen en over een aantal maanden het echte resultaat posten.

Ziet er niet uit als 40cm.

No offence.

Hier valt echt niks aan te beoordelen IMO.
Alleen dat je badkamer een flink "beurt" nodig heeft ;)

Plaats beter foto's of plaats niets...

En wanneer je dit doet doe dan ook je shirtje ff uit...
(klinkt best gay ^^ )

Weinig kwaliteit massa zo op het eerste gezicht.

damn, je lijkt echt op je avatar???

ho ho ho...wat een niet bemoedigende reacties allemaal.

Reply dan niks.

Ik postte het gewoon omdat ik het leuk vind om keer wat fotos te posten. En omdat ik voor eerst in mijn leven een glooiing in mn armen zag. Dus ik vroeg om wat bemoedigende replies. Helaas heb je dan vaak dat alleen de zeikerds reageren.
Ach ja

Maar om wat dingen recht te zetten:
- nee ik ben 32 jaar
- Ik heb mn badkamer net 3 weken geleden een beurt gegeven
- 40 cm is nu aangespannen,.en in log was het vorige week niet aangespannen
- Is veel cm ja maar ik ben ook 1,96 meter en 110 kilo;..dus 20 cm had raar gestaan.

En nu ga ik vragen om wat rode kaarten voor jullie:

1. In dit forum is flaming absoluut niet toegestaan

Wie anderen gaat afkraken zal telkens een rode kaart krijgen (1-2pt). Dit sub-forum is er om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken. Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als die bedoelt is om personen te helpen en aanwijzingen te geven op bijv. de zwakke punten. Wees altijd vriendelijk en tactvol.

40 cm kan wel bij die lengte.
Maar ik twijfel ook over kwaliteit.
Wat is je vet%?

1. In dit forum is flaming absoluut niet toegestaan

Wie anderen gaat afkraken zal telkens een rode kaart krijgen (1-2pt). Dit sub-forum is er om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken. Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als die bedoelt is om personen te helpen en aanwijzingen te geven op bijv. de zwakke punten. Wees altijd vriendelijk en tactvol.

shittt... wat ben jij een zielig mannetje zeg...!

Jij mag mij (ons) dan wel even uitleggen wat wij aan deze foto's kunnen beoordelen?!
Om maar even op te noemen

- Geen stats oid erbij gezet
- Foto is zéér onduidelijk
- Geen pose foto
- Er valt alleen 1 arm te zien

Ik denk dat wanneer je duidelijke foto's post waar je een pose inneemt en niet met een t-shirt aan gaat posen, plus je daarbij even je stats vermeld, dat je goed advies krijgt en zelfs misschien wel wat complimentjes ;)

shittt... wat ben jij een zielig mannetje zeg...!

Jij mag mij (ons) dan wel even uitleggen wat wij aan deze foto's kunnen beoordelen?!
Om maar even op te noemen

- Geen stats oid erbij gezet
- Foto is zéér onduidelijk
- Geen pose foto
- Er valt alleen 1 arm te zien

Ik denk dat wanneer je duidelijke foto's post waar je een pose inneemt en niet met een t-shirt aan gaat posen, plus je daarbij even je stats vermeld, dat je goed advies krijgt en zelfs misschien wel wat complimentjes ;)

Sorry je hebt helemaal gelijk.
Ik had duidelijk moeten aangeven dat ik niet de mening wilde van een menneke van net 21 en dat ik absoluut niet een pose wilde aannemen. maar dat ik gewoon leuk vond om foto te posten en jullie in mijn vreuge voor mijn eerste spiertje wilden delen.

enorme azijnzeiker die je bent

ik ben trots op je eerste spiertje! ga zo door!:kiss:

ho ho ho...wat een niet bemoedigende reacties allemaal.

Reply dan niks.

- 40 cm is nu aangespannen,.en in log was het vorige week niet aangespannen
Volgens mij zijn er ook mensen die serieus op je reageren. Ik probeer je te helpen en anderen geven gewoon een reactie. Ik vind het wel erg flauw om op deze manier te reageren.

Maar als jij op deze manier gaat werken dan zul je je niet geliefd maken op dit forum. Het staat namelijk ook in de regels dat je niet mag liegen. Je zegt dat in je log vorige week niet aangespannen staat, terwijl je daar duidelijk het volgende heb staan:
Nov 24, 2008

Waarden (in de avond):
Gewicht: 111,5 kilo
Vet: ga ik 1xpermaand meten
Bicep (aangespannen): 37 cm
Borstomvang (rond tepels): 113 cm
Buikomvang (rond navel): 114 cm

nieuw meting 1 dec;...dan ook BF meting

Dit bedoel ik nou met neem jezelf serieus. Je doet jezelf echt tekort en met deze houding krijg je dit soort reacties. Stel je wat meer bescheiden op als je net met sporten begint en probeer wat te leren van anderen. Als je hier open voor staat kun je nog ver komen.

Je laat je wel kennen he Thorian. Krijg je niet de reacties die je wilt in notabene een fotosectie en dan ga je lopen dreigen :') Royal sadness.

Leuk dat je eens fotos post Thorian! Kunnen we een beetje zien waar je staat nu. Ben het wel eens dat je zonder shirt (idd beetje gay) moet posen. Maakt niet uit dat je op dit moment mss wat meer bf hebt. Zo kan iedereen over anderhalf jaar zien wat voor progressie je hebt gemaakt.

Mijn advies: train gewoon door en ben serieus met meten. Je hebt een bepaald doel maar reken erop dat je minimaal een jaar bezig bent om dat te bereiken. Dat is heel erg lang om consequent te blijven, maar de mensen die hier beweren dat ze binnen een half jaar resultaat behaald hebben overdrijven de werkelijkheid. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven