MuscleMeat

Eerste foto's na 2,5 maand training

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha ,er zijn hier 'kinderen' jonger dan 23 die jou helemaal ownen qua fysiek en ja qua intelligentie. Gedraag je trouwens eens als een volwassene als je andere 'kinderen' wil noemen.

OT: Cut eens deftig en clean bulk dan. Je vetpercentage ligt vast tussen de 15-25%.

Mijn motto is: "reply met lof of opbouwende kritiek of reply niet".

:orly:

ik ben huisarts van beroep. Nu heb ik geen zin om in mijn vrije tijd hier ook klachten te behandelen.
nee sorry.
Ik hou van een beetje intelligentie!
Maar in jouw geval;...op elk potje past een potje....dus blijf hopen
Maar waar ik het meest moeite mee heb is de enorme roofbouw die mensen op hun lichaam plegen. 6 of 7 keer in de week trainen is echt alleen bedoeld voor topsporters;..
ik train pas 2,5 maand haha..
nou ik heb medicijnen gestudeerd maar ik werk als arts in een tehuis.
Maar huisarts leek me wel makkelijk ipv hele verhaal. Ik ben pas net begonnen btw. Hoezo?
KT is meer een sport om mentale weerbaarheid te krijgen
Wat is jouw doel? Om gespierd te worden? kan je ook met 3 kilo worden;..als je maar langzaam genoeg tilt. Je doel is neem ik aan niet om veel gewicht te kunnen tillen? Das alleen handig als er een boomstam op de weg valt en je kan er met je auto niet langs.
ik begin het idee te krijgen dat jullie niet goed lezen. Lijkt wel alsof jullie alleen lezen wat je wilt lezen.
Wat een breezertaal allemaal. Kan iemand boven de 14 aub reageren?
Dus elke discussie moet vermeden worden? Is dat niet het doel van dit forum? Anders kan je beter een informatie site maken met akllemaal closed topics
geweldige logica. Daarom moet je jezelf geel verven. Kan je namelijk vliegen. Kanaries hebben namelijk een gele kleur en die kunnen heel goed vliegen
263!
Ik tel het aantal latente homo's hier.
Net 3 weken goed gegeten. Veel sla om af te vallen. En veel kip, rijst en tonijn voor de KT. En eet ik gisteren in een onbezonnen bui 2 frikandellen en friet met mayo.
Was wel lekker,..maar nu baal ik.
Eikel dat ik ben
Wat is dit voor zinloos antwoord..?
Dat wilde ik je vandaag vertellen...echter:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/erg-irritant-188509/

k*tzooi
maar ik ben 1.96 meter en 110 kilo. Voor een ongetraind iemand ben ik redelijk gespierd...maar ook best een pensje
Ik ben heel serieus. Maar ik heb dan ook een uitgebreid coïtusleven dus heb niet van die enorme onderarmen als jullie.
Maar the point is;..zoek gewoon een sterke veer en ga niet 30 eurie voor zo'n ding betalen
nee en met al die nietszeggende replies van jou wordt het er niet beter op
Lees jij eerst wat ik schrijf, pisvlek.
EERST GOED LEZEN>>DAN PAS ZEIKEN
Hoezo? Niks mis mee hoor,..met wat zachte herenliefde
Ik kan me niet herinneren dat ik om jouw mening heb gevraagd. Dan loop ik hier wel naar de wc als ik geschijt wil horen.
Maar dan koop je toch lekker voor 30 euro een veer;..boeit mij niet. Maar ga niet lopen zeiken zeehond.
Mijn motto is: "reply met lof of opbouwende kritiek of reply niet".
gewoon lekker door blijven kuren. Ben je strak breed maar wel zo kaal als een biljartbal
Mooi fysiek...wel zo dom als een schuurplank
ach komop...Hij doet er 10 seconde over om het woord 'future' uit te spreken. Hij maakt meer grammaticale fouten in dat gesprek dan mn turkse bakker het hele jaar

Ik vind dat zeggen of hij gekuurd heeft of niet, ontopic is. Hij post hier zijn foto om te vragen wat wij ervan vinden. En dat doen we.
Ik heb net een collega (arts) van mij deze fotos laten zien en hij zegt dat het onmogelijk is dat iemand dergelijke groei kan vertonen in 5 maanden zonder AAS.
Ik vind het fysiek ook veels te pafferig. Niet mooi.Een grapje moet kunnen maar elkaar afzeiken, toont niet van karakter.
ga ff je eigen threads bevuilen aub, ...je hoeft niet te reageren.
Ik vind dat ik idd teveel over mn beroep praat. En dat ik idd voor iemand die hier pas net op het forum zit wel een erg dominante en directe mening heeft.
+1
En die replies dan..tsssss...die pisvlek die replied "dit schema is belabberd". Wat wil je met zo'n reply bereiken?
Er wordt hier alleen vaak door kinderen meteen gescholden als ze het even niet begrijpen.
Ik durf te zweren dat je het niet eens gelezen hebt...je zeikt liever
Heb betere dingen te doen dan te zeuren met een kindje dat nog bij zn moeder woont
Nee hoor. Ik laat mij mn pis niet lauwmaken door zo'n erwt. Maar als ik me wil laten afzeiken dan ga ik wel naar mn schoonmoeder toe.
Hahaha Ben pas 3 maanden aan het trainen waarvan 6 weken pas voor het echhie.
te veel fruit is niet goed. Vooral in een appel zitten veel suikers. Natuurlijke welliswaar;..maar toch suikers. Als jij ipv 1 zak friet 8 appels gaat eten, wordt je net zo corpulent.
Veel anabolen nemen;...krijg je zo'n kleine derde beentje van;.dan scheurt de condoom zeker niet meer
Lijkt me zo lekker als je 47 bent en je hebt nog steeds het niveau van een kind. Ignorance is a bless.
kan je ff je mond houden terwijl ik aan het rukken ben?
Geef een zinvolle reply of doe niks.
ryu weet er blijkbaar geen zak vanaf.

Je kan idd niet alleen maar kwark,...of alleen maar tonijn, kip of ei eten.
Maar whey is de meest zuivere vorm van eiwit. Volgens mij als je whey neemt hoef je daarnaast niet af te wisselen in je eiwit.
eet gewoon veel kip, eiwit en tonijn. Heb je echt geen whey nodig. Wordt je nog rete gespierd.
EN ik heb in 2 maanden meer spieren gekweekt dan jij in heel je training (gezien je pics)...dus hmmmmmm
Omfg wat moet jij een k*t leven hebben. AHha echt ongelofelijk
je hebt ook altijd zulke sterke argumenten he !
1. Je hebt niet duidelijk genoeg een vaderfiguur in je leven gehad en probeert nu onbewust je mannelijkheid te bewijzen met dergelijke uitspraken.
2. Je i.q. zal maximaal rond de 100 liggen
kan je jezelf rukken en lijkt het net alsof iemand anders het doet
hahaha ik heb ooit in afrika gewoond en met zulke zinnen gaf de imam daar coïtusuele voorlichting LOL
sterk argument!
Deed ik vroeger ook toen ik 4 was. Kon ik zelf niet kleuren en kraakte ik de kleurplaat van mn zusje maar af
Ik heb nog niet echt schemas loo.
ik train 3 dagen in de week. train nu 2,5 maand
Ben nu 3 maanden flink aan het trainen (4 dagen in de week KT + 2 dagen cardio) en eet nu 4 weken erg gezond (veel sla, fruit en erg veel kip). Kom nu net terug van 45 minuten spinning en zit lekker in mijn vel.
Ik heb een schema voor de komende maanden gemaakt. het is gebaseerd op cutting. Dus ik let goed op mijn voeding en ik doe KT 3/4 keer in de week.
Mijn bovenarmen meten nu met aangespannen arm 40 cm.
wat een zielige opmerking. Die zie ik sowieso wel meer van je
Nee dat gejank van jou. Hou je gewoon aan de regels van dit forum of zout op. en reply iig niet meer op mijn threads

sommige mensen zijn zo ongelooflijk triest, als ik nog op dit niveau zou moeten comuniceren op jou leeftijd zou ik echt zelfmoord plegen.

word een facking vent man....ongelooflijk wat ben jij een p*ssy...

1e pic duw je volgens mij je bicep op tegen je lichaam
2e pic ben je daar je haar aan het doen?

Probeer met een goede camera een foto te maken door iemand anders of zet deze ergens neer met een ontspanner van een paar secondes. En de rest van je lichaam, rug borst, schouders, etc, etc?

Wat zijn je doelen trouwens?

+1

Gorrilor heb je tijd over?;)

ryu weet er blijkbaar geen zak vanaf.

vooral die uitspraak is best fout;) (ex mod + wedstrijden gedraait.. wat respect betreft)

Maar ik laat me verder hier niks meer van me weten ivm met gele (rode) kaarten.
K'ben ook maar een mietje zonder leven.

Nogmaals;..HEEL simpel;..je hoeft niet te replyen. niemand hier dwingt jou om mijn threads te lezen. En als je je afvraagt of ik geinteresseerd ben in jouw mening:...NEE![/QUOTE]

ik ook niet in jouw 30mm armen

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals;..HEEL simpel;..je hoeft niet te replyen. niemand hier dwingt jou om mijn threads te lezen. En als je je afvraagt of ik geinteresseerd ben in jouw mening:...NEE!
ik ook niet in jouw 30mm armen

Waarom blijf je dan replyen....snap ik niet?

Laatst bewerkt:
Beste Thorian... Als je nou eens iets minder uit de hoogte zou reageren, en iets minder net zou doen alsof je hier al jaaaren zit, en iets minder zou doen alsof je alles beter weet terwijl je heel vaak de verkeerde dingen zegt... dan zou je misschien iets meer respect en 'nuttige replies' krijgen.

Beste Thorian... Als je nou eens iets minder uit de hoogte zou reageren, en iets minder net zou doen alsof je hier al jaaaren zit, en iets minder zou doen alsof je alles beter weet terwijl je heel vaak de verkeerde dingen zegt... dan zou je misschien iets meer respect en 'nuttige replies' krijgen.

Beste flowergirl,....ik zit absoluut niet op respect te wachten. Nuttige replies wel;..en daar vind ik die van jou niet tot behoren

de eerste die het beste met je voort heeft stamp je wederom de grond in

goed bezig je maakt echt vrienden hier

Hahaha malden,...ik krijg iig genoeg aandacht van jou. Voor iemand die zegt dat ie niet in mij of mijn armen geinteresseerd is ,..zit je wel op mijn threads als een pitbull op een poedel.

Maar om je te troosten;..er zitten wel meer mensen op dit forum die het beste met me voor hebben hoor. Fijn om het kaf van het koren nu te scheiden.

Hahaha malden,...ik krijg iig genoeg aandacht van jou. Voor iemand die zegt dat ie niet in mij of mijn armen geinteresseerd is ,..zit je wel op mijn threads als een pitbull op een poedel.

Maar om je te troosten;..er zitten wel meer mensen op dit forum die het beste met me voor hebben hoor. Fijn om het kaf van het koren nu te scheiden.

idd ik de pitbull en jij de poedel , zou je nog iest van kunnen leren ;)

fijn dat er nog mensen zijn die je steunen uit medelijden.
en wat een mooi gezegde gebruik je zeg. helaas wil ik niet bij jouw koren horen, anders krijgt ik last van imago schade

zelfs smink gezeikt nog minder (en heeft bovendien nog een beter fysiek ook, wat behoorlijk treurig voor je is)

OT:
tip- luister wat meer naar anderen, sommige hebben er wel degelijk verstand van
tip- gedraag je eens naar je leeftijd en leer eens wat kritiek te verdragen
je zeg dat je aan "bodybuilding" doet, maar het valt er nu gewoon niet aan af te zien
(en nee je bent niet gespierd voor de gemiddelde man van 32)
als je echt serieus bezig bent zul je komende maanden genoeg vooruit gang boeken.. ik ben benieud

PS: denk dat je je punt wel hebt gemaakt gorillor :D
:roflol:

thorian jij ben echt een zielig mannetje he?
sukkel..

och gut..wat lief..wil iemand even mee zeiken en dan hopen dat ie bij de grote jongens hoort. Wat schattig;...nou malden;..zeg even dat je het stoer vindt dat kevin ook wat vieze woorden gebruikt.

wtf? je 2de post? LOL

idd ik de pitbull en jij de poedel , zou je nog iest van kunnen leren ;)

LOL nee wel goed lezen he. Mijn post is de lieve poedel,..en jouw replies zijn de pitbull ;)

ONtopic:....maar jullie vonden het dus goede fotos? :p

och gut..wat lief..wil iemand even mee zeiken en dan hopen dat ie bij de grote jongens hoort. Wat schattig;...nou malden;..zeg even dat je het stoer vindt dat kevin ook wat vieze woorden gebruikt.

waarheid blijft hard he
wtf? je 2de post? LOL

in 2 posts al meer nuttigheid gesproken als jij met je +-450 posts
LOL nee wel goed lezen he. Mijn post is de lieve poedel,..en jouw replies zijn de pitbull ;)

heb ik ook maar dan weet je wat ik van je fotos vindt;)

ONtopic:....maar jullie vonden het dus goede fotos? :p
zie regel boven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven