AndroidHealthClinic

Eerste foto's na 2,5 maand training

Status
Niet open voor verdere reacties.
shittt... wat ben jij een zielig mannetje zeg...!

Jij mag mij (ons) dan wel even uitleggen wat wij aan deze foto's kunnen beoordelen?!
Om maar even op te noemen

- Geen stats oid erbij gezet
- Foto is zéér onduidelijk
- Geen pose foto
- Er valt alleen 1 arm te zien

Ik denk dat wanneer je duidelijke foto's post waar je een pose inneemt en niet met een t-shirt aan gaat posen, plus je daarbij even je stats vermeld, dat je goed advies krijgt en zelfs misschien wel wat complimentjes ;)

+1

Te onduidelijke foto's om goed te kunnen beoordelen.

• Topic Starter Topic Starter
Je laat je wel kennen he Thorian. Krijg je niet de reacties die je wilt in notabene een fotosectie en dan ga je lopen dreigen :') Royal sadness.

Grappig;..ik vond juist dat de andere replyers zich lieten kennen. Ik zal altijd zo blijven reageren op replies die geen zin hebben. In heel het leven heb je altijd van die azijnzeikerds die altijd wat te zeuren en te klagen hebben. Mijn motto is: "reply met lof of opbouwende kritiek of reply niet". What the **** heb ik aan replies als "je lijkt op je avatar"?
Heb ik echt geen drol aan. Daar kan ik niks mee.

dus voor de enorme idioten die niet goed kunnen lezen wat ik schreef: NEE DEZE FOTO IS NIET OM TE BEOORDELEN OF OM EEN POSE AAN TE NEMEN.
is gewoon voor de lol en om mijn vreugde en lol in het BBen met jullie te delen.
Als je daar geen zin in hebt;..prima je hoeft niet te replyen;..fl**ker dan op uit deze thread.

Voor de anderen:

- dank je voor de tips;..ik zal idd zonder shirt poseren asap...en ik ga zeker even doorlezen hoe je beter kan poseren.

@mrchick;...ik zal wat beter mn log bijhouden. Ik copy paste het van de week daarvoor..en weer de weekdaarvoor. Dus vandaar. Uiteraard lieg ik niet;..wat heb ik aan een 40 cm als het bf 35 % is? Mijn excuses als het wel zo over gekomen is bij je. Ik waardeer je input

Laatst bewerkt:
Ik volg je alsnog niet, je wilt geen commentaar, maar je zegt wel dit: "reply met lof of opbouwende kritiek of reply niet". Vrij tegenstrijdig IMO. Plus het feit dat die foto's gewoon niet te beoordelen zijn, comments als 'Je lijkt op je avatar' zijn niet bedoelt om jou aan te vallen, maar om het feit dat je dit soort k*tfoto's plaatst belachelijk te maken. Toch terecht IMO.;)

comments als 'Je lijkt op je avatar' zijn niet bedoelt om jou aan te vallen, maar om het feit dat je dit soort k*tfoto's plaatst belachelijk te maken. Toch terecht IMO.;)

Precies mijn punt. Dank je!
Ik heb idd niks aan mensen die dingen belachelijk willen maken.

haha jij leeft echt in een rare wereld hahahaha.

Vooram zegt letterlijk, Plaats een normal foto want die er nu staan zijn k*tfoto's.
Het is terecht dat mensen niet serieus replyen.

En jij antwoordt met...

Haha, een volhoudertje.

Als je geen reacties meer wilt, vraag je toch gewoon even een admin/mod als dit topic op slot gaat. Wanneer je met betere foto's aan komt zetten open je weer een nieuw topic.

haha jij leeft echt in een rare wereld hahahaha.

Vooram zegt letterlijk, Plaats een normal foto want die er nu staan zijn k*tfoto's.
Het is terecht dat mensen niet serieus replyen.

En jij antwoordt met...

Haha, een volhoudertje.

Nee,..jij begrijpt mijn reply gewoon niet.Dat is iets anders

Als je geen reacties meer wilt, vraag je toch gewoon even een admin/mod als dit topic op slot gaat. Wanneer je met betere foto's aan komt zetten open je weer een nieuw topic.

Nee hoor;....mensen die net als ik net begonnen zijn en hun enthousiasme over het BBen met mij willen delen mogen gewoon replyen. En mesnen die mij een betere pose kunnen leren ook.

gefeliciteerd met je spiertje hoor
waarschijnlijk zat hij er al ,
maar is nu wakker geworden door je training.

En nu ga ik vragen om wat rode kaarten voor jullie:

1. In dit forum is flaming absoluut niet toegestaan

Wie anderen gaat afkraken zal telkens een rode kaart krijgen (1-2pt). Dit sub-forum is er om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken. Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als die bedoelt is om personen te helpen en aanwijzingen te geven op bijv. de zwakke punten. Wees altijd vriendelijk en tactvol.

Wat ben jij een zielig figuur zeg. De volgende keer zullen we zeggen dat je kans maakt om de Mr. Olympia te winnen, ok?

heb ie dat niet dan? kans is er altijd!

Wat ben jij een zielig figuur zeg. De volgende keer zullen we zeggen dat je kans maakt om de Mr. Olympia te winnen, ok?

Nee dat gejank van jou. Hou je gewoon aan de regels van dit forum of zout op. en reply iig niet meer op mijn threads

Ten op zichte van je avatar ben je goed vooruitgegaan ;)

Moeilijk om zeer veel evolutie te maken op 2.5 maand. Post binnen een zelfde tijdsspanne opnieuw een foto. Ga je meer zien!

Nu blijkt Thorian a.k.a. The Fake Doctor a.k.a. Kwakzalver ook een buff beescht te zijn . Ho mar !

ho ho ho...wat een niet bemoedigende reacties allemaal.

Reply dan niks.

Ik postte het gewoon omdat ik het leuk vind om keer wat fotos te posten. En omdat ik voor eerst in mijn leven een glooiing in mn armen zag. Dus ik vroeg om wat bemoedigende replies. Helaas heb je dan vaak dat alleen de zeikerds reageren.
Ach ja

Maar om wat dingen recht te zetten:
- nee ik ben 32 jaar
- Ik heb mn badkamer net 3 weken geleden een beurt gegeven
- 40 cm is nu aangespannen,.en in log was het vorige week niet aangespannen
- Is veel cm ja maar ik ben ook 1,96 meter en 110 kilo;..dus 20 cm had raar gestaan.

En nu ga ik vragen om wat rode kaarten voor jullie:

1. In dit forum is flaming absoluut niet toegestaan

Wie anderen gaat afkraken zal telkens een rode kaart krijgen (1-2pt). Dit sub-forum is er om mensen te helpen, niet om mensen af te kraken. Negatieve commentaar is alleen gerechtvaardigd als die bedoelt is om personen te helpen en aanwijzingen te geven op bijv. de zwakke punten. Wees altijd vriendelijk en tactvol.

mijn stem op dit topic :verschrikkelijk

je mag wel een beedje respect hebben naar de leden van dbb
je bent hier pas net en je doet al alsof je de koning van frankrijk bent

al die zogenaamde interesante topics van jou; ik had ik wel wat meer inhoud van je verwacht.

ik ga hier ook geen woorden vuil meer voor maken in die topics van jou
ik zou zeggen succes met je spiertje, en sterkte

mijn stem op dit topic :verschrikkelijk

al die zogenaamde interesante topics van jou; ik had ik wel wat meer inhoud van je verwacht.

Thorian is gewoon een man in een midlife crisis. Waarschijnlijk single en rijdend in een Ford Ka met een baan van 9 tot 5 die stik jaloers is op ons, jonge adonissen. Nu hoopt hij middels het tonen van die foto ook bij dit exclusief clubje te horen, helaas niet gelukt.

Maar ik zou zeggen, keep on hitting the weights Thorian! Ooit zal ook jij een buffel worden.

mooi zo;..je hoeft ook niet te replyen. Als je niks zinnigs te melden hebt;..reply niet. Als je alleen maar wilt zeiken;..reply niet. Als je geen zin hebt om te replyen;..reply niet. Vooral niet doen!!! Niemand dwingt je hoor. Sterker nog;..liever zie ik je helemaal niet in mijn threads;..opzouten

Nu hoopt hij middels het tonen van die foto ook bij dit exclusief clubje te horen, helaas niet gelukt.

Maar ik zou zeggen, keep on hitting the weights Thorian! Ooit zal ook jij een buffel worden.

Ach dat kan je niet menen;...ik heb in 2 pagina's vier keer gezegd dat ik deze foto NIET heb gepost omdat ik denk dat ik heel wat ben of omdat ik denk dat ik een serieuze bber ben. Dus OF je doet je best om het express niet te lezen,...of je leest niet goed.

Ik gedraag me absoluut niet zo? Ik ben erg vriendelijk en altijd beleefd. Behalve als mensen zeuren om het zeuren. Daar heb ik niks mee. Ik kan in het leven niks met zeikerds. Dat is voor mij geen positieve bijdrage. Wat betreft respect voor de leden. Hou toch op zeg. Respect moet je verdienen. 85 % van dit forum zijn kinderen onder de 23 jaar die niet kunnen spellen, vrij dom zijn en alleen maar replyen als ze wat aan te merken hebben. Voor die overige 15% heb ik wel respect. En als je mijn replies ziet zal je ook zien dat ik iedereen probeer te helpen en aan te moedigen waar ik kan. En dat ik zeker respect heb voor mannen als gmen en aronw

Nogmaals;..HEEL simpel;..je hoeft niet te replyen. niemand hier dwingt jou om mijn threads te lezen. En als je je afvraagt of ik geinteresseerd ben in jouw mening:...NEE!

Laatst bewerkt:
Respect moet je verdienen. 85 % van dit forum zijn kinderen onder de 23 jaar die niet kunnen spellen, vrij dom zijn en alleen maar replyen als ze wat aan te merken hebben. Voor die overige 15% heb ik wel respect.

hahahahahahahahaa:D

Sorry ik moest even lachen. "kinderen onder de 23" :D
En wanneer iemand niet de gewenste reactie post, gaan dRe!cHen m3t héT rAporteereN bij de Mods Foor rode kaarten is CkeR n!3T K!nD3rAchTig!

ON:
Er valt nog weinig te beoordelen na 2maanden trainen.
Moest dit als beforefoto dienen zou ik betere pics maken.

je hebt iig veel kilo's om mee te slepen, dus ik zou eerst flink gaan cutten voordat je verder gaat, want dat vet sleep je alleen maar mee en dat motiveert niet echt.
Geloof me daar heb ik ook ervaring mee.

Succes met je doelen.
(zo zou ik reageren)

Als jij arts bent , ben ik Paus .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven